Boşuna onu yaptırmana gerek yok... yağlamalı sistem taktır yani prins... daha sonra 100 bin km civarında supabları değiştirirsin çelik supablar ile olur biter bu iş...
Peki fiyat ve ort sehir ici ve disi yakit durumu hakkinda net birsey soyleyebilir misin..
LPG dönüşümü yaklaşık 3.500 TL tutuyor mevcut kurlar ile... ama fiyatlar kura göre değişiklik gösterebiliyor. Ben yaklaşık fiyatı söyledim. Şehir içi tüketim trafik duruma göre değişir. Ben Antalya'da benzinde şehir içi 10,7lt tüketiyorum. LPG'de ise 11,51lt tüketiyorum. Yani LPG'de yüzde 7,5 fazla tüketim var ama LPG'nin fiyatı ucuz olduğu için fazlasıyla telafi ediyor... Tamamen bir depo ile şehir dışı gitmediğim için ortalama değer veremeyeceğim.
Anladim degerler iyi yani.. Ama lpg ayari cok onemli eski meganda cok canimiz sıkılmıstı ayar sorunuyla falan.. prins ismini insignialarda cok duydum brc den vazgecicez galiba abi. Brc 1750 fiyat vermisti tanidik diye oda.
BRC garanti veriyor subablara ayrica forumlarda duydum ben subablara zarar veriyormus eritme olayi yani bu yuzden firmalar subaara garanti veriyor..
Garanti olayı tam bir muamma... garanti belgesine baktınız mı hiç??? böyle bir şey söz konusu değildir bence... BRC'nin kendi sitesinde bile yok böyle birşey... ancak siz motor kaskosu yaparsanız orası ayrı...
Bu motor kaskosu işini benimde araştırıp yaptırmam lazım. İçimiz rahat etsin müziği açıp yolculuğun keyfine varmak istiyorum.
(2009) 1.6 Turbo Cosmo Spor Tourer >>> (2012) 1.4 Turbo Edition Elegance Yeni Stil Sunroof >>> (2015) 1.4 Turbo Edition Elegance Sunroof Orginal LPG power
Anladim degerler iyi yani.. Ama lpg ayari cok onemli eski meganda cok canimiz sıkılmıstı ayar sorunuyla falan.. prins ismini insignialarda cok duydum brc den vazgecicez galiba abi. Brc 1750 fiyat vermisti tanidik diye oda.
Aynı zamanlarda prinse geçeceğiz sanırım sizin aracın km kaçta
(2009) 1.6 Turbo Cosmo Spor Tourer >>> (2012) 1.4 Turbo Edition Elegance Yeni Stil Sunroof >>> (2015) 1.4 Turbo Edition Elegance Sunroof Orginal LPG power
Yağlama sisteminin iddası bu 4000 bin devirin üstünde kullanmazsan subap sorun çıkartmaz.
Bu sebeple hemen değiştirmiyoruz. Kontrolleri ihmal etmiyoruz. Olası bir aksilik sonucu değiştirmeye de hazırız
(2009) 1.6 Turbo Cosmo Spor Tourer >>> (2012) 1.4 Turbo Edition Elegance Yeni Stil Sunroof >>> (2015) 1.4 Turbo Edition Elegance Sunroof Orginal LPG power
Yağlama sisteminin iddası bu 4000 bin devirin üstünde kullanmazsan subap sorun çıkartmaz.
Bu sebeple hemen değiştirmiyoruz. Kontrolleri ihmal etmiyoruz. Olası bir aksilik sonucu değiştirmeye de hazırız
Aynen öyle... Hemen değiştirip sağlam süpabları niye çöpe atalım? Gidecekleri yere kadar gitsinler... Sonra sorun çıkarsa değişim yapılıyor...
Yorum