Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Prins LPG Valve Care hakkında...

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

    Orjinal yazı sahibi: 41MİRALAY41
    Nee 4000 devir mi coz az yaa resmen arabayi zorlama diyorlarr..
    Yahu bu yağlama olayı aracı sürekli koruyor... Özellikle 4 bin devir üzerinde... çünkü bu devirlerde lpg'nin yanma derecesi daha fazla olduğundan süpablara ve süpab yataklarına zarar vermemesi için işte bu yağlama sistemi kullanılıyor. Bu sistem her silindire ayrı şekilde özel bir pompa tarafından EŞİT şekilde pompalanıyor. Sadece Prins'te olan bir sistem... Ben gayet memnunum...

    Bakın örnek vereyim... Bugün benim dönüşüm yaptırdığım Prins yetkili servisine gittim. Beyaz 2011 model bir Insignia 1.6T'ye dönüşüm yapılacaktı. Aracın benzindeki performansı benim LPG'deki performansımdan daha kötüydü. Niye derseniz bu araç 80 bin km'de ve sanırım yavaş yavaş supablar gitmeye başlamış gibi... Benim aracın çekişi bu araçta yoktu. Düşünün ki sadece benzinde kullanılan bir Insignia'da bile supablar 80 bin km'de gitmeye başlıyor. Yani bu çok normal bir durum. Ben yaklaşık 3 bin km'dir aracımı LPG'li kullanıyorum. Aracım henüz 20 bin km'de... Yağlama sistemi süpabları koruyor kim ne derse desin...
    1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

    Yorum


    • #32
      Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

      Ne prinsmiş yahu.. BRC den soğudum resmen

      Yorum


      • #33
        Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

        LPG tankını nereye koydunuz arkadaşlar. Simit tank takılınca stepneyi ne yaptınız yedek lastik iptal mi oldu?
        MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

        Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

        Yorum


        • #34
          Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

          Orjinal yazı sahibi: bilgecem
          LPG tankını nereye koydunuz arkadaşlar. Simit tank takılınca stepneyi ne yaptınız yedek lastik iptal mi oldu?
          Simit tank konuldu stepne yerine... Yedek lastik iptal evet... bunun yerine lastik tamir kiti aldım. Kompresör zaten vardı. Çoğu araçta artık lastik tamir kiti var zaten...
          1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

          Yorum


          • #35
            Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

            Orjinal yazı sahibi: 41MİRALAY41
            Ne prinsmiş yahu.. BRC den soğudum resmen

            Insignia en iyisini haketmiyor mu?
            1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

            Yorum


            • #36
              Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

              Orjinal yazı sahibi: bigbrother
              Orjinal yazı sahibi: bilgecem
              LPG tankını nereye koydunuz arkadaşlar. Simit tank takılınca stepneyi ne yaptınız yedek lastik iptal mi oldu?
              Simit tank konuldu stepne yerine... Yedek lastik iptal evet... bunun yerine lastik tamir kiti aldım. Kompresör zaten vardı. Çoğu araçta artık lastik tamir kiti var zaten...
              bizde aynen tamir seti almayı düşünüyoruz. Daha önce yolda lastik değiştirdim ama tamir seti kullanmadım. Denemek için kabak lastiklerde uygulasakmıki tamir kitini

              (2009) 1.6 Turbo Cosmo Spor Tourer >>> (2012) 1.4 Turbo Edition Elegance Yeni Stil Sunroof >>> (2015) 1.4 Turbo Edition Elegance Sunroof Orginal LPG power

              Yorum


              • #37
                Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                Samimi bi arkadas bulcaksin benim gibi bisi oldu mu aricaksin getiricem stepneyi (: ama genis bagaj var aslinda simitede gerek olmayabilir cok guzel seler yapiyorlar. Hic belli bile olmuyor bagajda oldugu hemde litre olarak yuksek hacimli tanka sahip oluyorsun zirt pirt istasyona gitmeye gerek kalmiyorr..

