Değerli insignia'daşlarım, size bu bölümde 35 REB 37 bir Insignia macerasından bahsedeceğim . D segmenti bir otomobil arayışımız 2006 yılında başlamıştı. Tabii ki o zamanlar genel bir davranış olarak gözümüzü Passat'a dikmiştik . Tabi maddi imkanların da elvermesi lazımdı... 2006 oldu 2007 oldu biz bir D segmenti alacak kadar maddi imkanlara sahip olamadık... Sahip olmayı bekleyene kadar geçici bir araç olarak Palio almaya karar vermiştik... En sonunda maddi imkanlarımız 2008'de el vermişti, biz de ilk olarak amcamda da 407 var ya gözümüzü PSA grubundan Citroen'in yeni C5'ine dikmiştik... Araç güzel araçtı, fakat dizel olması ve aynı motorun 407 de olması, bir müddet sonra dizel motorun yüksek sesle çalışması gibi şeyler canımızı sıkmaya başlamıştı... Derken Opel duyurusunu yaptı ''INSIGNIA'' geliyor... Bizim de çok ilgimizi çekmişti, ben o sıralar Konya'daydım okuyordum, babam dedi ki Insignia'ya bir bak bakalım... Çok güzel bir araç çıkartıyor Opel demişti... Bende baktım ve o lansman aracı devasa 20 inç jantları, çift egsoz çıkışları, teknik gri rengi ve ''AFL'' farları ile beni kalbimden vurmuştu... Hemen Konya Özkaymak otomobile gittim, her showroom'a sanırım birer tane 2.0 cdti cosmo deri döşeme, active select göndermişlerdi, teknik gri renkliydi, fakat o araç satılmıyordu . İçine bindik etrafında dolaştık, arabaya aşık oldum! Bayi'ye her giren İnsignia'ya bakmaktan kendini alamıyor ve incelemeye başlıyordu... Test sürüş aracı daha gelmemişti daha 2008 yılıydı... Bayiden çıktığım gibi telefona sarıldım, ''baba bu aracı alıyoruz!'' dedim . Tabi o zamanlar hem babamı düşünerek hem de bu aracı deli deli kullanmam diyerek direk 115 bg'ye yönelmiştik, 180 bg'likler de satılıyordu fakat yaklaşık 4000 tl fiyat farkı vardı... biz de 115 bg de gider diyerek onu almaya karar vermiştik... Çok geçmeden ben de İzmir'e döndüm, test sürüş araçları da gelmişti, edition elegance 115 bg teknik gri Insignialar ... Araca bindik yokuşta sürmedik tabi, babam sürdü ilk önce, çok beğendi, sonra ben sürdüm benim de çok hoşuma gitmişti . Hemen siparişte bulunmuştuk, o zamanlar 115 bg edition 49000 tl idi, biz premium paket dvd800+teknik gri rengine sipariş verdik araç 55000 tl'ye denk gelmişti... İzmir Kavuklar bayii de sağolsun 1500 tl bir indirim yapmışlardı, kaporayı 15 aralık 2008 tarihinde ödedik(5000 tl) ve araçların teslim edileceği 1 şubat 2009 tarihini resmen iple çektik . Ben tabi boş durmuyorum bütün her yerde Insignia'ya bakıyorum, en ince ayrıntısına kadar . Hatta o kadar araştırmışım ki satış görevlisi neredeyse istifa edecekti, ''ben bilmiyorum bu kadar şey'' demişti haha ... Neyse o büyük gün gelmişti, 31 Ocak'ta bizi bayiden aradılar aracınız geldi yarın gelip alabilirsiniz diye, ben gece sevinçten uyuyamadım . Bütün Insignia bilgilerimi de beyne yüklemişim, gittiğim gibi aracımızı incelemeye başlayacaktım . Gittim farlarına baktım, içine baktım el frenine baktım, kamerasına baktım, her şeyiyle en ince ayrıntısına kadar baktım, fakat birşey eksikti: park sensörleri!!! pakette standart sunulan park sensörleri aracın üzerinde yoktu!!! Ben gittim satan adamla konuşmaya, dedim park sensörlerim nerde?! bu koca aracı park sensörsüz nasıl kullanırız? Adam hatalı gönderim olduğunu belirtti ve özür dileyerek 500 tl daha indirim yaptı ve aracın arka kısmı için bir park sensörü ayarladı, ama işin kötüsü ön tarafta sensör hala yoktu ve takamıyorlardı, çok karmaşık bir sistem varmış risk alamayız dediler... Neyse akşam üzeri aracımızı teslim aldık, pasparlak bir şekilde . Boya koruma ve su itici cam kaplaması yapmışlardı 3M'den arabamıza... Bindik ve showroomdan çıktık, benzinliğe girdik girmez olaydık , bütün benzinliğin ilgisi bizim aracın üzerine yoğunlaştı . Böylelikle TR'deki ilk Insignia sahiplerinden birisi olmuştuk... Aracımızdan çok memnunduk fakat Ankara'da bir yokuşta ışıkta durup kalkamayınca satma kararı aldık... Ama bu Insignia'dan vazgeçeceğimiz manasına gelmiyordu, aracın her şeyinden memnunduk fakat performans bizi üzmüştü... 180 bg'lik test sürüş aracını sürdük ve araçtan gayet memnun kalmıştık, satıp hemen ondan almaya karar verdik, ağustos 2010 da satılığa çıkardığımız aracı bir ara yayından kaldırdık tekrar yayına koyduğumuzda mayıs 2011 de satmıştık... Zaman 180 BG zamanıydı
İlk Insignia'mız
2009 Insignia Edition 1.6 115 BG, 160 Nm
Ekstraları:
-Premium Paket DVD800, 5000 TL (ilk 45 lansman aracı için bu fiyat, daha sonra 7600 TL oldu)
Paket içeriği: AFL farlar, elektronik park freni, 3D DVD navigasyon sistemi, aux ve usb girişi, yokuş kalkış desteği, ön arka park sensörleri(her ne kadar bizimkinde olmasa da!), turn-push kumanda, elektrikli 8 yönlü sürücü koltuğu...
