Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Motoru elime verdiler 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Motoru elime verdiler 2

    Orjinal yazı sahibi: armoni15
    eleştirin eleştirin kullanmayan bilgisi olmayan ehli olmayan ustalar desin benzinde motor 150000 km yapar diye.. ondan sonrada araçlar ikinci el piyasası düşük diye düşer tabi...kim diyor kardeşim hangi usta demiş benzinde 1,6 turbo 150000 km yapar yok şurası ince burası ince kırılır patlar diye gm o kadar yatırımı salakmı yapacak.150000 km de patlayacak araba için.... yaptırma kardeşim lpg aslan besliyosan yemini vereceksin..
    Aynen katılıyorum, altına imzamı atıyorum. Bakın volkswagen forumlarına DSG lerde kıyamet gibi sorun var, ama adamlar kan kusmalarına rağmen kızılcık şerbeti içtik diyorlar.
    2010 1.6T COSMO+DVD 800 NEHİR GRİ

    Yorum


    • #32
      Ynt: Motoru elime verdiler 2

      geçmiş olsun LPG den oldum olası nefret ederim eğer ekonomi istiyorsanız dizellere yönelin
      Düşünmeden konuşmanın cezası sonradan düşünmeye mahkum olmaktır.
      GIBBON

      Yorum


      • #33
        Ynt: Motoru elime verdiler 2

        İnsignia alirken ekonomi bakimindan dizel tercih edilmeli lpg out bu arada gecmis olsun.
        2010 1.6 T edition elegance

        Yorum


        • #34
          Ynt: Motoru elime verdiler 2

          Geçmiş Olsun , Bu arada ben bir açıklama ve hesap yapmak istiyorum.

          Araçlarımız LPGde Daha Fazla Yakıyor Farkettiniz Mi Bilemiyorum.

          Mesela Bizim Vectranın..:

          Benzin/LPG Rölanti Devri / Rölantide Klimasız Yaktığı / Rölantide Klimayla Yaktığı

          - Benzinde : 796 / 0,7 Lt/h (Arıza Işığı Sönükken) / 1,1 Lt/h (Arıza Işığı Sönükken)
          - LPGde : 751 / 1,0-1,1 Lt/h (Arıza Lambası LPGde Sürekli Yanıyor) / 1,6 Lt/h (Yine Arıza Lambası Yanarken)

          Yani Abiler, Bu LPG olayı aracımızı içten içe yiyor. Ayrıca LPGde bizim araç sürekli titriyor. Arka koltuklarda Belli etmese de , Araba Çalışırken Gaz Pedalına Ayağımı Dokunduğumda Titriyor. Ayrıca bariz olarak Koltuk titriyordu (arka koltukdan hissedilmiyor,önlerden hissediliyor.)

          Ayrıca bir şey farkettim dün. Arabayı ilk aldığımızda (Geçen sene ocak ayı , LPG Takılmamıştı O zaman) , motor sıcakken arabayı çalıştırıp bir anlık tam gaz verip ayağımı çekince motorun kasıldığını hissettiğim o 125 HP lik Motor Yok Artık. Belki 2011in Temmuz ayından beridir bakıma girmediğinden olabilir. Valla babama da söyleyecektim de, Diyemedim. O Kadar dedim LPG takma şu arabaya diye. Gitti taktırdı.

          Ben babama 180lik İnsignia Aldırmak İstemiyorum Sırf Şu Yüzden. Gider ona da LPG taktırır.

          Hakkımızda Hayırlısı.

          Bu arada Sanırım 1,4 Turbo LPGliler Vardı Almanyada , Ama o Sanırım 120 HP likti. Merivaya Mı Zafiraya Mı Ne Koymuşlardı..

          Bu arada ben Piston kollarını kısaltıp inceleştirdiklerini bilmiyordum. 115 HPye Turbo Takınca 180 HP olduğunu sanıyordum.

