Çok teşekkürler arkadaşlar
Daha da iyileri sizlerin olsun inşallah
Gökhan uzakdoğulular çıldırdı Tucson'da da benzer bişey var
Araç ile ilk izlenim
İçeride motor sesi yok dizel tıkırtısı yok (yokuş yukarı tam yüklendiğinizde geliyor)
9 ileri ZF oranları başka şartlarda devir çevirtmiyor 1250-2500 arası yetiyor
spor modda bile 3500 de vites atıyor.
Alt devir torku kısa vites oranları ile çok etkileyici
ama vites değişimleri BMW ZF gibi değil
Bir önceki CRV ye göre C sütunundan dolayı daha basık bir hacim var gibi
C sütünu rüzgar sesini daha çok hissettiriyor
225/60 R 18 ler araca daha direkt bir sürüş tarzı kazandırmış konfor bir öncekine göre biraz azalmış davlumbazlardan teker sesi daha çok geliyor.
malzeme kalitesi kabul edilebilinir
içerideki teknolojik oyuncak sayısı iyi ama içerikleri daha iyi olmalıydı
motor çekişi daha önceli 2,0lt benzinlinin oldukça ötesinde yakıt tüketim miktarı şehir içi en az %30 az gibi olacak (12 vs 8,5)
şehirler arası fark daha da açılabilinir (10 vs 6)
Sana birazcık destek olayım Hakanım
Aracı aldığım gnn ertesi gn afyona uzun yola çıktım ilk 30 km si şehir içi geri kalanı şehirler arası ama biliyorsun İnsigniateamle yolculuk seyir hızını aracı bir ara denedik Yunusla birlikte . 187 ye kadar çıktık.. yol tutuşu fena değil .. Benim İnsigniayı tutmaz :P zaten beklentiside olan yoktur) yakıt durumu iyi şehirler arası 7.3 yaktı km dengesizdi stabil bir suratte değil.
2 depoyu şehir içinde bitirdim 6.5 kadar dşrdm 3 depo şehir içi şehirler arası karışık tekirdağ maceram var araçla 7.1 çıktı araca daha alışamadım .. ama econ tuşuylea bu araçla eğer performans lı kullanım yapmazsanız 5.5 6 arası şehir için dur kalk trafiğine yakalanmadan bu sarfiyati elde ederim dşncesindeyim.. virajlarda zorlayın 4 çekeri hissediyorsunuz.... aklıma gelenler bunlar
2015 Honda CRV 1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs (görmemişin... :P )
Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler [center]
Öncelikle bu kütle 1750 kg + 5 kişi + full bagaj ile şehirlerarası 130kmh istanbul şehiriçi trafiğinde 8.0 lt yaktı ki halen 2000 km yapmadı araç.
Motorun çalışma karakteri ve tork dağılımı bence çok üstün 1.6 lt dizellerin en iyisi
Öyle sessiz ve sakin işini hallediyor ki inşallah böyle devam eder
Fluenceleri Jettaları darmadağın yapıyor lakin 180 kmh kadar sonra kesiliyor
4 çeker ile çok iyi viraj alıyor tek başıma yaptığım zorlamalarda enteresan hızlarda tek viraj alabiliyorum ama kombine virajlarda yüksek ve yumuşak yapı kendini hissettiriyor
160 kmh hızda 2000 devirde herşey huzur içinde sadece rüzgar sesi maalesef bu aracın en büyük sorunu özellikle 130 dan sonra
Malzeme kalitesi ve tokluk için henüz erken ama oldukça rijit görünüyor
Cruise control ve diğer temel fonksiyonlar çok etkili ve rahat yönetiliyor
Ama eğlence sistemi ve orta konsol çok yavaş çalışıyor ve çözmek için japon olmak gerekiyor.
Netice olarak gerçek bir SUV isteyen km yapan sınırlı bütçe için tek adres bence
Sufy hocam senin yorumlarını da alalım
Yorum