Duyuru

Collapse
No announcement yet.

INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

    Orjinal yazı sahibi: sebazios
    Tank hacimleri markadan markaya farklılık göstermiyor. Hangi marka kit taktırırsanız taktırın tank hacmi isteğinize göre belirlenir.

    Genel olarak da 2 tip tank var: Simit ve silindir tank.

    Simit tanklar stepne yuvasına konulan, can simidine benzeyen ve çoğunlukla 32-36 litre arasında hacimlere sahip olan tanklardır. Ortalama 24-30 litre arasında gaz alırlar ve menzilleri 200 km civarındadır. Aslında 40 hatta 50 litrelik de simit tanklar da mevcut ve taktırabilirsiniz ama TüvTürk standartlarına göre tankın çevresinda 10 cm'lik bir emnyet boşluğu bulundurma zorunluluğu var. Bu neden muayenelerde sıkıntı yaşanmamamsı için 32-36 litrelik tanklar takılıyor. Avantajı bagaj hacminizdeki değişim az olması ve dışarıdan farkedilmemesi. Dez avantajı ise menzilinin kısalığı, stepneyi iptal etme zorunluluğu ve ince stepneli insignilarda orta kısmın şişkin kalması.

    Diğer tür olan silindir tanklar ise 150 litreye kadar çıkartılabiliyor ama benim kanımca 80-100 litre arası idealdir. Bu şekilde 800 hatta 1000 km'ye yakın menziliniz olur. Benzin deponuz da dolu ise tek kontakta 1600 km gibi devasa menzil demek bu. Dez avantajları ise simit tankın aksine ilk bakışta farkedilmesi ve bagaj hacmini daraltmasıdır. Her iki tank tipini de kullanmış biri olarak (özellikle de sürekli olarak yüksek hacimli bagaja ihtiyaç duyulmuyorsa) Silindir tankları tavsiye ederim. Ne zaman yakıt aldığınızı unutuyorsunuz.


    Tüketim konusunda ben de dahil birçok arkadaş çeşitli rakamlar verdiler. Özellikle prins'i soruyorsanız bilgim dahilinde olmadığındna kullanan bir arkadaşın cevaplamasını öneririm. Ama sağlıklı bir sürüş için gerekli yakıt miktarlarının, kullanılan kitin markasına göre çok da fazla değişeceğini sanmıyorum.

    En basit hesaba göre litre cinsinden ortalama benzin tüketiminizin %15 - %20 kadar fazlası gaz yakarsınız.

    Ortalama 10 litre benzin tükteren bir insigia 11,5 litre gaz yakar.

    11,5 x 2,46 = 28 kuruş / km ortalama tüketim eder. Benzin için hesaplarsanız:
    10 x 4,38 = 43,8 kuruş / km ortalama tüketim.

    Burada dikkat edilmesi gereken nokta LPG litre fiyatlarının ilden ile büyük değişiklik göstermesi. 2.15'e de gaz var 2,47'ye de. Ben en pahalı miktardan hesapladım.

    Genel olarak deli gibi bastığınızda maksimum 40 kuruş, Şehir içi kullanımda 35 kuruş, şehir dışı kullanımda 25 kuruş, çok sakin ve yavaş kullandığınızda 22-23 kuruş, Genel ortalama olarak da 28-30 kuruş sarfiyatınız olur.

    Yukarıda verdiğim rakamların dışına çıkmanız pek olası değil.

    (Yukarıda verdiğim tüm rakamlar 6.000 km'lik kendime ait sarfiyat rakamalarıdır.)


    Kısaca genel bakımdan ortalama 7,5 litre yakan dizel bir insignia ile hemen hemen aynı (belki de daha düşük) bir ortalama yakalarsınız. Sakin şehir dışı kullanımlarında yakaladığınız rakamları ise dizeller dahi yakalayamaz. Bunun da ana sebebi benzin yada LPG'li araçların, dizel araçlara göre daha geniş tüketim değer oranlarına sahip olmalarıdır.



    Yılmaz yine çok güzel anlatmışsın. Senin yüzünden lpgye geçicem valla.

