Selamlar.
durumum vahim en ufak bir fikre bile ihtiyacım var. Lütfen okuma sabrınız için şimdiden teşekkür ederim.....
2010 30 bin km de. Takılan kit, zavoli süper ODB li akıllı kit.
Takılan yer, izmir zavoli Türkiye distribütörü polaris'... 5.5 saate montajı tamamladılar.
sitesinde 128 kw ve yukarısı için süper panjet enjektör takılır demesi ve servis müdürünün de süper panjet takılacak demesi ne ramen, normal pan/n enjektör taktılar.
neyse dedim bir bildikleri vardır....
Galiba manifold sökmediler. Montaj mükemmel görünmekte. LPG varmı yok mu belli bile değil....ilgi alaka süper. inanılmaz ilgililer.
Aracımda hic sorun yaşamayacağımı arıza ışığı yanmayacağı ve performans sorunum olmayacağını teit ettiler.
1'i çok ciddi görünmekle birlikte iki problemim var.
herkez gibi çok yakmasından haricinde sorunlarım farklı. 100 tl ye 410 km yol yaptım karma. süper....
montaj öncesi araçta garip bir problem var gelin dediler. gittim hemen opel ustasına gidelim dediler.
Gittik fakat en ufak bir problem çıkmadı. Kötü düşünmek istemiyorum ama, sonradan çıkan problemleri galiba buna bağlamaya çalışılmış gibi hissettim.
Taktırdığımın aynı günü bunda bir sıkıntı var nasıl test ettiniz dedim. Rölanti de dalgalanma var
Birkaç saniyede bir alttan biri vuruyor gibi. Kaputu açtım ve aynen motor harket ediyor ileri geri arada.
20 dk geçmeden servise geri gittim. Durumu anlattım. Normal dediler pek tabi. Israr ettim bilgisayara bağladılar. 4 nolu enjektör yada 1 nolu mu ne, arızalı yada hatalı çıkmıs.
Değiştirdiler. Dedim sonra siz aracı test etmediniz mi? Nasıl bakmadan etmeden görmeden dinlemeden montaj tamamlanır anlamış değilim.
Lakin memleket başka yerde olduğu için geri döndüm. Vuruntu ve sallanma halen devam etmekte. Çekiş sorunumda oldu artık. Dediler ki illa 1000 km yi görelim. Şu an 800 km oldu.
2. ve asıl problem ,
aradan 1 hafta geçmedi bugün, yıldan dolduğu için, triger setini ve rutin filtre ve yağ bakımları + buji değişimi için servisime giderken araç çok şiddetli teklemeye başladı.
3. vites özellikle denediğim vitestir. doğru devirde 2 den 3 e atıp en az 135' km hıza kadar hızlanma düzenliliğini incelerim.
Tam 100 kmde araba gaz verip bırakır gibi yaptı. 140 km yi buldu. motor gücü azaltıldı deyip araç arıza ışığı yaktı. Ve şiddetli bir tekleme ile motor durma noktasına geldi. Zar zor ustama yetişebildim.
Bilgisayara baktığımızda, bobin ve 1 nolu silindir tekleme hatası gördük.
hatayı sildik. bekledik ve sonra benzinde denedik.
Benzinde gayet güzel hızlandı ve tekleme yapmadı. Fakat LPG 'de yine tekledi.
neyse,
Biz bakımı bu aksam 7:30' da bitirdik. Aracı lift de çalıştırdık. Benzin saaat gibi çalışırken lift de lpg fena sallıyordu aracı.
Sonra test sürüşüne çıktık. Araç muhteşem olmuş. ( benzinde ) eskisinden kat kat iyi hızlanıyor ve çok istikrarlı oldu.
Sonra ben denerken, LPG''de yine 3. vites denerken gündüz yaptığı aynı teklemeyi yine yaptı. araç durdu. çalıştırsamda yine sürekli tekledi...Araç resmen 50 beygir oldu. ( klasik turbo hortumu çıkması durumu değil )
bu sefer aküyü söküp taktım. Düzeldi. Benzin i test ettim. Yine mükemmel. Tık yok.
Gel bir de burdan yak. Şimdi Sorun nerde ben nasıl anlatacağım LPG ci ustalara. Bu normal deyip gececekler deli olacağım.
Yani gözle mükemmel görünen montaj da sorun olacağı kanaaatine varıyorum artık.
Düşünsenize, aracınız oldu deyip teslim ediliyor. Ve aradan 20 dk geçmeden rölanti sıkıntısı olduğunu belirtiyorum ve bu normal gibi göstermeye çalışırken ısrarım sonucu, bakıp duruma, enjektör hatalı değiştirelim demeleri. Dedim siz nasıl denediniz?
ilk 1000 km kalibrasyonunda hikaye olduğunu düşünerek, zor günler beni bekliyor...
durumum vahim en ufak bir fikre bile ihtiyacım var. Lütfen okuma sabrınız için şimdiden teşekkür ederim.....
