Duyuru

Collapse
No announcement yet.

LPG uygulamaları, son durum..

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #61
    Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

    Orjinal yazı sahibi: u_ay
    Bence bir an önce taktırın... O kadar çok taktıran var ki... Bakmayın problem oluyor diyenlere... Yeni nesil lpg kitlerinde montajlar gayet kaliteli bir şekilde yapılıyor. Üstelik şu anda en fazla 1.500 TL'ye çelik süpab değişimi yaptırıp bu işe girebilirsiniz. Ben valve care sistemi taktırdığım için mevcut süpablarımın bitmesinden sonra çelik süpablara geçeceğim. Kaldı ki bu şekilde aracı yaklaşık 80-100 bin km kullanacağımı düşünüyorum. Zira ben aracı 3-4 bin devirden yukarı kullanmıyorum. Genelde sakin kullanıyorum.
    ben sert kullanmam arabamı. severim kıyamam
    bundan önceki aracım focus 1.6 TDCİ. Ortalama yakıt 6.3ü geçmezdi. çok rahattım yakıt konusunda. sonra insigniamı alınca akaryakıt istasyonu sahibiyle tanıştık işler kötü gidiyodu kapatmayı düşünüyodum sayende evime ekmek götürcem falan dedi şaka bi yana da birden iki katından fazla akaryakıt parası vermeye başladım.
    haha haha haha
    Ne kadar güzel, hem güzel bir araba hemde yeni bir arkadaş sahibi olmuşsunuz.
    INSIGNIA 1.364 CC

    Yorum


    • #62
      Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

      Bende dizel araçtan benzinli turbo insignia'ya geçtim... Emin ol LPG öcü değil... İyi bir uygulama ile 11lt lpg ile şehir içinde çok rahatlıkla gezersin. Hatta aracını doya doya kullanırsın...
      bnm de düşüncem aynıyönde

      haha haha haha
      Ne kadar güzel, hem güzel bir araba hemde yeni bir arkadaş sahibi olmuşsunuz
      bi arkadal daha edincem LPG taktırarak
      İnsignia çok sosyal bi araç hemen çevre yaptım
      1.6T COSMO karbon siyah
      17 FT 925'idi

      Yorum


      • #63
        Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

        Orjinal yazı sahibi: u_ay
        Bende dizel araçtan benzinli turbo insignia'ya geçtim... Emin ol LPG öcü değil... İyi bir uygulama ile 11lt lpg ile şehir içinde çok rahatlıkla gezersin. Hatta aracını doya doya kullanırsın...
        bnm de düşüncem aynıyönde

        haha haha haha
        Ne kadar güzel, hem güzel bir araba hemde yeni bir arkadaş sahibi olmuşsunuz
        bi arkadal daha edincem LPG taktırarak
        İnsignia çok sosyal bi araç hemen çevre yaptım
        Gidin taktırın bence... Şehir içi bir depo (32lt) ile ortalama 270 km yaparsınız... Bence LPG için gayet makul...
        1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

        Yorum


        • #64
          Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

          arkadaşlar benim arabada prins ,vs 2 var , bugün ,denizliden antalya .kaş,a geldim .genelde rampa aşağı geldim km de 285 kr yaktı ..120 km hızı geçmemeye özen göstermeme rağmen ..lpg nin fiyatı 2.720 kr ..litresini tam olarak hatırlamıyorum ..bana biraz fazla yaktı gibi geldi ..rampa aşağı ben 265 kr falan yakacağını tahmin ediyordum ..acaba lpg nin kalibrasyonu falanmı bozuk ..

