Sistem daha yeni ve sadece prins yapıyorsa o yüzden pahalıdır diye düşünüyorum. bir kaç firma daha bu araca uygulama yaparsa fiyatlar biraz daha düşer. Zaten prinsin kitleri yıllardan beri pahalı. Biraz daha bekleyip iyi bir araştırma yapsam daha iyi olacak.
Evet,pahalı çünkü en iyilerden birisidir.
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Sistem daha yeni ve sadece prins yapıyorsa o yüzden pahalıdır diye düşünüyorum. bir kaç firma daha bu araca uygulama yaparsa fiyatlar biraz daha düşer. Zaten prinsin kitleri yıllardan beri pahalı. Biraz daha bekleyip iyi bir araştırma yapsam daha iyi olacak.
Kâra geçiriyor gibi gözüküyor fakat görünmeyen masraflar var. Şekil A kendimden örnek vereyim...
LPG sisteminin nakit fiyatı
LPG için gerekli işlemler (işletme vs)
lpg filtresi 30 bin km değişiyor (120 tl)
Lpg ilk çalışmada benzin harcıyorsa o da var..
lpg den kaynaklı bobin arıza çıkarıyor (%90 lpg den kaynaklı arıza. yakıt yetiştiremiyor cihaz sapıtıyor)
lpg nin garantisi bitince bütün parçalarında doğacak arızalar artı külfet...
En büyük riski motora vereceği herhangi bir sıkıntıda kâr edeyim derken hepten içeri girmek..
Valla eğer yapacaksanız da bunlara gözünüzü karartıp girmeniz lazım. Ben tüm bunlar + subaplarında değişim masrafını göze alarak lpg uygulatmıştım Kendimi bu kadar gözü kara bilmezdim...
Dip Not: (Prins; performans, kalite olarak tavsiye edebileceğim sistem) Şükür ki lpgli olarak 60 bin km bobin arızası dışında başka arıza olmadan bindim. Satarken de bütün uyarıları yaptım subapların halen magnezyum olduğunu da söyledim.
(2009) 1.6 Turbo Cosmo Spor Tourer >>> (2012) 1.4 Turbo Edition Elegance Yeni Stil Sunroof >>> (2015) 1.4 Turbo Edition Elegance Sunroof Orginal LPG power
benim şimdiki aracımda lpg li. 20.000 km oldu takalı bir sıkıntı çıkarmadı. dediğiniz gibi göze görünmeyen bazı extra masraflarıda olacaktır ama ucuza yakıt alıp fazladan km yapmanın verdiği haz paha biçilemez
Yorum