Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Nihayet Yaylandım

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Nihayet Yaylandım

    Eveet uzun geçen karar verme süreci sonunda 2. el yay almaktan vazgeçtim. En büyük nedeni de yayların önceki sahibi tarafından press letilmiş olma olasılığı idi. Bu durumda yay özelliğini büyük ölçüde kaybediyor.

    Sonrasında marka sorunu ortaya çıktı. FK'lar 150TL lik fiyatı ile çok uygundu ancak artık FK ların ithal alman değil yerli üretim olması ve forumlarda verilen olumsuz yorumlar nedeniyle bu seçenek elendi.

    Diğer seçenellerim ise Eibach- H&R- Vogtland -Apexi ve Red Eagle'dı. Apexi için güzel ama çok sert yorumları vardı. Red Eagle'ı uygun fiyatlı diye düşündüm ama sorduğum yerler 300TL civarında isteyince uygun fiyatlı olmaktan çıktı. Vogtland hakkında sağlıklı yorumlara ulaşamadım. H&R ise 500TL ye yaklaşan fiyatı ile beni aştı.

    Sonuç olarak eski aracımda da kullandığım Eibach ProKit (3,5) lere kara kıldım. Uzun aramalar sonucu İzmir DinoGarage'ın sanalpazar daki ilanına denk geldim. Yaylar 360TL vade farksız 12 taksit idi. Oldukça ilgili bir satıcıydı, burdan tekrar kendisine teşekkür ederim.

    Millet turbo vs takınca bu kadar yazı yazar ben bir yaya neler yamışım yahu

    Dün itibarıyla yayları taktırdım. Detaylı foto çekemedim ama şimdilik bunlarla idare edin lütfen

    BEFORE


    AFTER



    BEFORE


    AFTER


  • #2
    Ynt: Nihayet Yaylandım

    Hayırlı olsun güzel tercih. Yakışmış...

    Yorum


    • #3
      Ynt: Nihayet Yaylandım

      Teşekkür ederim. Aslında 5'lik düşünüyordum ama orjinal amortisörlere zarar verir diye vazgeçtim. İyi ki de geçmişim. Bu haliyle bile özellikle IDS'i aktif edince araba kazık gibi oluyor

      Yorum


      • #4
        Ynt: Nihayet Yaylandım

        Camurluk lastik arası güzel kapanmış güle güle kullanın...

        ORCA : OPC Line + FlexRide + DVD800 NAV + SunRoof + Spor Ort Deri Koltuklar +Infinity Sound System+19"Jant+SprintBooster+Cosmo 1.6 180 Hp

        Yorum


        • #5
          Ynt: Nihayet Yaylandım

          Hayırlı olsun
          Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
          [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

          Yorum


          • #6
            Ynt: Nihayet Yaylandım

            hayırlı olsun
            Düşünmeden konuşmanın cezası sonradan düşünmeye mahkum olmaktır.
            GIBBON

            Yorum


            • #7
              Ynt: Nihayet Yaylandım

              ebd sıkıntısı çekebilirsin, genel olarak araçlar bu tip modifiye gördüklerinde ani frenlemelerde bazen sıkıntı yaşarlar, aracın dengesi de duruş eğimi değiştiğinden sensörler algıda seçicilik yapabiliyorlar bunun çözümü yazılıma müdahele edip dengeyi yeniden ayarlatmak olacak başınıza gelirse haberiniz ola....
              Zamanı çabuk harcadım, şimdi o beni harcıyor...

              Yorum


              • #8
                Ynt: Nihayet Yaylandım

                Teşekkürler uyarı için, gerçi astra CDTI da gelmişti başıma, ABS daha erken devreye giriodu. Şimdilik bunda olmadı ama. İlgili yazılımı serviste yapıyorlar mı yoksa bizim mi remap yapmamız gerekecek

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Nihayet Yaylandım

                  hayırlı olsun

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Nihayet Yaylandım

                    Yani yay sadece virajlarda mi yol tutusu artiriyor? Abs erken devreye giriyorsa fren mesafesi uzayacaktir. Herhalde arac daha cok hopladigindan devreye girmekte.
                    2014 BMW 320d

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Nihayet Yaylandım

                      ABS sorununu bu aracımda yaşamadım. CDTI da vardı ama GTC de bi değişiklik olmadı. Yol tutuşa gelince. Düz yolda tabii ki orjinaline göre daha iyi, keza virajlarda da. Ancak yol çok bozuksa zıplama yapıyor. Bu zıplama yol tutuşu bozacak kadar değil ancak GTC nin süspansiyonu zaten sert karakterli, bi de üstüne bu binince konfor kaybı orjinale göre çok fazla oluyor. Zaten Sport tuşu ile IDS+ ı aktif hale getirince o bozuk yollardaki yaylanma da %80 kesiliyor, ama o zaman da araç tam bir takoz oluyor

                      Kısacası param olsa 1dk düşünmem gidip coilover alırım

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Nihayet Yaylandım

                        Guzel olmus gule gule kullanin
                        1.6 turbo220 hp 360 tork 

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X