          Yorum


          • #65
            Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

            Orjinal yazı sahibi: exelanze
            arkadaşlar benim arabada prins ,vs 2 var , bugün ,denizliden antalya .kaş,a geldim .genelde rampa aşağı geldim km de 285 kr yaktı ..120 km hızı geçmemeye özen göstermeme rağmen ..lpg nin fiyatı 2.720 kr ..litresini tam olarak hatırlamıyorum ..bana biraz fazla yaktı gibi geldi ..rampa aşağı ben 265 kr falan yakacağını tahmin ediyordum ..acaba lpg nin kalibrasyonu falanmı bozuk ..
            Bence gayet normal..Bende de VSI 2 var..Zaten tek güzergahta yapılan hesaplama pek doğru sonuç vermiyor..Lastiklerin basıncı,fren kullanma sıklığınız,vites tercihleri,hava filtresi gibi birçok etmen sarfiyatı etlkiler..

            Benim yol bilgisayarımdaki karma kullanım ortalaması 4300 km için 11,5 lt gösteriyor.(LPG için %10 fazlasını kabul edebiliriz).Bunun 2300 km si dur kalk İstanbul trafiği,2000 km si şehirlerarası yolculuk(120 km ortalama hızla)..

            Bu durumda karma kullanım ortalamam 34 kuruş civarı..
            Şehirlerarası 25 kuruş altına ineceğine pek ihtimal vermiyorum..

            Selamlar..
            2010 Cosmo 1.6T / Flexride / DVD800 / Infinity ses sistemi/Teknik Gri / Avanue Morrocano Bej döşeme

            Yorum


            • #66
              Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

              arkadaşlar yaklaşık bir ay önce sporttourer araç aldım ..bu aracı okadar araştırdımki tüm olumsuz yazılı ve görsel bilgilere rağmen..ankarada bi opel acentasının servis müdürü arkadaşım çıktı ve ona lpg montajını sordum,lpg montajını kendin yaptır ve asla landi taktırma dedi prins yada teleflex te karar kıldım.landi garanti kapsamında takılıyomuş fakat çıkan sorunlardan dolayı opel asla landiyi ne öneriyo nede montaj yapıyo.
              özgürlük kimsenin yapamadığını yapmaktır

              Yorum


              • #67
                Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                Orjinal yazı sahibi: misse06
                arkadaşlar yaklaşık bir ay önce sporttourer araç aldım ..bu aracı okadar araştırdımki tüm olumsuz yazılı ve görsel bilgilere rağmen..ankarada bi opel acentasının servis müdürü arkadaşım çıktı ve ona lpg montajını sordum,lpg montajını kendin yaptır ve asla landi taktırma dedi prins yada teleflex te karar kıldım.landi garanti kapsamında takılıyomuş fakat çıkan sorunlardan dolayı opel asla landiyi ne öneriyo nede montaj yapıyo.
                Prins VSI 2+Valve Care+Turbo map sensörlü kitimle 12000 km yi hiç sorunsuz tamamladım..Bilginize..
                2010 Cosmo 1.6T / Flexride / DVD800 / Infinity ses sistemi/Teknik Gri / Avanue Morrocano Bej döşeme

                Yorum


                • #68
                  Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                  Orjinal yazı sahibi: misse06
                  arkadaşlar yaklaşık bir ay önce sporttourer araç aldım ..bu aracı okadar araştırdımki tüm olumsuz yazılı ve görsel bilgilere rağmen..ankarada bi opel acentasının servis müdürü arkadaşım çıktı ve ona lpg montajını sordum,lpg montajını kendin yaptır ve asla landi taktırma dedi prins yada teleflex te karar kıldım.landi garanti kapsamında takılıyomuş fakat çıkan sorunlardan dolayı opel asla landiyi ne öneriyo nede montaj yapıyo.
                  Ben 14 bin km sıkıntısız sorunsuz kullandım ama geçenlerde aracımı sattım... memnundum... tek sıkıntım her 5 günde bir LPG'nin bitmesiydi... deposu ufak geliyor biraz...
                  1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                  Yorum


                  • #69
                    Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                    21000 km oldu prins marka kullanıyorum şükür bir problem yok !!!!!!

                    Yorum


                    • #70
                      Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                      Hayırlı olsun Bizde de insignia ST var. Keyifli araç pişman olmayacağınızı düşünüyorum. Prins in turbo araçlar için olan sistemi kurulu 15 bine doğru sorunsuz gidiyoruz ama bu araçların motorlarında doğabilecek problemler sebebi ile tavsiye etmeyi uygun bulmuyorum. Risk alarak yaptırmak isterseniz tasarrufunuzu hesaplarken meydana gelebilecek problemleri de göz önünde bulundurmayı ihmal etmeyin...