    Yorum


    • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

      Lpg tabiki daha hesaplı kabul ediyorum.Ben ticari taksi de yaklaşık 380 bin km yaptımve dewam da ediyorum.Çok anormel problemler çıkarmadı ama çıkarınca kafanız çok yoruluyor.Arabadan soğuyup satmaya kadar gidiyorsunuz.
      Onun için ben derimki biraz daha sakin kullanıp yakıtı düşürmeye bakın.Ben şu an fazla trafiğe girmeden 9.0 lt nin altında yakıyorum.

      Yorum


      • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

        Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
        Orjinal yazı sahibi: sebazios
        Tank hacimleri markadan markaya farklılık göstermiyor. Hangi marka kit taktırırsanız taktırın tank hacmi isteğinize göre belirlenir.

        Genel olarak da 2 tip tank var: Simit ve silindir tank.

        Simit tanklar stepne yuvasına konulan, can simidine benzeyen ve çoğunlukla 32-36 litre arasında hacimlere sahip olan tanklardır. Ortalama 24-30 litre arasında gaz alırlar ve menzilleri 200 km civarındadır. Aslında 40 hatta 50 litrelik de simit tanklar da mevcut ve taktırabilirsiniz ama TüvTürk standartlarına göre tankın çevresinda 10 cm'lik bir emnyet boşluğu bulundurma zorunluluğu var. Bu neden muayenelerde sıkıntı yaşanmamamsı için 32-36 litrelik tanklar takılıyor. Avantajı bagaj hacminizdeki değişim az olması ve dışarıdan farkedilmemesi. Dez avantajı ise menzilinin kısalığı, stepneyi iptal etme zorunluluğu ve ince stepneli insignilarda orta kısmın şişkin kalması.

        Diğer tür olan silindir tanklar ise 150 litreye kadar çıkartılabiliyor ama benim kanımca 80-100 litre arası idealdir. Bu şekilde 800 hatta 1000 km'ye yakın menziliniz olur. Benzin deponuz da dolu ise tek kontakta 1600 km gibi devasa menzil demek bu. Dez avantajları ise simit tankın aksine ilk bakışta farkedilmesi ve bagaj hacmini daraltmasıdır. Her iki tank tipini de kullanmış biri olarak (özellikle de sürekli olarak yüksek hacimli bagaja ihtiyaç duyulmuyorsa) Silindir tankları tavsiye ederim. Ne zaman yakıt aldığınızı unutuyorsunuz.


        Tüketim konusunda ben de dahil birçok arkadaş çeşitli rakamlar verdiler. Özellikle prins'i soruyorsanız bilgim dahilinde olmadığındna kullanan bir arkadaşın cevaplamasını öneririm. Ama sağlıklı bir sürüş için gerekli yakıt miktarlarının, kullanılan kitin markasına göre çok da fazla değişeceğini sanmıyorum.

        En basit hesaba göre litre cinsinden ortalama benzin tüketiminizin %15 - %20 kadar fazlası gaz yakarsınız.

        Ortalama 10 litre benzin tükteren bir insigia 11,5 litre gaz yakar.

        11,5 x 2,46 = 28 kuruş / km ortalama tüketim eder. Benzin için hesaplarsanız:
        10 x 4,38 = 43,8 kuruş / km ortalama tüketim.

        Burada dikkat edilmesi gereken nokta LPG litre fiyatlarının ilden ile büyük değişiklik göstermesi. 2.15'e de gaz var 2,47'ye de. Ben en pahalı miktardan hesapladım.

        Genel olarak deli gibi bastığınızda maksimum 40 kuruş, Şehir içi kullanımda 35 kuruş, şehir dışı kullanımda 25 kuruş, çok sakin ve yavaş kullandığınızda 22-23 kuruş, Genel ortalama olarak da 28-30 kuruş sarfiyatınız olur.

        Yukarıda verdiğim rakamların dışına çıkmanız pek olası değil.

        (Yukarıda verdiğim tüm rakamlar 6.000 km'lik kendime ait sarfiyat rakamalarıdır.)


        Kısaca genel bakımdan ortalama 7,5 litre yakan dizel bir insignia ile hemen hemen aynı (belki de daha düşük) bir ortalama yakalarsınız. Sakin şehir dışı kullanımlarında yakaladığınız rakamları ise dizeller dahi yakalayamaz. Bunun da ana sebebi benzin yada LPG'li araçların, dizel araçlara göre daha geniş tüketim değer oranlarına sahip olmalarıdır.



