Duyuru

Collapse
No announcement yet.

bakın bakalım erkeğe:)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Ynt: bakın bakalım erkeğe

    yok satmam 3 senesi var allah izin verrise. sora artık

    Yorum


    • #47
      Ynt: bakın bakalım erkeğe

      benzin bu fiyatlarda oldukca max. 1 senesi var ama belli olmaz bakarsın 1 ay sonra satmışız bi daha mı benzinli araba tövbe bundan sonraki araç 100 de 500 honda civic tüplü 6 yıl garantili saz gibi
      Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

      Yorum


      • #48
        Ynt: bakın bakalım erkeğe

        dizele binerim tüplü arabaya binmem büyük konusuyorum ama cok tehlikeli yaaa bide alısveris otoparklarına giremicem aha kız arkadasınlasın istinye park ta askım ya sen iniver ben arka sokağa parkedip geliyorummu dicem

        Yorum


        • #49
          Ynt: bakın bakalım erkeğe

          dizel de benzine yaklastı abicim bence lpg düzenli olarak kontrol edildiği sürece hiçbir tehlikesi yok bu kapalı otoparka alınmama olayı da tamamen saçmalık.Japonya da lpg takılması için tesvik primi veriyolar.araç kullanılması yasak olan günlerde lpgli araçlara yasak uygulanmıyor yani bizimkilerin görgüsüzlüğü.
          Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

          Yorum


          • #50
            Ynt: bakın bakalım erkeğe

            senede aslında 25000km yapıyorum genelde2.5 sene kullanıp veriyorum arabaları yani 50000km olmadan gidiyor araclarımız ailede dizel bana pek karlı gelmiyor acıkcası hee hani senede 40000 yaparım ok ozamanda bizim gibi istanbul içi paso gezen icin gereksiz dizel psikolojik ekonomi bence benim için alırken zaten 10000tl fazlasını istiyorlar dizellerde ben almadan 300c 3.0dizel düsünmüstüm vergisi cart curt alırken .ile benzinliden pahlıydı

            Yorum


            • #51
              Ynt: bakın bakalım erkeğe

              mert süpersin ya aynı derdi bende düşünüyorum
              [center][center]      

              2010 Mercedes C 180K AMG blackline

              Yorum


              • #52
                Ynt: bakın bakalım erkeğe

                vayy bee ne günlermiş...:S
                F30 Sport+

                Yorum


                • #53
                  Ynt: bakın bakalım erkeğe

                  Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
                  vayy bee ne günlermiş...:S
                  bi Golf böyle söylettirmez, bence Astra GTC yada Insignia 1.4T zamanı ihihi
                  InsigniaTEAM

                  Yorum


                  • #54
                    Ynt: bakın bakalım erkeğe

                    Orjinal yazı sahibi: Sensation
                    dizel de benzine yaklastı abicim bence lpg düzenli olarak kontrol edildiği sürece hiçbir tehlikesi yok bu kapalı otoparka alınmama olayı da tamamen saçmalık.Japonya da lpg takılması için tesvik primi veriyolar.araç kullanılması yasak olan günlerde lpgli araçlara yasak uygulanmıyor yani bizimkilerin görgüsüzlüğü.
                    saçma ozmn devlet honda toyota ile anlaşsın direk lpg motorlu araç üretsin

                    Yorum


                    • #55
                      Ynt: bakın bakalım erkeğe

                      Şu Hybrid yada elektrikli motorlar yaygınlaşsada artık herkes rahatlasa, benzin ve mazota artık yapıcak birşey yok böyle yükselmeye devam edicek gibi gözüküyor

                      [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

                      Yorum


                      • #56
                        Ynt: bakın bakalım erkeğe

                        Orjinal yazı sahibi: opelmania
                        Şu Hybrid yada elektrikli motorlar yaygınlaşsada artık herkes rahatlasa, benzin ve mazota artık yapıcak birşey yok böyle yükselmeye devam edicek gibi gözüküyor
                        fluence yapsa bir 200 400 km yol bide benzinliklere hızlı sarj gelse 1 gün düşünmeden alıcam ama biraz daha geliştirilmesi lazım bu işin.