          Tekrar Geçmiş Olsun Gerçekten Çok Üzüldüm..
          Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

          Yorum


          • #35
            Ynt: Motoru elime verdiler 2

            opeli karalamak kolay, iki tane ne olduğu belirsiz ustanın 150000km gitmez dediğiniz firmanın araçları bırakın motoru kapılarının bile dayanma ömürünü test ediyor.. araç hangi ülkeye yollanıcaksa o ülkenin yol şartlarının yüklendiği simülasyon makinasında titreşim testine tabii tutulup gerekli kalibrasyonlar yapılıyor gerekli bakım ve değişimlerini düzgün yaparsanız insignialarla 1.000.000 km bile gidersiniz kusura bakmayın herşey kullanımda insan vücududa aynı nasıl bakarsan okadar gider...
            Sevdiğiniz videoların ve müziklerin keyfini çıkarın, orijinal içerik yükleyin ve tümünü YouTube'da arkadaşlarınızla, ailenizle ve dünyayla paylaşın.

            Check more info on my NEW BLOG: http://riwal888.blogspot.com/New Opel Astra J got five stars in crash test from Euro NCAP.Video shows Opel internal crash tests.

            Video shows Chassis Testing on the New Opel Astra J.Check more info on my NEW BLOG: http://riwal888.blogspot.com/

            daha hızlandırılmış yorulma testinin vidyosunu bulamadım ama adamlar aracı 250000 km yol yaptırıyorlar..

            her neyse LPG nin motoru parçalamasının sebebi motorlar yanma odasında patlama sonrası sıcaklık yaklaşık 1700 cantigrad dereceye kadar
            çıkar. bu sıcaklık alüminyum motor bloğunun erime derecesi olan 660 dereceden çok çok yüksektir yani metalin çok çabuk soğuması gerekir. zaten yüksek sıcaklıkta çalışan bir sisteme yaklaşık patlama sonrası 2000 derece sıcaklığa çıkaran lpg yi takarsanız soğutma sistemi yetersiz kalır aşınma artar... eğer üretici firmanız destekleyen bir soğutucu sistem koymuşsa ancak ozaman lpg yararlı olabilir. kaldıki o bile tavsiye edilir yöntem değildir... mühendislerinin motor içi ısı iletim finlerini vs ona göre dizayn etmesi gerekir. bu kadar işlemi yapıp motoru üreten mühendisler mi bilir? yoksa lpg yi satmaya çalışan adam mı ?

            Evet suç OPEL de

            Yorum


            • #36
              Ynt: Motoru elime verdiler 2

              herkes hata yapar Opelde yapabilir ustalarda hatta kullanıcılar bile
              Şimdi vw 1.4 cc den 170 hp güç aldılar piayasaya araç sürdüler sonrada 122 hp çektiler .. toyota araçlarını geri çağırdı.. bu demektir ki herkes hata yapar.. şimdi gelelim İ nsignia 150.000 km gidermi gitmez mi? probelmine açıklamam nedir; bekleyip görelim diyeceğim..(benim fikrim) daha önce 1.6 Ti aldım yüksek yakıt sebebiyle epeyce araştırdım (Dizelden benzine geçince bana göre yüksek yakıt diyorum ).. yurt dışında hep 1.8 lt motorlarına vialle lpi sistem takmışlar ama 1.6 Tiçin örnek olmayınca yakıtta bana sıkıntı verince dizele yöneldim yaklaşık ayda 500 tl yakıt tasarrufu sağladım bunuda araca kredi çekerek ödedim zaman sonunda bu paranın bir kısmını geri alacağım...kısaca 1.6 115 hp araçları Opel üretti Bu motorlarıda İnsignia kasası altında sattı bence hataydı.. arge çalışması yapılmamıydı .................. yorum sizin .Gelelim .1.6 T 180 hp lere zaten şişirilmiş olan motor yani üst sınırlarına yaklaşmış motora lpg ve chip olayı muamma bence buda benim yorumum... (fizik kuralları hep aynı ) ne kadar ekmek o kadar köfte Bende bu kadar inci yeter yorum siz değerleri arkadaşlarıma.
              2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

              Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
              [center]

              Yorum


              • #37
                Ynt: Motoru elime verdiler 2

                Öncelikle Sıkıntı Yaşayan Arkadaşa Geçmiş Olsun Diyip, Ne Olursa Olsun Lpg Yi Üstün Teknolojiye Sahip Araçlardan Uzak Tutmak Gerekliliğini Belirtmek İstiyorum Ben de. Buna Sebep Daha Önce Aldığım 2. El Aracımın Lpg Takılıp Söktürülmüş Olmasından Dolayı Sübaplarında ve Motorun Diğer Parçalarında Çokça Sorun Yaşamış Olmam. Diğer Bir Sebep te Lpg Sistemi Üreticilerinin Her Araç İçin Yeterli ve Gerekli Uyum Testlerini Yapmaya Bütçelerinin Hiç Bir Zaman Yeterli Olmayacağı Gerçeğidir. Ancak Son Tüketicinin Uygulatması Sonrası Bir Takım Gözlemler Yapılabilmekte ki Bunlar da Çoğunlukla Menfi Yönde Olmakta.
                Araç İster 1.4 İster 1.6 Olsun Bizim Araçlarımız İçin Konuşursak, Onlar Turbo Sistemine Sahip Araçlar. 1.6 Litrelik Motoru Ele Alırsak, % 50 Lik Basınç Farkı Yaratan Bir Turbolu Motor, Teoride Yaklaşık 2.4 Litrelik Atmosferik Motorun Üreteceği Tork ve Beygir Güçlerini Üretecektir. Peki Herşey Bir Kenara 1.6L Lik Turbolu Motor İle 2.4 Litrelik Atmosferik Bir Motoru Karşılaştırdığınızda Hangisinde Arıza Açma Risk Oranı Daha Az Olacaktır? Hangisi Daha Uzun Ömürlü Olacaktır? Şüphesiz Üzerinde Turbo, Basınç Sernsörü, VasteGate, Intercooler vs. vs. Gibi Fazladan Mekanik Parçaları Barındırmayan 2.4 Lt.Lik Atmosferik Motor. Bu Anlamda Hacme Göre Hesaplanan Faiş Vergilerden Son Tüketiciyi Kurtarmak İçin Üretilmiş Turbolu Motor Kullanıcıları Olarak BizlerAraçlarımıza Daha Fazla Özen Göstermek Zorundayız ki, Bakım Masraflarını ve Arıza Oranlarını Aşağıya Çekerek Ömürlerini Uzatabilelim. Peki Ayağımızın Altında 180 Beygir Var Hiç mi Keyfini Çıkaramıycaz? Çıkaracaz Ama Bazı Gerçeklerin de Bilincinde Olarak. Bu Şekildeki Bir Motora Lpg Taktırmak da, Tuz Biber Ekmekten Öteye Gitmeyen Bir Yaklaşım Olacaktır.
                Araç Ekonomisi Bakımından da Düşüncemi Paylaşmak İstiyorum. Yanlış Hatırlamıyorsam 1.6T Motora Sahip Bizim Araçlarımız Maksimum Torkunu 2.500-5.500 Devir Aralığında Veriyor. Maksimum Turbo Basıncı Ve Buna Göre de Alt Devirlerdeki Max. Benzin Tüketimi 2.500 Devirde Başlıyor. Benim Yaptığım Gibi Gereksiz Uzatmalardan Kaçınıp 2250 Devirlerde Vites Değişimleri Yapılırsa, O Depodaki Benzinin Bitmediğne Şahit Olacağınızı Buradaki Tüm Arkadaşlara Belirtmek İstiyorum. Tabi Araçlarını Performanslı Kullanıp Ömürlerinin Ne Olacağına Dikkat Göstermeyen Arkadaşlara da Saygımız Var. Daha Önce Hep 2. El Araç Almış ve Yılda En Fazla 10-12 Bin Km. Yol Yapan Biri Olarak Ben, Bu Aracı 10 Yıl Hiç Arkama Bakmamak Amaçlı Aldım.
                Son Olarak Uzun Yolda 180 Beygirin Hakkını Verdiğimi de Belirterek Herkese Keyifli Sürüşler Temenni Ederim.