        Yılmaz yine çok güzel anlatmışsın. Senin yüzünden lpgye geçicem valla.
        hahahahaha dizel işi ne oldu Murat'ım
        2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

        Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
        [center]

        Yorum


        • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

          Orjinal yazı sahibi: Sufy
          Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
          Orjinal yazı sahibi: sebazios
          Tank hacimleri markadan markaya farklılık göstermiyor. Hangi marka kit taktırırsanız taktırın tank hacmi isteğinize göre belirlenir.

          Genel olarak da 2 tip tank var: Simit ve silindir tank.

          Simit tanklar stepne yuvasına konulan, can simidine benzeyen ve çoğunlukla 32-36 litre arasında hacimlere sahip olan tanklardır. Ortalama 24-30 litre arasında gaz alırlar ve menzilleri 200 km civarındadır. Aslında 40 hatta 50 litrelik de simit tanklar da mevcut ve taktırabilirsiniz ama TüvTürk standartlarına göre tankın çevresinda 10 cm'lik bir emnyet boşluğu bulundurma zorunluluğu var. Bu neden muayenelerde sıkıntı yaşanmamamsı için 32-36 litrelik tanklar takılıyor. Avantajı bagaj hacminizdeki değişim az olması ve dışarıdan farkedilmemesi. Dez avantajı ise menzilinin kısalığı, stepneyi iptal etme zorunluluğu ve ince stepneli insignilarda orta kısmın şişkin kalması.

          Diğer tür olan silindir tanklar ise 150 litreye kadar çıkartılabiliyor ama benim kanımca 80-100 litre arası idealdir. Bu şekilde 800 hatta 1000 km'ye yakın menziliniz olur. Benzin deponuz da dolu ise tek kontakta 1600 km gibi devasa menzil demek bu. Dez avantajları ise simit tankın aksine ilk bakışta farkedilmesi ve bagaj hacmini daraltmasıdır. Her iki tank tipini de kullanmış biri olarak (özellikle de sürekli olarak yüksek hacimli bagaja ihtiyaç duyulmuyorsa) Silindir tankları tavsiye ederim. Ne zaman yakıt aldığınızı unutuyorsunuz.


          Tüketim konusunda ben de dahil birçok arkadaş çeşitli rakamlar verdiler. Özellikle prins'i soruyorsanız bilgim dahilinde olmadığındna kullanan bir arkadaşın cevaplamasını öneririm. Ama sağlıklı bir sürüş için gerekli yakıt miktarlarının, kullanılan kitin markasına göre çok da fazla değişeceğini sanmıyorum.

          En basit hesaba göre litre cinsinden ortalama benzin tüketiminizin %15 - %20 kadar fazlası gaz yakarsınız.

          Ortalama 10 litre benzin tükteren bir insigia 11,5 litre gaz yakar.

          11,5 x 2,46 = 28 kuruş / km ortalama tüketim eder. Benzin için hesaplarsanız:
          10 x 4,38 = 43,8 kuruş / km ortalama tüketim.

          Burada dikkat edilmesi gereken nokta LPG litre fiyatlarının ilden ile büyük değişiklik göstermesi. 2.15'e de gaz var 2,47'ye de. Ben en pahalı miktardan hesapladım.

          Genel olarak deli gibi bastığınızda maksimum 40 kuruş, Şehir içi kullanımda 35 kuruş, şehir dışı kullanımda 25 kuruş, çok sakin ve yavaş kullandığınızda 22-23 kuruş, Genel ortalama olarak da 28-30 kuruş sarfiyatınız olur.

          Yukarıda verdiğim rakamların dışına çıkmanız pek olası değil.

          (Yukarıda verdiğim tüm rakamlar 6.000 km'lik kendime ait sarfiyat rakamalarıdır.)


