Duyuru

Collapse
No announcement yet.

hararet yükselmesi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • hararet yükselmesi

    selamınaleyküm arkadaşlar 1.4t 2012 insignam var benzinli termostat ağrızası sonucu orjinal gm ile değiştirdim yedek tank kapağınıda yeniledim ancak şöyle bir sorunum var hararet göstergem tam orta çizgiden sağındaki çizgiye kadar çıkıp fan açıyor ve tekrar orta çizgiye geliyor tahmini 10km mesafeden sonra bunun sebebi nedir başına gelen varmı çok hafif kullanırım sıkıştırmam asla bu durum normalmi benim bildiğim opel araçlarda kolay kolay hararet oynamaz fakat bu insignaya özel bi durummu teşekkür ederim şimdiden

  • #2
    1.6 Dizeller çıktıktan sonra çok fazla 1.4T kullanıcısı kalmadı ama kullananlardan yorum gelir umarım
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #3
      Daha yeni bir arkadaşımın mokkasında benzer bir durum yaşandı. Fan motorunun çalışma kademeleri varmış, 1-2-3-4 şeklinde. bunlardan birinin elektrik aksamı bozulduğunda çalışmıyor ve hararete sebep olabiliyor. Arkadaşımın aracında 2. kademe fan çalışmadığından dolayı motoru hararet yaptı ve yüklüce bir masraf ve işçilikle karşılaştı. Fan motorunuzu kontrol ettirin ve her kademede çalıştığından emin olun.
      34 ST 579 '09 C180 Kompresor

      BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

      Yorum


      • #4
        teşekkür ederim fan a baktırıcam mutlaka

        Yorum


        • #5
          Arkadaşlar benim de bir sorunum var bu hararetle ilgili bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim şimdiden bilgileriniz için teşekkür ediyorum. 1.6 t 180 lik LPG’li var bende de düz yolda istediğim kadar aracı sıkıştırıyım hararet 90 ı geçmiyor fakat rampa çıkarken (Adana Pozantı yolunda yaklaşık 20 km hava 38 derece) rampada hararet aniden 100-110 a çıkıveriyor. LPG den mi yapıyor diye benzine çektim yine hararet yükseltti ben de 60-70 le çıkmak zorunda kaldım. Rampa bitince anında düşüyor. Bu bir arıza mıdır. Bazı parçalar değişirse bu durum düzelir mi mesela Çelik supap yok aracımda

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: hakan87 View Post
            Arkadaşlar benim de bir sorunum var bu hararetle ilgili bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim şimdiden bilgileriniz için teşekkür ediyorum. 1.6 t 180 lik LPG’li var bende de düz yolda istediğim kadar aracı sıkıştırıyım hararet 90 ı geçmiyor fakat rampa çıkarken (Adana Pozantı yolunda yaklaşık 20 km hava 38 derece) rampada hararet aniden 100-110 a çıkıveriyor. LPG den mi yapıyor diye benzine çektim yine hararet yükseltti ben de 60-70 le çıkmak zorunda kaldım. Rampa bitince anında düşüyor. Bu bir arıza mıdır. Bazı parçalar değişirse bu durum düzelir mi mesela Çelik supap yok aracımda
            Siz de öncelikle fan motorunuzu kontrol edin. Bahsettiğim seviyelerden birinin çalışmaması olabilir.
            34 ST 579 '09 C180 Kompresor

            BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

            Yorum


            • #7
              Fan kademelerinden biri çalişmadiğinda ariza lambasi yakmasi gerekmezmi acaba

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: İ.türk View Post
                Fan kademelerinden biri çalişmadiğinda ariza lambasi yakmasi gerekmezmi acaba
                Yakmıyormuş.
                34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                Yorum


                • #9
                  Benimde ww cc marka aracımın hararet yaptı 2 gün önce. Çekici ile Avek'e bıraktım.2 gündür tespit etmeye çalışıyorlar.İlk başta devirdaim pompası büyük ihtimalle dediler.Fakat sağlam çıktı.Fan devreye girmiyor.Fan'ı ayrıca test etmişler, sağlam çıkmış.Hararet olduğuna dair sinyal fana ulaşmıyor.Bugün bilgi bekliyorum bende.İşin kötü tarafı fan çalışmayınca bir arıza ışığı göremedim.Direkt soğuk su uyarısı verdi.Kaputu açtığımda fokur fokur kaynıyordu.Motor soğuyup çalıştırdığımda hararet müşürü 90 derece de olmasına rağmen arıza ışığı yandı.Sizler opelden ben ww den bahsediyorum. Bu tip kademe bizim araçta varmı bilemiyorum.Ustaya aracı alırken soracağım.
                  Opel İnsignia Sport Tourer Cosmo 1.6T  2010 Metro Mavi+Panoramik Cam Tavan

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: ratip View Post

                    Siz de öncelikle fan motorunuzu kontrol edin. Bahsettiğim seviyelerden birinin çalışmaması olabilir.
                    Teşekkürler bilginiz için

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: İ.türk View Post
                      selamınaleyküm arkadaşlar 1.4t 2012 insignam var benzinli termostat ağrızası sonucu orjinal gm ile değiştirdim yedek tank kapağınıda yeniledim ancak şöyle bir sorunum var hararet göstergem tam orta çizgiden sağındaki çizgiye kadar çıkıp fan açıyor ve tekrar orta çizgiye geliyor tahmini 10km mesafeden sonra bunun sebebi nedir başına gelen varmı çok hafif kullanırım sıkıştırmam asla bu durum normalmi benim bildiğim opel araçlarda kolay kolay hararet oynamaz fakat bu insignaya özel bi durummu teşekkür ederim şimdiden
                      Merhaba bildiğim kadarıyla araç hangi şatta kullanılırsa kullanılsın gösterge 90 derecede kalmalı.. Sizinkinin tersi bir durum yaşamıştım, aynı yolu inerken gösterge 60a kadar düşüyordu.. Termostatın üzerindeki müşürün arızandığı ortaya çıktı ve müşür tek başına değişmediğinden komple termostat değişmişti.. o sorun çözüldü şimdi de termostatın geç açılmasından kaynaklı aşırı ısınma problemi yaşıyorum, ecu bilgilerine göre 105~107 civarında termostat açılıyor, 109'da da fan açılıyor.. Şu an araç 100 derece üstüne çıktığında gördüğüm 3 noktadan su sızdırıyor..

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X