                      Bu da bizim ST nin konusu : http://www.insigniateam.com/forum/in...?topic=12247.0

                      (2009) 1.6 Turbo Cosmo Spor Tourer >>> (2012) 1.4 Turbo Edition Elegance Yeni Stil Sunroof >>> (2015) 1.4 Turbo Edition Elegance Sunroof Orginal LPG power

                      Yorum


                      • #71
                        Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                        Teleflex gfi taktırdım şu ana kadar problemsiz kullandım
                        Size tavsiyem prins ve teleflex harici pek düşünmeyin derim
                        Bu arada montajda mutlaka manifoltun sökülüp kaliteli bir işçilik olmasını sağlayın

                        Yorum


                        • #72
                          Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                          arkadaşlar malum araçlarımız her nekadar tüketim değerleri normal gibi gözüksede yaşadığımız ülke şartlarından dolayı bütcemizi zorlar durumlarda.hal böyle oluncada malesef zararını bile bile tasarrufa etki edecek çözüm arayışları içerisine giriyoruz.bunda en büyük çözüm öneriside lpg denen fakir yakıt.....herkes bilsinki lpg bizim araçlarımıza uygun bir sistem değil ne prins ne gfi ne brc ne landi.mutlaka sübab conta değişimi kaçınılmaz son...ayrıca ankara mavi denizler le görüştüm birinci ağızdan;yağlamalı sistem önermiyo hdi sigorta tarafından yapılan lpg montajından sonra 180 tl farkla motor 3yıl 100000 km hangisi önce dolarsa garanti olayı,insignialar için geçerli değilmiş bilginize sunarım..anlayacağınız kafam bi milyon
                          özgürlük kimsenin yapamadığını yapmaktır

                          Yorum


                          • #73
                            Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                            insignia 1.6t motorların lpg de riskli olduğu ama 1.4t motorların daha stabil gibi göründüğü yorumları birçok yerde mevcut ama nedense kimse 2.0t ler için bir yorum yapmamış bu 2.0t ler üvey evlatmı

                            Yorum


                            • #74
                              Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                              4 silindir olup da 2.0 litre motorları LPG mevcut lpg enjektörleri pek besleyebilir gibi gelmiyor bana.

                              mesela pan enjektörler 32 kw ye denk geliyor teoride. 4 silindir için = 32 x 4 = 128 kw eder.

                              Yanlışım yoksa düzeltin; 2.0 220 hp motor = 160 kw civarı eder. Super Pan S için olan enjektörler max 4 silindir için 140 kw ye denk deldiğinden onunda nefesi kesilir.

                              Tabi bu V6, 6, V8, V12 silindirler için pek geçerli değil, zira enjektör başı 32 ila 36 kw güç çıkartıyor. silindir arttıkça silindir başına düşen kw biraz daha azalmakta.

                              V motorlara övgü ile montajlanan kitlerin, 2.0 düz 4 silindirli motorlar hakkındaki muammanın da bana göre mantığı bu gibi.

                              bu durum, diğer kit ve enjektörlerde ne dir ne değldir bilemiyorum araştırmadım da fakat aman aman bir fark olacağını da 2 - 3 kit hariç ihtimal vermiyorum.

                              Yorumlamalarım tamamen güç/kw/panS/n enjektörlerinin verdiği güç ve kendi düldülümde yetmeyen panS ve N enjektörlerinin sonuçlarına göre yorumlamak.

                              Tamamen fikrim yanlışta olabilir, öyle ise şiddetle düzeltmenizi beklerim.
                              CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                              SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                              Yorum


                              • #75
                                Ynt: LPG uygulamaları, son durum..

                                http://www.vialle.nl/media/Consument...talogus_EN.pdf .bu sitede 2.0 T yok.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X