          Kısaca genel bakımdan ortalama 7,5 litre yakan dizel bir insignia ile hemen hemen aynı (belki de daha düşük) bir ortalama yakalarsınız. Sakin şehir dışı kullanımlarında yakaladığınız rakamları ise dizeller dahi yakalayamaz. Bunun da ana sebebi benzin yada LPG'li araçların, dizel araçlara göre daha geniş tüketim değer oranlarına sahip olmalarıdır.



          Yılmaz yine çok güzel anlatmışsın. Senin yüzünden lpgye geçicem valla.
          hahahahaha dizel işi ne oldu Murat'ım
          Arabayı beğenmedim abi beğensem olacaktı. Lpg olayınada sıcak bakmıyorum aslında ama Yılmaz o kadar güzel anlatıyorki bir an gaza geliyorum. Senin dediğin sistem gelirse takarım ama..

          Yorum


          • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

            abi brakın lpgyi bakın ortalama 3.5 litre yakan aracımız varmış

            2015 leon fr

            Yorum


            • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

              Teşekkürler Yılmaz Bey. Aslını isterseniz ben LPG'ye kesin karar verdim şu aşamada.. Geriye kalan 2 soru işaretim var, bilgisi/deneyimi olanlardan yorumlarını rica edebilir miyim:

              -Simit Tank ve Silindir tanka karar vermek (aracın içine koyup görmek gerekli). Acaba simit takıp şişkinlik/yükseltme olmaması mümkün mü? Bu kadar küçük bir tank kullanışlı mı? Veya çok büyük olmayan bir silindir takıp, görsel olarak her bagajı açtığımda karşılaşmamak mümkün müdür? (kapak...vs) Bazı bayilerin tankları türk malı taktığını duydum (Şaşmaz daki bir prins ci ile konustum, onlar Atiker tüp, Prins sistem takıyordu) buna da dikkat etmek gerek herhalde..

              -LPG konusunda Prins mi Teleflex mi tercih etmem gerekli (Burada da verdikleri garanti farklı mıdır, bakım maliyeti veya yakıt tüketimi değişir mi, ürünlerin verdikleri zarar konusunda bir farklılık var mıdır,ikisi de aynı miktarda mı ses yapar...vs)

              Bilhassa ses konusunda çok hassasım, acaba taktıran arkadaşlar rölantide sessiz bir yerde radyo kapalı beklerken fark edilen bir ses var mıdır acaba?

              Yorum


              • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                bayramdan sonra Emer taktırıyoruz araca,Yılmaz Bey siz ne düşünüyorsunuz Emer hakkında? Sitemizde sadece Ömer abinin (35OFT35) aracında var bu sistem,onun tavsiyesiyle taktırıyorum bu sistemin 3 yıl 150.000km garantisi var. Kendi sitesinden de inceleyebilirsiniz. www.emerotogaz.com
                Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                Yorum


                • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                  Orjinal yazı sahibi: sebazios
                  Orjinal yazı sahibi: zaqa17
                  Aynen anlattığım gibi sabah veya araç soğukken ilk çalışmada araç rölantide yüksek çalışırken birden aşşağı düşüyor ve araç istop ediyor tekrar çalıştırdığımda zor çalışıyor bu işlem birkaç sefer devam ediyor taki araç az ısınıp lpg ye geçene kadar lpgde sorunsuz çalışıyor ne titreme nede istop etme oluyor kafayı yedim çözümünü bulamadım gitti baktırmadığım yeri kalmadı aracın
                  Ömer anlattıklarına bakarak sorunun kaynağı ile ilgili bazı fikirler var aklımda ama netleşmesi icin bir deneme yapmani isteyeceğim:

                  Sabah aracı çalıştırmadan önce yada aksam stop etmeden önce LPG'yi kapat. Yani sabah aracın benzinde çalısmasını ve "ısınmasını" sağla. Stop etme sorunu ile karsilasmamak icin aracın otomatik jikleyi kapatmasını beklemeden (ilk calışma anindaki deviri yuksek tutan sistem kapanmadan) hareket ederek edebilirsin.

                  Buradaki amac, araç ısınmasına rağmen benzinde sorun var mı diye bakmak.

                  Bu deneyi, araç tamamen isindiktan sonra benzine alarak da yapabilirsin ama bu methot daha net sonuc verir.

