Arkadaşlar merhabalar 1 yıl önce 8 bin kilometrede iken atmosferik motorlu Astra J aracıma landirenzo Evo Kit LPG taktırdım. Arabanın vites geçişlerini genellikle 2500 devir civarında yaparım ve arabayı asla zorlamam aldığımdan beri de zaten 3000 deviri neredeyse hiç geçmemiştir. Yaklaşık kasım ayı civarında aracım rampada zorlamam gerekti acelen vardı. Sonrasında arabanın 2900 3000 devre arasında gaz kestiğini farkettim. Sonralarında arabayı Deneme amaçlı zorladım zaman 2400 2500 devir arasında ve 2900 3000 devir arasında süreklilik gösteren bir silkeleme gaz kesme yaptığını fark ettim. Daha sonra servise götürdüğümde araca ayar yaptılar ilk seferde daha sonra gaz enjektörlerini değiştirdiler ve toplamda 8 defa gittim Gaz ayarı yaparak geri gönderdiler. Toplamda 2000 kilometre civarında araç gaz kesiyor titreme yapıyor. En son ayarlardan sonra da artık abuk sabuk devirden bağımsız kendi kafasına göre silkeleme yapıyor. Bpnin gazının kullanıyordum daha sonra shelle geçtim herhangi bir şey Fark etmedi. En son servisinde de akünün zayıflamış olabileceğini söylüyor aracım 2014 model 18 bin kilometrede. Eğer akü zayıflığından dolayı ise aracın devamlı titremeye devirden bağımsız yapması gerekmiyor mu Ya da belirli devirde başlayıp süreklilik göstermesi gerekmiyor mu. Yani 50-100 Demirağ titreme yapıp daha sonra düzelip tekrar elli yüzde ve titreme yapmazsa ya da kafasına göre arada Gaz kesmek suretiyle titreme yapması normal mi. Yardımcı olursanız sevinirim.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Astra j lpgde tekleme
Collapse
X
-
Sorsanıza oraya şarj dinamosu ne işe yarıyormuş. Çalışan aracın aküsü çıkarılsa da bir şey değişmez. Gereken elektriği şarj dinamosu araç çalışırken sağlıyor zaten. Boş durumda akü Ortalama 12V verir. Çalışan araçta şarj dinamosu 14 Volt'tan fazla üretir. O yüzden biraz atmasyon olmuş. Belli devirlerde silkeleme yapıyorsa buji, bobin değişimi yapılmalı bobin de orjinal olmalı.1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah
- Beğenmeler 1
-
Teşekürler. Teknik bilgim yeterli değil. Yarın ana firmasına gideceğim. Garanti koşullarını sağkıyorsa değişim talep edebilirim dediğiniz parçaları. Bujileri 15000de ikinci bakımda gm markalarla değiştirtmiştim. Bir de araç özellikle rampalarda benzinde normal iken lpgde bayılıyor. Çekmiyor. Vites küçültmek zorunda kalıyorum.Son düzenleme: balkes; 27.03.2017, 00:13.
Yorum
-
Geçmiş olsun. Analadığım kadarıyla ateşleme sisteminde bir sıkıntı var gibi. Öncelikle gm veya ngk marka buji alarak bujilerinizi değiştirin. Eğer problem devam ederse bu seferde bobinleri değiştirin. Bobininiz gm logolu delphi marka olsun. Eğer ki bunlara rağmen devam ediyorsa bu sefer subap testine tabi tutturun aracınızı. Bu sıralama ile umarım sorununuz hallolur.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Ateşleme sisteminde dikkat etmeniz gerekenler bujilerin GM-NGK olması. GM logolu olacak. Tırnak aralığı ile kesinlikle oynatmayın. Bobinimiz de GM Delphi olacak.
Benzinde normal, gazda sıkıntı varsa ayar ve kurgu problemine yoğunlaşın. Kitinizi, Nozul basınç nedir yazarsanız kit kurgusu hakkında bilgi sahibi olup daha iyi yönlendirebiliriz.
Saygılar.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
bujilerim orjinal gm marka. 2. Bakımda 15000km de değişti. Nozul basınçlarıyla ilgili bir bilgim yok. Tarif ederseniz yada bir daha gidersem servise sorarım. Benzinde hiçbir sorun yok. Tamamen lpg sorunu. Lpgde performans vekirgin düşüktü. Özellikle 5. Viteste. Kitin modeli landirenzo evo imiş. Aracımı dün landirenzonun izmir merkez servisine götürdüm. Yaklaşık 4 dakika süren bir ayar yaptılar ve programın yeni sürümünü yüklediler. İyice ayarsızlaşan araba dün bir daha dengesizlik yapmadı. Umarım tekrarlamaz.
Yorum
-
Arkadaşlar Aracımla ilgili son durumu sizinle paylaşmak ve görüşlerinizi almak istiyorum. Kısaca özetleyecek olursak aracım tekleme yapıyor du. LPG nin yeni versiyonu yüklendi tekleme geçti . sonrasında araç Sabahları ilk çalıştırıp gaza geçene kadar 100-150 metre mesafede gazyemiyordu . araca LPG servisine bıraktım LPG servisi kendi ustasına gösterdi sonrasındaki aracın arıza ışığı yandı . LPG nin ustası bakana kadar araçta herhangi bir arıza ışığı yanmıyordu. fakir karışım diye yazmış arıza kodu. Aracımın arıza lambası Dün tekrar yandı. şu ana kadar yapılan şey landirenzonun Opel ustasının dedigi emme manifold borusunun değiştirdim. arıza ışığı yandı sönmedi. Opel servisine götürdüm aracı motor üst kapak contası kopukmus. Kopuk parca da motor kapaginin altindaydi. Muhtemelen landirenzo Opel ustası aracı kontrol ederken kopartıp kapattı. contayı değiştirdim. Opel'de subapları kontrol edildi sağlammış bobinde daha önce kontrol edilmiş de o da sağlanmış. sonrasında araca LPGyi tekrar taktırdım. 20 günden beri kullanıyordum herhangi bir tekleme ve arıza ışığı yakma yapmıyordu. Dün Tekrar arıza ışığı yandı. oksijen sensörleri ya da farklı aklınıza gelebilecek bir arıza bölgesi Bilginiz varsa paylaşır mısınız Yarın tekrar işten çıktıktan sonra opele götüreceğim.
Yorum
Yorum