Merhabalar,
İsmim Sercan, İstanbulda yaşamakta ve özel bir sağlık kuruluşunda Biyomedikal sorumlusu olarak çalışmaktayım. Epeydir üye olmadan forumlarınızı takip edip okumaktaydım. 1.5 dci Renault Latitude marka bir aracım vardı 3 yıl sorunsuz bindim daha sonra ev alma durumumdan dolayı arabayı geçtiğimiz yıl sattım. İnsignia almaya niyetliyim ancak gözümü tek korkutan yakıtı bundan dolayı LPG li bakıyorum. Şu anda iki aracım var birisi biraz klasik adayı 1988 model W126 kasa Mercedes S klas 260 SE diğeride Peugeot 407. 407 yakıt ve sürüş olarak keyif aldığım araç İstanbul trafiğinde şehir içi 30 kuruş civarı yakıt yakmakta, Mercedes'i sadece hafta sonları 50-60 km kullanıyorum 2.6, 6 silindir motoru olduğu halde şehir içi 40 kuruş şehir dışı 28-32 kuruş arası LPG yakıyor. Ancak 407 238.000 Km de ve artık sıkıntı çıkartmaya başladı son 2 ay içerisinde Turbo EGR valfi arızalandı 450 TL, fan motoru izmirden dönerken arızalandı 770 TL de ona verdim. Durmadan da sağından solundan birşeyler çıkmaya başladı. Bundan dolayı 407 mi satıp İnsignia almayı planlıyorum. 27 yaşındayım lakin oldum olası hep bu tarz büyük araçlardan keyif almışımdır. İlk arabam 2.0 Renault Concorde'du. Açıkçası 47-50.000 TL verip C4 dizel Fluence, C5 almaktansa İnsignia'yı almak bana çok mantıklı ve cazip geliyor.
Sizlerden ricam özellikle LPG li kullanan ve 40 - 50.000 KM yapan abilerimin tavsiyeleridir.
Forumu baya inceledim. Subap erimesi kesin oluyor heralde. 1200 TL lik bir maliyetse o problem olmaz. Arıza çıkarttığından değiştirebilirim.
Bazı arkadaşlar LPG de basmazsan sorunsuz kullanırsın diyorlar ancak uzun yolda özellikle 150 160 yada boş yolda 180 gidemedikten sonra o aracın benim için bir anlamı kalmaz. Hiç mi hız yapılmamalı ? İstanbul trafiğinde malum bazen devirli kullanmakta gerekebiliyor.
Şehir içi kullanımda yakıtı ne civardadır ? 35 kuruşa kadar benim için normaldir.
Açıkçası LPG takmakta bir maliyet olduğundan 60-70.000 KM de 48 bin tl civarlarında LPG li araçlar mevcut benzinli alıp taktırmak yerine LPG li almak daha mantıklı olmaz mı ? Yada hangi marka takılmalıdır ?
Her şeyden önemliside LPG de bu arabayı yürümez, motoru indirirsin yada benzeri problemlerden dolayı uzak dur diyen yada bu tip problem yaşayanlar var mıdır ? Benim gönlümden geçen bu araba ancak siz değerli abilerimin öneri tavsiyeleriyle artık ya üstte beklediğim araçlardan alacağım. Yada insignia. Bizzat LPG de yol yapmış ve yapan kullanıcılar yardım ederlerse çok sevinirim.
İlginize şimdiden teşekkür ederim.
İsmim Sercan, İstanbulda yaşamakta ve özel bir sağlık kuruluşunda Biyomedikal sorumlusu olarak çalışmaktayım. Epeydir üye olmadan forumlarınızı takip edip okumaktaydım. 1.5 dci Renault Latitude marka bir aracım vardı 3 yıl sorunsuz bindim daha sonra ev alma durumumdan dolayı arabayı geçtiğimiz yıl sattım. İnsignia almaya niyetliyim ancak gözümü tek korkutan yakıtı bundan dolayı LPG li bakıyorum. Şu anda iki aracım var birisi biraz klasik adayı 1988 model W126 kasa Mercedes S klas 260 SE diğeride Peugeot 407. 407 yakıt ve sürüş olarak keyif aldığım araç İstanbul trafiğinde şehir içi 30 kuruş civarı yakıt yakmakta, Mercedes'i sadece hafta sonları 50-60 km kullanıyorum 2.6, 6 silindir motoru olduğu halde şehir içi 40 kuruş şehir dışı 28-32 kuruş arası LPG yakıyor. Ancak 407 238.000 Km de ve artık sıkıntı çıkartmaya başladı son 2 ay içerisinde Turbo EGR valfi arızalandı 450 TL, fan motoru izmirden dönerken arızalandı 770 TL de ona verdim. Durmadan da sağından solundan birşeyler çıkmaya başladı. Bundan dolayı 407 mi satıp İnsignia almayı planlıyorum. 27 yaşındayım lakin oldum olası hep bu tarz büyük araçlardan keyif almışımdır. İlk arabam 2.0 Renault Concorde'du. Açıkçası 47-50.000 TL verip C4 dizel Fluence, C5 almaktansa İnsignia'yı almak bana çok mantıklı ve cazip geliyor.
Sizlerden ricam özellikle LPG li kullanan ve 40 - 50.000 KM yapan abilerimin tavsiyeleridir.
Forumu baya inceledim. Subap erimesi kesin oluyor heralde. 1200 TL lik bir maliyetse o problem olmaz. Arıza çıkarttığından değiştirebilirim.
Bazı arkadaşlar LPG de basmazsan sorunsuz kullanırsın diyorlar ancak uzun yolda özellikle 150 160 yada boş yolda 180 gidemedikten sonra o aracın benim için bir anlamı kalmaz. Hiç mi hız yapılmamalı ? İstanbul trafiğinde malum bazen devirli kullanmakta gerekebiliyor.
Şehir içi kullanımda yakıtı ne civardadır ? 35 kuruşa kadar benim için normaldir.
Açıkçası LPG takmakta bir maliyet olduğundan 60-70.000 KM de 48 bin tl civarlarında LPG li araçlar mevcut benzinli alıp taktırmak yerine LPG li almak daha mantıklı olmaz mı ? Yada hangi marka takılmalıdır ?
Her şeyden önemliside LPG de bu arabayı yürümez, motoru indirirsin yada benzeri problemlerden dolayı uzak dur diyen yada bu tip problem yaşayanlar var mıdır ? Benim gönlümden geçen bu araba ancak siz değerli abilerimin öneri tavsiyeleriyle artık ya üstte beklediğim araçlardan alacağım. Yada insignia. Bizzat LPG de yol yapmış ve yapan kullanıcılar yardım ederlerse çok sevinirim.
İlginize şimdiden teşekkür ederim.
Yorum