                  Eğer araç benzinde iken ısınmasına rağmen stop etme sorunu varsa, sorun yakıt besleme, ateşleme yada yakıt kontrol elemanlarındadir. Yazılım kaynaklı dahi olabilir.

                  Diğer taraftan araç benzinde iken isindiginda sorun ortadan kalkıyorsa sorunun nedeninin subaplar olduğu aşikardır. Büyük ihtimal erime değil, şişme yada eğilme yapmıştır. Motor soğukken calışma güçlüğü yaşayan, sıkıntı yaratan subaplar, motor isindiginda alıştıkları icin sorunsuz yada az sorunlu çalısmaya başlıyorlar çünkü.

                  Daha önce subap kontrolü yaptırdığını yazmışsın. Sonuçlar düzgün çıkmış. Ama eminim ki subapları motor sicakken kontrol ettirdin. Sonuclar o yüzden düzgün çıktılar. Testi motor soğukken yaptirsaydin ustalar sorunu farkedebilirdi.

                  Orjinal yazı sahibi: lk1973

                  Lpg Regulator arızası gibi. Bende de olmuş ve aracı boğma yapması sebebiyle gelişmişti. İlk çalıştırmada araç 10 snye varan Marşa basıyordu bazen istop ediyor bazen zorda olsa çalışıyordu. Regulator garantiden tamir edildi sorun ortadan kalktı.
                  Saygılar.
                  Regulator arızası benim de ilk aklıma gelen nedenlerdendi ama araç gazda iken stop etmemesi bu şıkkın elenmesine neden oldu. Netekim reguletor arızası oldugunda daha çok gazda sorun yaşanıyor.
                  dediğiniz şekilde yaptım akşam aracı benzinde kapattım sabah çalıştırdım 10 bin devirde çalıştı araç otomatik cikleyi kapatınca sanki boguluyor gibi istop etti tekrar çalıştırdım zor çalıştı cikley tekrar 10 binde yani araç ısınmadan cikley düştü ve istop etti araca gaz veriyorum ama yemiyor kendi kafasına göre çalışıyor taki az ısınıp lpg ye geçene kadar
                  Yeni i30 style 1.6 crdi beyaz

                  Yorum


                  • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                    Orjinal yazı sahibi: quantion1
                    Teşekkürler Yılmaz Bey. Aslını isterseniz ben LPG'ye kesin karar verdim şu aşamada.. Geriye kalan 2 soru işaretim var, bilgisi/deneyimi olanlardan yorumlarını rica edebilir miyim:

                    -Simit Tank ve Silindir tanka karar vermek (aracın içine koyup görmek gerekli). Acaba simit takıp şişkinlik/yükseltme olmaması mümkün mü? Bu kadar küçük bir tank kullanışlı mı? Veya çok büyük olmayan bir silindir takıp, görsel olarak her bagajı açtığımda karşılaşmamak mümkün müdür? (kapak...vs) Bazı bayilerin tankları türk malı taktığını duydum (Şaşmaz daki bir prins ci ile konustum, onlar Atiker tüp, Prins sistem takıyordu) buna da dikkat etmek gerek herhalde..

                    -LPG konusunda Prins mi Teleflex mi tercih etmem gerekli (Burada da verdikleri garanti farklı mıdır, bakım maliyeti veya yakıt tüketimi değişir mi, ürünlerin verdikleri zarar konusunda bir farklılık var mıdır,ikisi de aynı miktarda mı ses yapar...vs)

                    Bilhassa ses konusunda çok hassasım, acaba taktıran arkadaşlar rölantide sessiz bir yerde radyo kapalı beklerken fark edilen bir ses var mıdır acaba?
                    Diğer markaları bilmiyorum. Bende Teleflex GFİ denen kit var. Tank dahil sistemin tamamı ithal. Ozellekle tankı inceledim. Sistem Hollanda malı ama tankın üzerinde "Made in italy" ibaresi vardı.

                    Küçük tanklar uzun yolda sıkıntı yaratıyor. Mesela bendeki tank 32 litrelik. 24-26 litre gaz alıyor. Nevsehir'den sarkoye giderken (ki yaklaşık 1000 km) en az 4 kez yakıt almak zorunda kalıyorum. Bı depo 60 liraya doluyor. Sakın geldiysem 240 liraya rahat geliyorum ama her 230 - 250 km'de bir durup yakıt almak zor geliyor bir süre sonra. En kısa zamanda 100 - 120 litrelik bir tank taktiracagim. Benim tavsiyem de bu yada yakın hacimli tank tercih etmeniz.