                Yorum


                • #38
                  Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                  Orjinal yazı sahibi: 41MİRALAY41
                  Samimi bi arkadas bulcaksin benim gibi bisi oldu mu aricaksin getiricem stepneyi (: ama genis bagaj var aslinda simitede gerek olmayabilir cok guzel seler yapiyorlar. Hic belli bile olmuyor bagajda oldugu hemde litre olarak yuksek hacimli tanka sahip oluyorsun zirt pirt istasyona gitmeye gerek kalmiyorr..
                  Oldu olacak tepe bagajı şeklinde tank çıkarsınlar dolduralım 200 litre

                  (2009) 1.6 Turbo Cosmo Spor Tourer >>> (2012) 1.4 Turbo Edition Elegance Yeni Stil Sunroof >>> (2015) 1.4 Turbo Edition Elegance Sunroof Orginal LPG power

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                    Orjinal yazı sahibi: 41MİRALAY41
                    Samimi bi arkadas bulcaksin benim gibi bisi oldu mu aricaksin getiricem stepneyi (: ama genis bagaj var aslinda simitede gerek olmayabilir cok guzel seler yapiyorlar. Hic belli bile olmuyor bagajda oldugu hemde litre olarak yuksek hacimli tanka sahip oluyorsun zirt pirt istasyona gitmeye gerek kalmiyorr..
                    En güzeli stepne yerine arkadaşlar... 32 litre ile şehir içi 250-270 km gidersiniz... öyle az da bir menzili yok ki... ek olarrak bagajınız da küçülmeyecek... kaç kere stepne ihtiyacınız oldu ki?
                    1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                      Abartma ortağim sende yaa en buyuk sıkıntı benim icin pompa yeri.. meganin ne guzel benzin kapaginin yanina oluyordu insignanin ole olmucak sanrm

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                        Orjinal yazı sahibi: 41MİRALAY41
                        Abartma ortağim sende yaa en buyuk sıkıntı benim icin pompa yeri.. meganin ne guzel benzin kapaginin yanina oluyordu insignanin ole olmucak sanrm

                        Montajcının maharetine kalmış artık
                        1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                          Bu yağlama sistemi olayı bana biraz satış planlaması gibi geliyor. Düşünün şimdi belirli bir litredeki soğutma sıvısı yaklaşık 10 bin KM gidiyor. Bu kadar uzun kilometrede bu sıvıdan ne kadar kullanılıyor. Sıvının 2 litre olduğunu düşünürsek.

                          2 / 10000 = 0,0002 Litre Kilometre başına soğutma sıvısı tüketimi.

                          Bu hesaba göre Prins mühendisleri o kadar mükemmel bir sıvı geliştirmişler ki her patlamada artık silindire
                          ne kadar gönderiyorlarsa supapları koruyorlar. İşin ilginç taraflarından birisi internetten yaptığım araştırmalarda LPG yaklaşık olarak 950 derece yanma ısısı ortaya çıkartıyor, benzin ise 750 derece diyorlardı.Sıvı bu kadar ısı farkını soğutuyor veya sistemi koruyor.
                          Aklıma takılan konulardan biriside,
                          Emme subaplarını bu şekilde korudular peki egsoz subaplarında durum ne olacak. Yanma odasına gönderilen sıvı patlama anında yüksek sıcaklıktan dolayı özelliğini kaybedecek ve egsoz subapları bu korumadan muaf kalacaklardır.
                          Tahminlerime göre bu sistem kendi parçalarını yağlamak için bu sıvıyı koruyor. Bu durumdada bizim subapları koruyamıyor demekki. Belkide BRC gibi belirli bir devirden benzin kullanılıyor.


                          Yanlış anlaşılma olmasın.Benim prins ile bir alakam yok. brc ilede bir alakam yok. Sadece kafama takılan soru işaretleri bunlardı.
                          BRC kendi aracımda kullanıyorum. Prins yakın bir arkadaşım hondasında kullanıyor. Prins mükemmel sessiz ve güzel bir sistem sadece bu yağlayarak koruma sistemi garip geliyor bana. Önceki aracımdada BRC vardı hiçbir sorun yaşamadık. Arkadaşımda Prins ile hiçbir sorun yaşamadı. Umarım bu sistemler kimsenin araçlarına sorun yaşatmaz. Hayırlı akşamlar.
                          Astra 1.4 T Cosmo Füme + Navigasyon

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                            Abi yeri yok olsa keske.. Haklisin opelci bi abimde demisti bi tutturmuslar yağlama dedikleri sey sivilastirilmis lpg demisti.

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                              Orjinal yazı sahibi: 41MİRALAY41
                              Abi yeri yok olsa keske.. Haklisin opelci bi abimde demisti bi tutturmuslar yağlama dedikleri sey sivilastirilmis lpg demisti.