2010 30 bin km de. Takılan kit, zavoli süper ODB li akıllı kit.
Takılan yer, izmir zavoli Türkiye distribütörü polaris'... 5.5 saate montajı tamamladılar.
sitesinde 128 kw ve yukarısı için süper panjet enjektör takılır demesi ve servis müdürünün de süper panjet takılacak demesi ne ramen, normal pan/n enjektör taktılar.
neyse dedim bir bildikleri vardır....
Galiba manifold sökmediler. Montaj mükemmel görünmekte. LPG varmı yok mu belli bile değil....ilgi alaka süper. inanılmaz ilgililer.
Aracımda hic sorun yaşamayacağımı arıza ışığı yanmayacağı ve performans sorunum olmayacağını teit ettiler.
1'i çok ciddi görünmekle birlikte iki problemim var.
herkez gibi çok yakmasından haricinde sorunlarım farklı. 100 tl ye 410 km yol yaptım karma. süper....
montaj öncesi araçta garip bir problem var gelin dediler. gittim hemen opel ustasına gidelim dediler.
Gittik fakat en ufak bir problem çıkmadı. Kötü düşünmek istemiyorum ama, sonradan çıkan problemleri galiba buna bağlamaya çalışılmış gibi hissettim.
Taktırdığımın aynı günü bunda bir sıkıntı var nasıl test ettiniz dedim. Rölanti de dalgalanma var
Birkaç saniyede bir alttan biri vuruyor gibi. Kaputu açtım ve aynen motor harket ediyor ileri geri arada.
20 dk geçmeden servise geri gittim. Durumu anlattım. Normal dediler pek tabi. Israr ettim bilgisayara bağladılar. 4 nolu enjektör yada 1 nolu mu ne, arızalı yada hatalı çıkmıs.
Değiştirdiler. Dedim sonra siz aracı test etmediniz mi? Nasıl bakmadan etmeden görmeden dinlemeden montaj tamamlanır anlamış değilim.
Lakin memleket başka yerde olduğu için geri döndüm. Vuruntu ve sallanma halen devam etmekte. Çekiş sorunumda oldu artık. Dediler ki illa 1000 km yi görelim. Şu an 800 km oldu.
2. ve asıl problem ,
aradan 1 hafta geçmedi bugün, yıldan dolduğu için, triger setini ve rutin filtre ve yağ bakımları + buji değişimi için servisime giderken araç çok şiddetli teklemeye başladı.
3. vites özellikle denediğim vitestir. doğru devirde 2 den 3 e atıp en az 135' km hıza kadar hızlanma düzenliliğini incelerim.
Tam 100 kmde araba gaz verip bırakır gibi yaptı. 140 km yi buldu. motor gücü azaltıldı deyip araç arıza ışığı yaktı. Ve şiddetli bir tekleme ile motor durma noktasına geldi. Zar zor ustama yetişebildim.
Bilgisayara baktığımızda, bobin ve 1 nolu silindir tekleme hatası gördük.
hatayı sildik. bekledik ve sonra benzinde denedik.
Benzinde gayet güzel hızlandı ve tekleme yapmadı. Fakat LPG 'de yine tekledi.
neyse,
Biz bakımı bu aksam 7:30' da bitirdik. Aracı lift de çalıştırdık. Benzin saaat gibi çalışırken lift de lpg fena sallıyordu aracı.
Sonra test sürüşüne çıktık. Araç muhteşem olmuş. ( benzinde ) eskisinden kat kat iyi hızlanıyor ve çok istikrarlı oldu.
Sonra ben denerken, LPG''de yine 3. vites denerken gündüz yaptığı aynı teklemeyi yine yaptı. araç durdu. çalıştırsamda yine sürekli tekledi...Araç resmen 50 beygir oldu. ( klasik turbo hortumu çıkması durumu değil )
bu sefer aküyü söküp taktım. Düzeldi. Benzin i test ettim. Yine mükemmel. Tık yok.
Gel bir de burdan yak. Şimdi Sorun nerde ben nasıl anlatacağım LPG ci ustalara. Bu normal deyip gececekler deli olacağım.
Yani gözle mükemmel görünen montaj da sorun olacağı kanaaatine varıyorum artık.
Düşünsenize, aracınız oldu deyip teslim ediliyor. Ve aradan 20 dk geçmeden rölanti sıkıntısı olduğunu belirtiyorum ve bu normal gibi göstermeye çalışırken ısrarım sonucu, bakıp duruma, enjektör hatalı değiştirelim demeleri. Dedim siz nasıl denediniz?
ilk 1000 km kalibrasyonunda hikaye olduğunu düşünerek, zor günler beni bekliyor...
Yorum