                    Teleflex garanti vermiyor. Sistemimiz saglamdir, diyorlar. Kitin garantisi var ama motora garanti vermiyorlar. Garanti olarak Emer'in yazılı garantisi var diye biliyorum.

                    Ses olarak da diğer marka kitlerin çalışırken çıkardıkları sesleri bilmiyorum. Teleflex'in enjektorleri (ki o LPG kitlerinde çit çit çit seklinde ses çıkartan elemanlar) aracin kendi benzin enjektorlerinden daha az ses çıkarttığını iddia ediyorlar. Ses konusunda ben de hassasimdir. Çok dikkat ettim, aracın icinde iken bir ses duymanız zaten imkansız. Gariptir aracın dısına ciktigiginizda da bir fark yok. Ha kaputu acar kulağınızı yaklaştırırsanız belki bisey duyabilirsiniz. Önceki aracımda BRC kullanmıştım. Rolantide belirgin bir enjektor sesi vardı.

                    Teleflex'da benzin sarfiyati yok gibi. 3000 kilometrede 100 liralık benzini bitiremedi. Zaten harcanan benzinin cogunlugu gaz bittikten sonra benzinlige giderken harcanıyor. Aracı Sport'a alıp çok agresif kullanmadığınız sürece benzine geçmiyor. İlk çalıştırmada da pek benzin harcamıyor. Isınır ısınmaz gaza geciyor.

                    Diğer LPG kullanan arkadaşların tüketim degerleini yazmaları icin bir başlık actım ama bir arkadas disinda kimse zahmet edip açıklama yapmamış.
                    1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)...
                    Mazide güzel bir anı şimdi..

                    Yorum


                    • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                      ses oalyı şöyleki Eğer enjektör kullanıyorsa ses vardır ..
                      valf kullanıyorlarsa ses yoktur..
                      Çıt çıt sesini enjektörler yapar...iyiside bu derim yani enjektör lü sistem
                      2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                      Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                      [center]

                      Yorum


                      • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                        Orjinal yazı sahibi: Sensation
                        bayramdan sonra Emer taktırıyoruz araca,Yılmaz Bey siz ne düşünüyorsunuz Emer hakkında? Sitemizde sadece Ömer abinin (35OFT35) aracında var bu sistem,onun tavsiyesiyle taktırıyorum bu sistemin 3 yıl 150.000km garantisi var. Kendi sitesinden de inceleyebilirsiniz. www.emerotogaz.com
                        Eğer daha önce tecrübe edip tavsiye eden varsa çekinmeden kullanın. Prins, Teleflex yada Emer. Ucu de kendini kanıtlamış sistmeler.

                        Ben Teleflex'in kötü yönü olarak yaglama sisteminde kullanılan yağın pahalılığını verebilirim. 3000 km'de bitiyor yag. Fiyatı 40 lira ve sadece kendileri satıyorlar.
                        1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)...
                        Mazide güzel bir anı şimdi..

                        Yorum


                        • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                          Sufyan abinin dediği sistem bu herhalde güzel bişeye benziyor.

                          Yorum


                          • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                            Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
                            Sufyan abinin dediği sistem bu herhalde güzel bişeye benziyor.

                            Evet Murat'çım bu sistem
                            2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                            Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                            [center]

                            Yorum


                            • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                              Orjinal yazı sahibi: Sufy
                              Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
                              Sufyan abinin dediği sistem bu herhalde güzel bişeye benziyor.

                              Evet Murat'çım bu sistem
                              Abi çok iyiymiş o zaman toplu olarak istekte bulunsak getirmezlermi özel fiyat falanda alırız belki.

                              Yorum


                              • Ynt: INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

                                Orjinal yazı sahibi: Sufy
                                Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
                                Sufyan abinin dediği sistem bu herhalde güzel bişeye benziyor.

                                Evet Murat'çım bu sistem
                                Bu sistem gelsin düşünmeden takarım...

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X