Orjinal yazı sahibi: semihpatara
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
2013 İnsignia 1.6 T 170 HP için LPG
Collapse
X
-
Bu sidi motorlu araçlar için lpg uyumu nedir cidden hiçbir yerde sağlıklı bilgi yok, iyi bir lpg kiti nedir, afr ayarı kesinlikle yaptirilmalimidir, temiz bir bilgi yok maalesef. Direk sıvı sistem yok, karma sistem ne kadar avantajlı? 180hp bir önceki motoru çözmüşler bir arkadaş taktirmis forumdan iyide bir afr ayari ile benzinden daha iyi gidiyor aracı şuan ancak 170hp SIDI motor için net bir bilgi bulamadım bende.2014 Insignia Sports Tourer Cosmo 1.6 170hp AT + Flex Ride + Navi + Çevre Görüş + Park'n Go + Kış Paketi
Yorum
-
2013 İnsignia 1.6 T 170 HP EDITION ELEGANCE
Dün itibari ile aracıma Prins VSI-DI LPG sistemini taktırmış bulunmaktayım. İşlem Candan Mühendislikte gerçekleşti. Montaj ve test aşamalarının videosu çekildi ama henüz yayınlanmadı. Yayınlayınca paylaşırım. Gayet başarılı bir montaj oldu ve kullanımda herhangi bir sorun şimdilik yok. Yakıtta ne kadar tasarruf sağladığını ilerleyen günlerde paylaşacağım. Maliyeti oldukça yüksek (9500TL) ama bu araba için en güvenilir olanı tercih etmek zorunda hissettim kendimi.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ceyas View Post2013 İnsignia 1.6 T 170 HP EDITION ELEGANCE
Dün itibari ile aracıma Prins VSI-DI LPG sistemini taktırmış bulunmaktayım. İşlem Candan Mühendislikte gerçekleşti. Montaj ve test aşamalarının videosu çekildi ama henüz yayınlanmadı. Yayınlayınca paylaşırım. Gayet başarılı bir montaj oldu ve kullanımda herhangi bir sorun şimdilik yok. Yakıtta ne kadar tasarruf sağladığını ilerleyen günlerde paylaşacağım. Maliyeti oldukça yüksek (9500TL) ama bu araba için en güvenilir olanı tercih etmek zorunda hissettim kendimi.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: semihpatara View PostCandan mühendislikte montaja başlamış sanırım eskiden yapmıyordu diye biliyorum. Videosunu merakla bekliyorum.
100km oldu ve kullanımda herhangi bir sorun yok. Yakıt ile ile ilgili sağlıklı bir bilgi verebilmek için 1000km yapmayı planlıyorum.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ceyas View Post
Evet bir süre montaj yapmıyorlardı. Tesadüfen bilgi almaya gittiğim gün prins distribütörü de oraya geldi ve durumu tam olarak izah etti. İnsignialarda 1.6T 170HP olanların şase numarasına göre 2 seri de montajda istedikleri sonuçları alamıyorlarmış ve bir süreliğine montaja ara vermişler. Sorunu tespit edip giderdiklerini ve artık montaja başladıklarını söylediler. Şahsen ika oldum ve bu yola girdim)
100km oldu ve kullanımda herhangi bir sorun yok. Yakıt ile ile ilgili sağlıklı bir bilgi verebilmek için 1000km yapmayı planlıyorum.Fikrin kadar varsın!
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Hunter View PostHayirlisi olsun 2 3 gune kadar bende takdiracagim ayni modele prins vsi 2 direk enjeksiyonlu insallah guxel olur verdigimiz paralara deger
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ceyas View Post
Teşekkürler. Mevcuttaki yüksek yakıt giderinin yaptığı stresin azalacağı kesin. Prins distribütörü yüzde 45 leri gördüklerini beyan etti. Ben yüzde 35-40 arasına razıyım ki bu oran bile gayet başarılı olur. En doğru sonucu görmek için çok kilometre yapmak şart ama. Kısa kilometrelerde yapılan ölçümler gerçekten uzak olacaktır.
Ben landirenzo ile uzun yolda %35 tasarruf yakaladım hocam. Şu anda lpg 3.80 den alıyorum burda ve benzin 7 tl tasarruf %28 civarı. Bununda en büyük nedeni dur kalklarda ve şehir içinde araç %20 civarı benzin kullanıyor. 1900km uzun yol ve 300 km civarı şehir içi yolda depo ölçümünde 12.5 litre benzin kullandı araç. Genelde kullanım tarzıma göre şehir içinde 100km de 1.8litre ile 2.2 litre arası benzin tüketimim oluyor. Yani 1900 km yaklaşık 7 litre benzin tüketmiş oluyorum bu da uzun yol için %5 benzin değerine denk geliyor.
En son yaptığım uzun yolda ise yaklaşık 1300 km kaş ankara kaş istikameti 100km ankara içi için 7.2 litre benzin tüketti. 118 litrede lpg aldı. 8.4 litre/100km lpg ve 0.5 l/100km benzin tüketimim oldu.
genelde sakin kullanma ile benzin deposunu doldurduktan sonra 3300-3000km civarı yapıp 60 litreye yakın benzin alıyorum sadece şehir içi kullanımda. Ortalama hız 35-40 arası değişiyor ve kaşta trafik olmasada hem kısa mesafe yapıyorum hemde rampa çok. Tüketim değerim ekranda 9-10 arası değişiyor. Bu sorada yaklaşık 8-9 depo lpg harcıyorum.genelde çeyreğin yarısı benzin ibresi azalması 1 depo lpgye denk geliyor.
bu ölçümler benim yaklaşık 30bin km ve 1 yıllık gözlemlerim sonucu elde ettiklerim. Sadece filtre değiştirdim ve 1 defa kalitesiz lpgden motor gücü azaltıldı.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: semihpatara View Post
Ben landirenzo ile uzun yolda %35 tasarruf yakaladım hocam. Şu anda lpg 3.80 den alıyorum burda ve benzin 7 tl tasarruf %28 civarı. Bununda en büyük nedeni dur kalklarda ve şehir içinde araç %20 civarı benzin kullanıyor. 1900km uzun yol ve 300 km civarı şehir içi yolda depo ölçümünde 12.5 litre benzin kullandı araç. Genelde kullanım tarzıma göre şehir içinde 100km de 1.8litre ile 2.2 litre arası benzin tüketimim oluyor. Yani 1900 km yaklaşık 7 litre benzin tüketmiş oluyorum bu da uzun yol için %5 benzin değerine denk geliyor.
En son yaptığım uzun yolda ise yaklaşık 1300 km kaş ankara kaş istikameti 100km ankara içi için 7.2 litre benzin tüketti. 118 litrede lpg aldı. 8.4 litre/100km lpg ve 0.5 l/100km benzin tüketimim oldu.
genelde sakin kullanma ile benzin deposunu doldurduktan sonra 3300-3000km civarı yapıp 60 litreye yakın benzin alıyorum sadece şehir içi kullanımda. Ortalama hız 35-40 arası değişiyor ve kaşta trafik olmasada hem kısa mesafe yapıyorum hemde rampa çok. Tüketim değerim ekranda 9-10 arası değişiyor. Bu sorada yaklaşık 8-9 depo lpg harcıyorum.genelde çeyreğin yarısı benzin ibresi azalması 1 depo lpgye denk geliyor.
bu ölçümler benim yaklaşık 30bin km ve 1 yıllık gözlemlerim sonucu elde ettiklerim. Sadece filtre değiştirdim ve 1 defa kalitesiz lpgden motor gücü azaltıldı.
Yorum
Yorum