bilmeyenler için hatırlatayım. ankara opis servisinde garantili şekilde aracıma takılan lpg 35 bin km de subap ve 3 ve 4 nolu piston kapaklarında çatlak, 70 binde subap erime, blok çatlatma,4 numaralı piston ve kolu kırılması ve motorun en alttaki ana kolun kırılması ile sonuçlandı. 35 bin km deki masrafları ilk defaya mahsus olmasına opis ve olgun lpg karşılarken aracın lpg garantisi devam ederken 70 bindeki masrafları opis ve olgun lpg karşılamadı. siz siz olun opise gidip landirenzo taktırmayon.
neyse aracı ankarada başka bir yetkili servise götürdüm. blok değilmesi gerekti. araca yeni motor takılacaktı. fiyatı 9 bin lira. ( garatisi yok ) subaplar ve diğer masraflar hariç masraf 15 bin tl oluyor. serviste bir usta rektefe önerdi. çatlak olan blok kaynatıldı. yeni subaplar takıldı vs. 8 bin liraya araba yürür hale geldi. bu sırada lpg yi söktüm attım.
200-300 km sonra araç turbo kesit. hararet yükseldi. tamir yapılan blok yerine otutrurulurken tekrar çatlamış. 2 bin 200 liraya yeni turbo takıldı.4 bin liraya yine rekterfe yapıldı. aracın volantı değişti. baskı balata tirger vs değişti.
şuan aracı yakmayı düşünüyorum. nete neden bir sürü yanmış insignia olduğunu şimdi anlıyorum.
öneriler
1 opis denen sahtekarlara güvenip iş yapmayın
2 . olgun lpg ve landirenzo taktırmayın
3. 1.6 180 beygire lpg takmayın
4. arıza verince yaptırmayın. yakın arabayı.
nden böyle oldu;
usta ile bol bol bu durumları konuştuk. tabiki lpg den oldu. ancak şuç yine lpg de değil. suç beygir artırmak için motorun içine eden opelin. neden 1.4 turbo çıktı düşündünüz mü. bu araç lpg de 70 bin benzinde 150 binden sonra motoru elinize veriyor. piston kolu 6 cm piston kapağı kalınlığı saç teli kadar. incecik bir blok ve gömlek. aracın pistonları kısa ve ince tutup beygir artırılmış. lpg de bu pistonlara ekstra zarar veriyor.
dış ve iç görüşünü güzel olan insignialarda 1.6 Turbolarda ciddi motor sorunu var. ankara opaka yolunuz düşerse sorun kaçta insginia gelmiş son 6 ayda motoru eline almış. benden hariç 3 tane yatan insignia var. birini sahibi atmış gitmiş. adam piyadasa yok. hepsi lpgli hemsi 180 beygir. 115 lik lpgli bakıma geldi. 50 bininci km sinde onda sorun yoktu. servisi yol ettim.
saygılar...
neyse aracı ankarada başka bir yetkili servise götürdüm. blok değilmesi gerekti. araca yeni motor takılacaktı. fiyatı 9 bin lira. ( garatisi yok ) subaplar ve diğer masraflar hariç masraf 15 bin tl oluyor. serviste bir usta rektefe önerdi. çatlak olan blok kaynatıldı. yeni subaplar takıldı vs. 8 bin liraya araba yürür hale geldi. bu sırada lpg yi söktüm attım.
200-300 km sonra araç turbo kesit. hararet yükseldi. tamir yapılan blok yerine otutrurulurken tekrar çatlamış. 2 bin 200 liraya yeni turbo takıldı.4 bin liraya yine rekterfe yapıldı. aracın volantı değişti. baskı balata tirger vs değişti.
şuan aracı yakmayı düşünüyorum. nete neden bir sürü yanmış insignia olduğunu şimdi anlıyorum.
öneriler
1 opis denen sahtekarlara güvenip iş yapmayın
2 . olgun lpg ve landirenzo taktırmayın
3. 1.6 180 beygire lpg takmayın
4. arıza verince yaptırmayın. yakın arabayı.
nden böyle oldu;
usta ile bol bol bu durumları konuştuk. tabiki lpg den oldu. ancak şuç yine lpg de değil. suç beygir artırmak için motorun içine eden opelin. neden 1.4 turbo çıktı düşündünüz mü. bu araç lpg de 70 bin benzinde 150 binden sonra motoru elinize veriyor. piston kolu 6 cm piston kapağı kalınlığı saç teli kadar. incecik bir blok ve gömlek. aracın pistonları kısa ve ince tutup beygir artırılmış. lpg de bu pistonlara ekstra zarar veriyor.
dış ve iç görüşünü güzel olan insignialarda 1.6 Turbolarda ciddi motor sorunu var. ankara opaka yolunuz düşerse sorun kaçta insginia gelmiş son 6 ayda motoru eline almış. benden hariç 3 tane yatan insignia var. birini sahibi atmış gitmiş. adam piyadasa yok. hepsi lpgli hemsi 180 beygir. 115 lik lpgli bakıma geldi. 50 bininci km sinde onda sorun yoktu. servisi yol ettim.
saygılar...
Yorum