Renk:
-Teknik Gri Metalik Renk, 1000 TL
Bizim Yaptıklarımız:
-Plakalık iptalleri
-Zavoli sıralı sistem LPG, 1350 TL
-3M boya koruma ve su itici cam kaplamaları
Satış Fiyatı:
46.500 TL
Resimler:
İkinci Insignia'mız
2009 Insignia Cosmo 1.6 Turbo 180 BG, 230 Nm
Ekstraları:
Yok
Renk:
-Teknik Gri Metalik Renk, 1000 TL
Önceki Sahibinin Yaptıkları:
-Yarım kaput filmi
-0,5 numara filmli camlar
-Plakalık iptalleri
Yaptıklarımız:
-Emer yağlama sistemli sıralı LPG, 2000 TL (Gerçek fiyatı 2800 TL)
-Orijinal GM gözlük kabı, 24 TL
-Photon 5000K beyaz sis farları, 60 TL
Yapmayı Planladıklarım:
-OPC Line Body Kit
Paket İçeriği: Ön tampon altı etek, arka tampon altı etek, yan marşpiyeler, bagaj üstü ince spoiler, OPC Line deri direksiyon simidi, OPC Line vites topuzu, OPC Line metal pedallar
-Fly Audio sistemi
-Buz mavisi plaka lambaları
-Detailing
-Boya koruma
-Orijinal hoparlörleri daha güçlü modeller ile değiştirme ve anfi...
-Çift mühürlü APP Plaka
-3 mm cam filmleri
-18'' Turbostar Exklusiv Design jantlar veya 19'' Mercedes Benz SLR McLaren jantları
-Yükseklik ayarlı süspansiyon sistemi
-Chip Tuning
-Sprint Booster
Resimler:
İlk Insignia'mız
2009 Insignia Edition 1.6 115 BG, 160 Nm
Ekstraları:
-Premium Paket DVD800, 5000 TL (ilk 45 lansman aracı için bu fiyat, daha sonra 7600 TL oldu)
Paket içeriği: AFL farlar, elektronik park freni, 3D DVD navigasyon sistemi, aux ve usb girişi, yokuş kalkış desteği, ön arka park sensörleri(her ne kadar bizimkinde olmasa da!), turn-push kumanda, elektrikli 8 yönlü sürücü koltuğu...
Renk:
-Teknik Gri Metalik Renk, 1000 TL
Bizim Yaptıklarımız:
-Plakalık iptalleri
-Zavoli sıralı sistem LPG, 1350 TL
-3M boya koruma ve su itici cam kaplamaları
Satış Fiyatı:
46.500 TL
Resimler:
İkinci Insignia'mız
2009 Insignia Cosmo 1.6 Turbo 180 BG, 230 Nm
Ekstraları:
Yok
Renk:
-Teknik Gri Metalik Renk, 1000 TL
Önceki Sahibinin Yaptıkları:
-Yarım kaput filmi
-0,5 numara filmli camlar
-Plakalık iptalleri
Yaptıklarımız:
-Emer yağlama sistemli sıralı LPG, 2000 TL (Gerçek fiyatı 2800 TL)
-Orijinal GM gözlük kabı, 24 TL
-Photon 5000K beyaz sis farları, 60 TL
Yapmayı Planladıklarım:
-OPC Line Body Kit
Paket İçeriği: Ön tampon altı etek, arka tampon altı etek, yan marşpiyeler, bagaj üstü ince spoiler, OPC Line deri direksiyon simidi, OPC Line vites topuzu, OPC Line metal pedallar
-Fly Audio sistemi
-Buz mavisi plaka lambaları
-Detailing
-Boya koruma
-Orijinal hoparlörleri daha güçlü modeller ile değiştirme ve anfi...
-Çift mühürlü APP Plaka
-3 mm cam filmleri
-18'' Turbostar Exklusiv Design jantlar veya 19'' Mercedes Benz SLR McLaren jantları
-Yükseklik ayarlı süspansiyon sistemi
-Chip Tuning
-Sprint Booster
Resimler:
Yorum