                Yorum


                • #38
                  Ynt: Motoru elime verdiler 2

                  Orjinal yazı sahibi: Onat89
                  uzgunum ama opel ne yapsin kabahat 99% sizin aracinizin muhendisleri motor blogu pistonlar vs vs bunlarin mukavemet isi transfer sistemlerini benzinin patlama sicakligina gore hesapliyor siz iki tecrubesi olan ustaya guvenip lpg takiyorsaniz bir dusunun motor neden lpg ile calismaz... Bence burada opelinde bu motorunda sucu yok astra gtc de 2005 ten beri kullanilan motor 180hp lik motor
                  +1

                  Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                  Şimdi F30 Modernline Sunroof

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: Motoru elime verdiler 2

                    geçmiş olsun demekten başka birşey gelmez elden biz ne desek boş bundan sonra umarım hiç sorun yaşamazsınız.
                    insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: Motoru elime verdiler 2

                      Öncelikle geçmiş olsun!
                      Orjinal yazı sahibi: emre2929
                      arkadaşlar benim aracımda 1.4 turbo.şehir içi değerleri deniliyor ya çoğu kullanıcı şehir içi ortalama dedikleri hızlar 30-40 civarı bu şehir içi için yuksek hızlar olarak tabir edilebilir.şehir için aslında 22-26 civarlarıdır ne kadar fark varki diyeceksiniz.23 ile 27 hız arasında ortalama yakıt olarak 1.5 lt fark eder.benim aracım 23 km ortalamada ara sokaklarda araç yani maksimum 3. vites gibi kullanım oluyor.bunu neden belirttim çoğu araçlar düşük viteste daha cok yakar gibi bir izlenim var oyledirde zaten.sert sürüşler+belirttigim şekilde güzergah kullanımı(kısa mesafe ara sokaklar) ortalama 9.7. 9.3 9.0 gibi ortaklamaları 1.6 turboda duydum fakat benim kullandıgım yollarda 1.6 yı kullansam emnimki 14lt den aşagıya düşmez.1.6 isterim lpg takarım mantıgı yerine 1.4 turbo alın kafanız rahat olsun performansıda tatmin eder emin olun
                      Benim aracım 1.6t 180hp 12000 km ort. Hız. 27.3km/saat ort. hız. 10,4lt/100km (aracı sıfır aldığimdan beri hiç sıfırlanmadı) ve devamlı sehir içi kullanıldı , dolayısı ile size katılmıyorum .

                      Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                      Şimdi F30 Modernline Sunroof

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: Motoru elime verdiler 2

                        yüksek performanslı, hızlı kalkışlar vites küçültmeler yaparak 180 pslik insignia kullanırsanız araç kısa sürede piston kırar.motor yığılır, 4 silindirli 1,6 litre motor hacimli 1600 kilo araç sizce nasıl 180 beygir güç verir.. motor zorlana zorlana o beygirlere ulaşılmıştır. neden piston ince ve kısa. ne kadar kısa olursa o kadar çok güç üretir. böyle bir motora lpg takılırsa ekstra sorun oluyor. lpgli ve lpg siz en uzun km yapan kişiyi forumdan bulup konuşmak lazım.