                              Sıvılaştırılmış lpg diye bir şey olamaz. Çünkü LPG tanktan çıktığı anda gaza dönüşür. Yağlama bölümünde bulunan sıvı LPG olamaz çünkü orası basınçlı değil. LPG sadece basınç anında sıvı kalabilir. Yoksa gaza dönüşür. Arkadaşınız bu durumdan bir haber sanırım...
                              1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: Prins LPG Valve Care hakkında...

                                Orjinal yazı sahibi: Hasip
                                Bu yağlama sistemi olayı bana biraz satış planlaması gibi geliyor. Düşünün şimdi belirli bir litredeki soğutma sıvısı yaklaşık 10 bin KM gidiyor. Bu kadar uzun kilometrede bu sıvıdan ne kadar kullanılıyor. Sıvının 2 litre olduğunu düşünürsek.

                                2 / 10000 = 0,0002 Litre Kilometre başına soğutma sıvısı tüketimi.

                                Bu hesaba göre Prins mühendisleri o kadar mükemmel bir sıvı geliştirmişler ki her patlamada artık silindire
                                ne kadar gönderiyorlarsa supapları koruyorlar. İşin ilginç taraflarından birisi internetten yaptığım araştırmalarda LPG yaklaşık olarak 950 derece yanma ısısı ortaya çıkartıyor, benzin ise 750 derece diyorlardı.Sıvı bu kadar ısı farkını soğutuyor veya sistemi koruyor.
                                Aklıma takılan konulardan biriside,
                                Emme subaplarını bu şekilde korudular peki egsoz subaplarında durum ne olacak. Yanma odasına gönderilen sıvı patlama anında yüksek sıcaklıktan dolayı özelliğini kaybedecek ve egsoz subapları bu korumadan muaf kalacaklardır.
                                Tahminlerime göre bu sistem kendi parçalarını yağlamak için bu sıvıyı koruyor. Bu durumdada bizim subapları koruyamıyor demekki. Belkide BRC gibi belirli bir devirden benzin kullanılıyor.


                                Yanlış anlaşılma olmasın.Benim prins ile bir alakam yok. brc ilede bir alakam yok. Sadece kafama takılan soru işaretleri bunlardı.
                                BRC kendi aracımda kullanıyorum. Prins yakın bir arkadaşım hondasında kullanıyor. Prins mükemmel sessiz ve güzel bir sistem sadece bu yağlayarak koruma sistemi garip geliyor bana. Önceki aracımdada BRC vardı hiçbir sorun yaşamadık. Arkadaşımda Prins ile hiçbir sorun yaşamadı. Umarım bu sistemler kimsenin araçlarına sorun yaşatmaz. Hayırlı akşamlar.
                                Prins'in yağlama sisteminin satış planlaması olması biraz zor çünkü bunun ile ilgili testler yapılmış ve bu sistemin faydası kanıtlanmış. Yani neticede süpablar korunmuş. Valvecare haznesi 500 ml. Yaklaşık 1250lt LPG'ye denk gelen ortalama kullanım süresi var. ARaç ne kadar çok yakar ise bu sıvı o kadar az gidiyor. Ne kadar ekonomik kullanırsanız ise o kadar uzun gidiyor. Sistem yakılan yakıta göre valvecare sıvısını kullanıyor ve üstelik her silindire ayrı pompalanıyor. Enjektörlere bağlı hortumlar vasıtasıyla enjektörler tarafından süpablara fışkırtılıyor. Yakıtın yanma anındaki süpablar korunuyor. Diğer iki süpaba zaten birşey olmuyor. Isı açığa çıktı andaki süpablar korunmuş oluyor. Önemli olan da bu zaten...

                                Prins'te belirli devirden sonra benzin kullanma olayı yok. Tamamen gazla çalışan bir sistem VSI-2 sistemi... Arıza ışığı yakmıyor ve araç redline'a girene kadar yani 7 bin devre kadar aracım sorunsuz gazla gidebiliyor. Bunu hiç bir marka yapamıyor. Regülatörü o kadar kaliteli yani... Gazı yetiştirebilen tek regülatör...

                                VALVECARE testini buradan inceleyebilirsiniz... http://www.prins-tr.com/ValveCare_Test_Raporu.pdf
                                1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X