selamınaleyküm arkadaşlar 1.4t 2012 insignam var benzinli termostat ağrızası sonucu orjinal gm ile değiştirdim yedek tank kapağınıda yeniledim ancak şöyle bir sorunum var hararet göstergem tam orta çizgiden sağındaki çizgiye kadar çıkıp fan açıyor ve tekrar orta çizgiye geliyor tahmini 10km mesafeden sonra bunun sebebi nedir başına gelen varmı çok hafif kullanırım sıkıştırmam asla bu durum normalmi benim bildiğim opel araçlarda kolay kolay hararet oynamaz fakat bu insignaya özel bi durummu teşekkür ederim şimdiden
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
hararet yükselmesi
Collapse
X
-
Daha yeni bir arkadaşımın mokkasında benzer bir durum yaşandı. Fan motorunun çalışma kademeleri varmış, 1-2-3-4 şeklinde. bunlardan birinin elektrik aksamı bozulduğunda çalışmıyor ve hararete sebep olabiliyor. Arkadaşımın aracında 2. kademe fan çalışmadığından dolayı motoru hararet yaptı ve yüklüce bir masraf ve işçilikle karşılaştı. Fan motorunuzu kontrol ettirin ve her kademede çalıştığından emin olun.34 ST 579 '09 C180 Kompresor
BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri
Yorum
-
Arkadaşlar benim de bir sorunum var bu hararetle ilgili bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim şimdiden bilgileriniz için teşekkür ediyorum. 1.6 t 180 lik LPG’li var bende de düz yolda istediğim kadar aracı sıkıştırıyım hararet 90 ı geçmiyor fakat rampa çıkarken (Adana Pozantı yolunda yaklaşık 20 km hava 38 derece) rampada hararet aniden 100-110 a çıkıveriyor. LPG den mi yapıyor diye benzine çektim yine hararet yükseltti ben de 60-70 le çıkmak zorunda kaldım. Rampa bitince anında düşüyor. Bu bir arıza mıdır. Bazı parçalar değişirse bu durum düzelir mi mesela Çelik supap yok aracımda
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: hakan87 View PostArkadaşlar benim de bir sorunum var bu hararetle ilgili bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim şimdiden bilgileriniz için teşekkür ediyorum. 1.6 t 180 lik LPG’li var bende de düz yolda istediğim kadar aracı sıkıştırıyım hararet 90 ı geçmiyor fakat rampa çıkarken (Adana Pozantı yolunda yaklaşık 20 km hava 38 derece) rampada hararet aniden 100-110 a çıkıveriyor. LPG den mi yapıyor diye benzine çektim yine hararet yükseltti ben de 60-70 le çıkmak zorunda kaldım. Rampa bitince anında düşüyor. Bu bir arıza mıdır. Bazı parçalar değişirse bu durum düzelir mi mesela Çelik supap yok aracımda34 ST 579 '09 C180 Kompresor
BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Benimde ww cc marka aracımın hararet yaptı 2 gün önce. Çekici ile Avek'e bıraktım.2 gündür tespit etmeye çalışıyorlar.İlk başta devirdaim pompası büyük ihtimalle dediler.Fakat sağlam çıktı.Fan devreye girmiyor.Fan'ı ayrıca test etmişler, sağlam çıkmış.Hararet olduğuna dair sinyal fana ulaşmıyor.Bugün bilgi bekliyorum bende.İşin kötü tarafı fan çalışmayınca bir arıza ışığı göremedim.Direkt soğuk su uyarısı verdi.Kaputu açtığımda fokur fokur kaynıyordu.Motor soğuyup çalıştırdığımda hararet müşürü 90 derece de olmasına rağmen arıza ışığı yandı.Sizler opelden ben ww den bahsediyorum. Bu tip kademe bizim araçta varmı bilemiyorum.Ustaya aracı alırken soracağım.Opel İnsignia Sport Tourer Cosmo 1.6T 2010 Metro Mavi+Panoramik Cam Tavan
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: İ.türk View Postselamınaleyküm arkadaşlar 1.4t 2012 insignam var benzinli termostat ağrızası sonucu orjinal gm ile değiştirdim yedek tank kapağınıda yeniledim ancak şöyle bir sorunum var hararet göstergem tam orta çizgiden sağındaki çizgiye kadar çıkıp fan açıyor ve tekrar orta çizgiye geliyor tahmini 10km mesafeden sonra bunun sebebi nedir başına gelen varmı çok hafif kullanırım sıkıştırmam asla bu durum normalmi benim bildiğim opel araçlarda kolay kolay hararet oynamaz fakat bu insignaya özel bi durummu teşekkür ederim şimdiden
Yorum
Yorum