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: Motoru elime verdiler 2

                          öncelikle geçmiş olsun. bu kadar ödül alan hatasızlık ödülü alan bir arabanın 150.000 km de motorunu sahibinin eline vermesi bana hiç mantıklı gelmiyor. motorun hacmi 1,6 diye 180 hp olamayacak mı? f1 arabaları ne yapacak o zaman 2,4lt motorla (0*300 8,5sn). bence bu teknoloji ile ilgili bir durum. belki yakında daha düşük hacimli ama daha yüksek beygirli arabalar göreceğiz. düşünsenize 150.000de bütün insignialar patır patır dökülüyor marka imajı biter, mali yönden de biter opel. bence opel bu riski almaz diye düşünüyorum.

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: Motoru elime verdiler 2

                            150000 km olayı son derece saçma bence. Bu arabayı tercih eden müşteri sağ şeritte usul usul gideyim diye almaz. Genelide performanslı kullanıyor 1.6t 'yi. Ve bu aracın sadece Türkiye'de satılmadığını düşünürsek, 150000 km'yi çoktan devirmiş ve motoru elinde dolaşan İnsignia sahipleri olması gerkekir. Bunlar hurafe. Ama bende çok istememe rağmen bu canavara lpg takamıyacağımızı anladık. Yaşadığınız olay çok talihsiz ve çok geçmiş olsun. Hepimizede ders olsun.

                            Duruşuyla, motoruyla, havasıyla, cantıyla, forumuyla arabamı çok seviyorum ve ustalarınızın haksız bizim haklı olmamızı diliyorum.
                            2010 cosmo 180hp beyaz İnsigniAşk

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: Motoru elime verdiler 2

                              arkadaşlar benzinli motorlar bakımlarını zamanında yaptırır ve devirli kullanılırsa 1milyon km.yapılır,dizel motorlar aynı şartlarda 500bin km.yapılır zaten bir kişide her ikisindede bu km.leri göremez.lpg taktıracaksanız neden benzinli motor alınıyor anlamıyorum ya dizel alacaksın yada fabrika çıkışlı lpg.li araç alacaksın bir arkadaşın dediği gibi aslan besliyorsan yemini esirgemeyeceksin.
                              06 FA 1466 kışın karda tank,yazın asfaltta uçak.

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: Motoru elime verdiler 2

                                Ferhat abicim dizellerde daha çok km yapılır, çünkü düşük devirli makineler olduklarından aşınma az olup daha yüksek km yapacakları buradan çıkıyor, otobüslerde de dizel kullanılmasının sebebi çok km yapabildiğinden ötürüdür... şimdi dr_112 abicim çok büyük geçmiş olsun, inşallah böyle bir sorun yaşamazsınız bir daha... şimdi benzinli alıp niye lpg takıyorsunuz deniyor. çok geçti bu konu... şimdi benzinli alıp lpg takma olayı, şu yüzden ötürü geliyor ki, ben cosmo bir insignia almak istiyorum, güçlü olmasını seviyorum ve birçok konuda rakipsiz olduğunu da biliyorum. ama ben ekonomik kullanım da istiyorum. ekonomik ve güçlü kullanım için 2.0 cdti 160 bg cosmo diyeceksiniz ama aradaki fiyat farkı, ve vergi farkını ödemek istemiyorum, bunun için 1.6 turbo alacağım ve ekonomik kullanım için alternatif yakıtlara başvuracağım... bunu eleştirmek doğru değil, değerli abilerim, aslan besleyen yemini esirgemez, fakat bu aslan daha az yiyip aşağı yukarı aynı güç kuvvette oluyorsa bu alternatif yönteme geçmek gerekir... bu dr_112 abimizin ve birkaç tane insignianın başına gelmiş bir olay, lpg takmış ve çok km yapmış insignia turbolarda var piyasada, sahibinden.com'da da var. bu dr abimizin şanssızlığı olmuş... her lpgli insignia potansiyel sorunlu değil ki, ben yağlama sistemli taktırdım, 3 yıl da garantisi var, ben 8000 km önce taktırdım, şu an aracım 30000 de 2009 model araç, yaptığım km belli, 4-5 seneye anca 70 bine gelir ki o kadar bu araç da bende durmaz....

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X