Öncelikle site üzerinde emeği olan herkeze teşekkür ederim.1 yıl önce 2009 model 16 T insignia 52.700 km servis bakımlı aracıma ilk olarak turbo evo landirenzo lpg takıldı ve sorunların ardı arkası kesilmedi. Daha sonra kendi çabalarımla bu araclara omegas kit uygulandığını 180 beygir ve daha üstü performanslı araçlar için olduğunu öğrendim. servisle görüşüp değişimi talep ettim ve uygun gördüler. görmek zorundalardı çünkü yanlış kit takmışlardı sayemde insignia ya hangi kitin uygulandığını öğrendiler. fakat araçta sürekli rölanti halindeyken titreme her zaman vardı.yeni takılan kit ile aracın performansı benzinle aynı oldu. motor ısındığından rölanti dalgalanması sorunum da gitti. bende bu derece iyi olabileceğini tahmin etmiyordum ama oldu. ama sabahları ilk çalıştırdığımda benzin ve lpg de motor ısınana kadar rölantide hala dalgalanma oluyor. hem özel opel servisi ve lpg ustası ile görüşmelerde buludundum. hep arada kaldım. ne yapacağımı bilemez oldum.
1 lpg ustası : araç sübap yakmış olsa bu performansı alamaz ve sert sürüşlerde tekleme yapar dedi.aracı aldığım kişi ise buna gerçkten gönülden inanıyorum fazla yakmasın diye 100 geçmemiştir. sakin ve devirli kullanmıştır. aracım şu anda 67 000 km de. cumartesi getir ayarla geçecek bir problem dedi fakat ben geçeceğine inanmıyorum.
2 opel özel servis : aracın bütün değerleri normal lpg ayarından yapıyor dedi. çünkü benzin enjektörü komutları lpg beyninden komut alarak püskürtme yapıyor dedi.aracının enjektörlerini sök sadece benzinde 3 gün kullan ve bütün değerlerin normale bineceğini idda etti.
3 buji , bobin , ikiside sıfırı ile değiştirildi. buji orjinal platinium , bobini delphi takıldı. ben gm delphi takılması için ısrar ettim fakat usta onunda 6 ay garantisi var bununda 6 garantsi var dedi ve arada 200 civarında fark oluyor ikisinin de gücü aynı yalnız o 60 bin km civarı gider bu 30 40 bin km diğer kalan 200 bir daha alırsın ve sıfır bobin kullanırsın diyip sıkıntı çıkarsa sorumlusu benim dedi. bobin ateşleme eksikliği olsa düşük devirde kesme yapar diyerek bobin konusunu da kapattık.
Bu aracın sıkıntısı nasıl geçer sorun nerdedir kesin bir bilgi yok. yardımlarınız için şimdiden teşkkür ederim..
1 lpg ustası : araç sübap yakmış olsa bu performansı alamaz ve sert sürüşlerde tekleme yapar dedi.aracı aldığım kişi ise buna gerçkten gönülden inanıyorum fazla yakmasın diye 100 geçmemiştir. sakin ve devirli kullanmıştır. aracım şu anda 67 000 km de. cumartesi getir ayarla geçecek bir problem dedi fakat ben geçeceğine inanmıyorum.
2 opel özel servis : aracın bütün değerleri normal lpg ayarından yapıyor dedi. çünkü benzin enjektörü komutları lpg beyninden komut alarak püskürtme yapıyor dedi.aracının enjektörlerini sök sadece benzinde 3 gün kullan ve bütün değerlerin normale bineceğini idda etti.
3 buji , bobin , ikiside sıfırı ile değiştirildi. buji orjinal platinium , bobini delphi takıldı. ben gm delphi takılması için ısrar ettim fakat usta onunda 6 ay garantisi var bununda 6 garantsi var dedi ve arada 200 civarında fark oluyor ikisinin de gücü aynı yalnız o 60 bin km civarı gider bu 30 40 bin km diğer kalan 200 bir daha alırsın ve sıfır bobin kullanırsın diyip sıkıntı çıkarsa sorumlusu benim dedi. bobin ateşleme eksikliği olsa düşük devirde kesme yapar diyerek bobin konusunu da kapattık.
Bu aracın sıkıntısı nasıl geçer sorun nerdedir kesin bir bilgi yok. yardımlarınız için şimdiden teşkkür ederim..
Yorum