                        Yorum


                        • #57
                          Ynt: bakın bakalım erkeğe

                          Hybrid lerin çıkması petrol ve petrolle çalışan araçların fiyatlarını da düşürecektir..
                          Bile bile geciktiriyolar diye düşünüyorum...

                          Yorum


                          • #58
                            Ynt: bakın bakalım erkeğe

                            Daha önce de söylemiştim ama aslında Hybrid çok da verimli bir araç değil.Yani eğer işi termik santrallerdeki verimlere kadar götürüp ince hesap yaparsak ki termik santral %35-37 verimle çalışıyor ortalama olarak benzinli bir araçla aynı verimde ve maliyetlerde oluyor.Nereden biliyorum?Biz bunu derste oturup hocayla birlikte hesapladık

                            Ki asıl sorun akülerin aşırı derecede ağır olmasından kaynaklanıyor.Eğer uzun menzilli bir araç yapmak istenirse aracın altını aküyle doldurmamız gerekir bu da 2-2.5 ton oluyor normal bir araç için...Sarfiyatı artırıyor...Bu yüzden şu anda çok fazla elektrik motoru ile km yapamıyorlar.Öncelikle akülerin hafifletilmesi gerekiyor o da yine maliyeti artırıyor.Bakalım ilerleyen zamanlarda görücez...
                            2011 Opel İnsignia 1.6T Cosmo+FlexRide

                            Yorum


                            • #59
                              Ynt: bakın bakalım erkeğe

                              Orjinal yazı sahibi: eymenkul
                              Daha önce de söylemiştim ama aslında Hybrid çok da verimli bir araç değil.Yani eğer işi termik santrallerdeki verimlere kadar götürüp ince hesap yaparsak ki termik santral %35-37 verimle çalışıyor ortalama olarak benzinli bir araçla aynı verimde ve maliyetlerde oluyor.Nereden biliyorum?Biz bunu derste oturup hocayla birlikte hesapladık

                              Ki asıl sorun akülerin aşırı derecede ağır olmasından kaynaklanıyor.Eğer uzun menzilli bir araç yapmak istenirse aracın altını aküyle doldurmamız gerekir bu da 2-2.5 ton oluyor normal bir araç için...Sarfiyatı artırıyor...Bu yüzden şu anda çok fazla elektrik motoru ile km yapamıyorlar.Öncelikle akülerin hafifletilmesi gerekiyor o da yine maliyeti artırıyor.Bakalım ilerleyen zamanlarda görücez...
                              Ampera'yı inceledin mi? dediğin gibi aracın altı akü dolu, bu aküyle menzili 80km'ye kadar. (araştırmalara göre insanlar araçlarını günde ort. 40-80 km kullanıyormuş yani akşam şarj ettiğin araba gündüz kullanıma hazır olacak)
                              akü bitince 1.4 benzinli motor devreye giriyor ama bu tekerlere güç aktarmıyor sadece aracı şarj ediyor. yani normal araçlardaki gibi gaza yüklenmen ile anlık tüketim 30-40 litrelere fırlayıp gitmiyor, benzinli motorun sabit bir devri ve sabit tüketimi var. oda 100km'de 1,6 litre yakıyormuş yanlış hatırlamıyorsam. bu motor ile de menzili 500 km'ye çıkıyor.
                              aracın gücünü sürekli elektrik motoru sağladığı için sabit ve çok yüksek bir torku var, yalan olmasın ama 370nm diye hatırlıyorum.
                              İstanbulpark'da çalışma yapısını tam anlayamamıştım ama dönünce biraz araştırdım, hoşuma gitti Ampera
                              InsigniaTEAM

                              Yorum


                              • #60
                                Ynt: bakın bakalım erkeğe

                                Ampera gerçekten benim de hoşuma gitti ve söylenen değerler güzel.Ancak bir sıkıntı var ki Ampera'ya sahip olmak için ne kadar ödememiz gerekicek,vergilendirme nasıl olucak? Yani gerçekten kağıt üzerindeki veriler güzel ama pratikte nasıl olur beni düşündürüyor.Ama verim olarak benzinli araçlarda çok çok verimli aletler değiller belki bir alternatif olabilir.
                                2011 Opel İnsignia 1.6T Cosmo+FlexRide

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X