Arkadaşlar selamlar
Ben de Bülent Hoca müridi olarak BMW F30 320i ED (1.6 turbo 170hp)
Karar kıldım.
İnsignia da olduğu gibi bu aracı da kiralık olarak kullanacağım için bütçem dahilinde optimum karar için şaka bir yana Bülent Hoca başta olmak için birçok arkadaşdan fikir aldım. Netice de eski aracım 1.6 T Cosmo'ya göre %15 fazla vererek geçtiğimiz hafta BMW Team üyesi oldum
Aracımda ekstra olarak sadece Tekno plus paketi var.
Araç hakkındaki ilk izlenimler
1.6 T Cosmo'ya göre
Eksiler
16 jant ve 205/60 dolmalar... Bülent Hocam çok uyardı şu an kış lastikleri zaman içinde bir çözüm bulacaz. Ama katalog verileri bu kadar iddialı olan bir araç için bu ebatlar ekonomi amaçlı da olsa fazla mütevazi diye düşünüyorum çapulcu işi
Koltuklar ...oturma pozisyonu çok başarılı ama ebat kumaş ve destek kıyaslanamaz
Malzeme kalitesi... Özellikle gösterge paneli üstü çok zayıf
Gürültü... Lastik ve rüzgar sesi fazla
Şanzıman ...1 den 2 geçiş eco ve comfort modunda rahatsızlık verebiliyor DSG düşük viteslerde bana göre çok üstün
Maksimum hız 238 kmh ile limitli
Cruise control yok yerine limitör var gaza diplemediğiniz sürece bassanız da gitmiyor.bence anlamsız bir özellik direk cruise ile iş bitebilirdi ki bu araç ekonomi amaçlı bir versiyon
Artılar
Sistem olarak daha üstün bir izlenim yaratıyor. Şanzıman motor uyumu ile yola aktarılan performans olarak. Herşey çok daha akıcı sessiz ve çaba sarfetmeden gerçekleşiyor. Tabi 108.000 km sonra da görmek lazım
Kalkışlar kıyaslanamaz 205 lastiklere rağmen
Sport modda ve yüksek viteslerde şanzıman hatasız çalışıyor sanki DSG den de üstün.
Yakıt tüketimi 1.6 Turbo'ya göre %15 kadar az olacak gibi
Ses sistemi beklentimden iyi
Daha 200km de olan araç hakkındaki izlenimlerim bunlar
Bakalım önümüzdeki günlerde izlenimlerim neler olacak
Şimdiden herkese sağlıklı ,mutlu , huzurlu seneler
İnsignia 1.6 Turbo ile ufak bir denedik
http://youtu.be/77ZLjEMlMW4
Ben de Bülent Hoca müridi olarak BMW F30 320i ED (1.6 turbo 170hp)
Karar kıldım.
İnsignia da olduğu gibi bu aracı da kiralık olarak kullanacağım için bütçem dahilinde optimum karar için şaka bir yana Bülent Hoca başta olmak için birçok arkadaşdan fikir aldım. Netice de eski aracım 1.6 T Cosmo'ya göre %15 fazla vererek geçtiğimiz hafta BMW Team üyesi oldum
Aracımda ekstra olarak sadece Tekno plus paketi var.
Araç hakkındaki ilk izlenimler
1.6 T Cosmo'ya göre
Eksiler
16 jant ve 205/60 dolmalar... Bülent Hocam çok uyardı şu an kış lastikleri zaman içinde bir çözüm bulacaz. Ama katalog verileri bu kadar iddialı olan bir araç için bu ebatlar ekonomi amaçlı da olsa fazla mütevazi diye düşünüyorum çapulcu işi
Koltuklar ...oturma pozisyonu çok başarılı ama ebat kumaş ve destek kıyaslanamaz
Malzeme kalitesi... Özellikle gösterge paneli üstü çok zayıf
Gürültü... Lastik ve rüzgar sesi fazla
Şanzıman ...1 den 2 geçiş eco ve comfort modunda rahatsızlık verebiliyor DSG düşük viteslerde bana göre çok üstün
Maksimum hız 238 kmh ile limitli
Cruise control yok yerine limitör var gaza diplemediğiniz sürece bassanız da gitmiyor.bence anlamsız bir özellik direk cruise ile iş bitebilirdi ki bu araç ekonomi amaçlı bir versiyon
Artılar
Sistem olarak daha üstün bir izlenim yaratıyor. Şanzıman motor uyumu ile yola aktarılan performans olarak. Herşey çok daha akıcı sessiz ve çaba sarfetmeden gerçekleşiyor. Tabi 108.000 km sonra da görmek lazım
Kalkışlar kıyaslanamaz 205 lastiklere rağmen
Sport modda ve yüksek viteslerde şanzıman hatasız çalışıyor sanki DSG den de üstün.
Yakıt tüketimi 1.6 Turbo'ya göre %15 kadar az olacak gibi
Ses sistemi beklentimden iyi
Daha 200km de olan araç hakkındaki izlenimlerim bunlar
Bakalım önümüzdeki günlerde izlenimlerim neler olacak
Şimdiden herkese sağlıklı ,mutlu , huzurlu seneler
İnsignia 1.6 Turbo ile ufak bir denedik
http://youtu.be/77ZLjEMlMW4
Yorum