Arkadaşlar ben 30.000 km oldu hala biniyorum lpg gerçekten hem ekonomik hem de sorunsuz.Rampalarda ve son hızda hiç bir sorun yok benzinde ne ise lpg de aynı.
Subap sorunu yaşayan arkadaşların aracı kullanması ile alakalı bir sorun olduğunu düşünüyorum.neticede herkesin sürüş karakteri farklı olduğu için agresiw kullanımlarda süreklilik varsa sadece subap değil diğer sorunlarda her marka model araçta çıkacaktır.LPG düşünen arkadaşların sorularını içtenlikle cevaplarım teşekkürler.
Arkadaşlar ben 30.000 km oldu hala biniyorum lpg gerçekten hem ekonomik hem de sorunsuz.Rampalarda ve son hızda hiç bir sorun yok benzinde ne ise lpg de aynı.
Subap sorunu yaşayan arkadaşların aracı kullanması ile alakalı bir sorun olduğunu düşünüyorum.neticede herkesin sürüş karakteri farklı olduğu için agresiw kullanımlarda süreklilik varsa sadece subap değil diğer sorunlarda her marka model araçta çıkacaktır.LPG düşünen arkadaşların sorularını içtenlikle cevaplarım teşekkürler.
hangi marka LP:G var sizde? ve nerde takıldı acaba. sibop korumaya yönelik özel bir çözüm var mı?
Prins Valve Care sistem dedikleri subap korumalı sistem ankara'da taktırdım ismini hatırlamadım ama kayıtlardan bulurum isterseniz adres ve telefonunu
Ben daha önce Landirenzo olan bir İnsignia kullandım daha sonra siboplar garantiden değişti. fatura olgunlara kesildi. aracı sattım. şimdi başka bir araç kullanıyorum ama aklım ve gözüm insigniada. Benzinli binmem mümkün değil. LPG ile ilgili araştırıyorum. Problem çözüldü mü diye. Arada foruma bakıyorum. Alacak olursam nasıl bir şey yapmalı diye. Sanırım çelik subap falan takmak gerekiyor. eğer dediğiniz gibi ise belki bunada gerek kalmaz. veya sorun ertelenmiş olur. Ne kadar çok km giderse maliyet düşeceğinden hala bir şans vermeyi düşünüyorum. Ancak iyi bir dizel araç alamazsam.
Bazen keşke hiç almasaydım diyorum böylelikle hiç 180 hp lik bir araca binmemiş olacak 115 125 hp liklerle mutlu olacaktım ama şimdi hiç biri zevk vermiyor.
Volkan bey inşellah sorunsuz binersiniz. olumlu gelişmeleri buradan yazarsanız bir çok kişi buraları okuyor ama hep olumsuz şeyler... bu yüzden aracın değeri de düşüyor.
Yağlamalı sistemi övüyorlar ama bu sistemin ne kadar dayanacağı belli değil. Kaç tane araçta deneyip de hepsinin sorunsuz gideceğini görmüşler ki ? Ayrıca bu sistemin bildiğim kadarıyla bir ECU ayarı yok yağı vermek için. Bu durumda fazla yağ verilirse motora yararından çok zararaı dokunmaz mı ? Bu gibi sorular kafamı çok karıştırıyor.
BRC dekiler israrla yağlamanın çözüm olmadığını ECU ayarı ile Peak basınçlarda ve 4bin devir üstünde benzin +LPG ile çalıştırmanın daha faydalı olacağını söylüyorlar.
Arkadaşlar Opel 95 oktan üstü benzini önermiyor araçlarımıza? neden? :
Subaplar magnezyum alaşımı......
LPG yanma odasında 105 oktan benzinin yandığında çıkardığı ısıya denk ısı meydana getiyor.. buda subapların etkilenmesine neden oluyor.. piston kolu vs vs devamı böyle..
Şimdi piyasada 2 sistem var buhar haline getirip silindirlere gönderilen sistem birde sıvı olarak gönderme.. sıvı LPG silindirlerde doğutmada yapıyor (ama sağlıklı bir sıvı sistemi daha (benim bildiğim) üretilmedi ,üstünde çalışmalar devam ediyor ..)
Kısaca bekleyin derim (acizane görüşüm)
2015 Honda CRV 1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs (görmemişin... :P )
Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler [center]
Arkadaşlar benim bildiğim Garantiyi siz LPG kitini takarken sigortalıyorlar bu sigorta masrafınıda kitin üstüne koyuyorlar.. Sİgrota firması köfteyi çakınca ödeme yapmıyor .. serviste yan çiziyor .. başına iş gelen arkadaşların bu sebepten dolayı problem yaşadığını düşünüyorum
2015 Honda CRV 1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs (görmemişin... :P )
Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler [center]
Ekonomiyi düşünen İnsignia'ya binmesin arkadaş, çok gezerim amorti ederim diyen de dizel alsın. Aklınız varsa LPG'ye bulaşmayın. Ben yaptım pişman oldum arabamı elden çıkardım. Yaşadıklarımı ve maddi manevi kayıplarımı ne siz sorun ne ben söyleyim.
*İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.
Bana göre bu LPG de sorun yaşayan arkadaslar aracı biraz zorlayan tarzda araç kullanan arkadaslar. Ben tam bir yıl oldu aracı LPG de kullananı (15000 km) ama hiç zorlamam. En son kontroller siboplarin sorunsuz olduğu yönünde. Ama garantisi yok. Riski göze aldık artık . Ama sert kullanmam LPG de . Kapısacagim zaman, ki çok nadir olur (senede 1-2) alıyorum benzine. 100.000km lpgde yapmış arabalar var piyasada. Onların durumu nasıl açıklanacak?
Saygılar.
Aslen galatasaraylıyım. Siyah 2009 Opel insignia 1.6 turbo cosmo DVD 800
Arkadaşlar lpg şirketleri bu araçlara lpg yi denemeden zaten seri üretime geçmiyorlar.Şayet prins'in sitesinden incelerseniz takip ettikleri teknolojiyi ve yaptığı uygulamalarıda yazmışlar.Ona bakarsanız dizel arabada da kötü yakıt kullanımı sonucu yakıt pompanızın veya comain rail sisteminin eleman kesmesi veya yakıt zamanlaması sorunu sonunucu en az 5 insignianın subaplarını yaptıracak parayı verirsiniz.Bu keyfi ekonomik yaşamak için lpg şart arkadaşlar kim ne derse desin.Ayrıca subap sorunu hemen sizi yolda bırakacak bir sorun değil aracınızın rölantisinden,motor çalışma sesinden anlarsınız bu şekilde fazla kullanmazsanız 1000 liraya subapları değiştirir yolunuza devam edersiniz.Çok fazla da detaya girmemek lazım içiniz rahat olsun diyorum,şu anda lpg ile 100 bin km leri aşan kullanıcılar var en son arkadaşım subap sorununu 130 bin km de yaşadı ve 900 lira masraf çıktı,değiştirdi hala kullanıyor.Kısacası arkadaşlar tamamen aracın bakımı ve kullanımı ile alakalı olduğunu düşünüyorum her aracın kendine göre riskleri var.Biz insanların bile garantisi yok arkadaşlar çok fazla yarınları düşünmeyin Allaha emanet olun.iyi geceler.
Yorum