2010 model 1.6 Turbo (34KRR79) aracımı sattıktan sonra içimdeki insignia hevesi gün geçtikçe artmıştı. Farklı modeller denememe rağmen (focus-c180-kyron) nedense bir şeyler eksikti. Hepsi de iyi araçlar olmasına rağmen bana insignia'nın tadını veremediler. Yolda bir insignia gördüğümde uzun uzun süzmem, arkasına takılmam ailemin dahi dikkatini çekmişti. 1.6 Turbo alamazdım, eşim de kullanacağından otomatik vitesli olmalı idi. Gidişi beni de tatmin etmeliydi. Her ne kadar FGJ'yi elden çıkarmış olsa da Fatih abiye yolda yetişebilmeliydim. O anda karşıma hastalığıma ilaç olabilecek o model çıktı: BITURBOihihi
Diyerek iç sesimi yazıya döktükten sonra, forumdaki bir çok kişi gibi yeniden insigniaya dönüş yaptığımı kıymetli forum üyelerimize ilan etmekteyim. 2012 model siyah 34 TT 4125 plakalı Biturbo'm ile sahalara tekrardan geri döndüm.
Biturbo'yu henüz çok detaylı olarak test edemedim. Ancak motorunun karakterinin çok farklı olduğunu, turbo boşluğu gibi bir durumun olmadığını ve gayet keyifli olduğunu söyleyebilirim. Otomatik şanzıman çok güzel uyum sağlamış ve manuel kullanımda dahi beklentiyi rahatlıkla karşılayabiliyor. Detaylı yorumunu daha sonra çeşitli başlıklar altında paylaşmaya gayret edeceğim fakat ilk etapta yaklaşık 1000 kmlik birlikteliğimizde araçtan gayet memnun kaldığımı belitrmeliyim. Yakıt tüketimi 8,5 lt/100 km İstanbul şehir içi kullanımda ki neredeyse 1.6 dizeller de aynı tüketimlerde geziyor.
smg05 Muharrem en son buluşmamızda kısa bir testini yapmıştı. Daha rafine yorumlar yapacaktır. haha Başlıkta da dediğim gibi dönüş Biturbo ile oldu, iyi de oldu.
Herkese selamlarımı sunarım.
Diyerek iç sesimi yazıya döktükten sonra, forumdaki bir çok kişi gibi yeniden insigniaya dönüş yaptığımı kıymetli forum üyelerimize ilan etmekteyim. 2012 model siyah 34 TT 4125 plakalı Biturbo'm ile sahalara tekrardan geri döndüm.
Biturbo'yu henüz çok detaylı olarak test edemedim. Ancak motorunun karakterinin çok farklı olduğunu, turbo boşluğu gibi bir durumun olmadığını ve gayet keyifli olduğunu söyleyebilirim. Otomatik şanzıman çok güzel uyum sağlamış ve manuel kullanımda dahi beklentiyi rahatlıkla karşılayabiliyor. Detaylı yorumunu daha sonra çeşitli başlıklar altında paylaşmaya gayret edeceğim fakat ilk etapta yaklaşık 1000 kmlik birlikteliğimizde araçtan gayet memnun kaldığımı belitrmeliyim. Yakıt tüketimi 8,5 lt/100 km İstanbul şehir içi kullanımda ki neredeyse 1.6 dizeller de aynı tüketimlerde geziyor.
smg05 Muharrem en son buluşmamızda kısa bir testini yapmıştı. Daha rafine yorumlar yapacaktır. haha Başlıkta da dediğim gibi dönüş Biturbo ile oldu, iyi de oldu.
Herkese selamlarımı sunarım.
Yorum