Evet..büyük gün geldi.bugün sabahtan beri aracın başındaydım.Şanzıman tamamen indi.Tüm parçalar incelendi ve sıkıntının nedeni belli oldu.Ve bazı üçkağıtçıların ne halt yedikleride belli oldu.Şimdi uzun uzun anlatmak istiyorum size..
Sıkıntının nedeni volantmış.Baskı balatayı bitirende volantmış..İşin ilginç yanı ise baskı balata 13.000 km de Reis yetkili servis tarafından değiştirilmişti.Ve bunlar volantın mafolduğu gördükleri halde bunu değiştirmiyorlar ve yeni baskı balatayı(artık yeni mi taktılar yoksa eski mi taktılar bundan da şüpheleniyorum) bu bitik volatın üzerine takıyorlar.Zamanla bu tamamen mafolmuş volant bu takılan baskı balatayı yine bitiriyor...... maad maad maad maad maad maad
Ben ordaki görevlilere ''bakın,aracın başka bir parçasında sıkıntı olmasın ? bu sıkıntı baskı balatayı bitiriyor olabilir'' dediğimde onlar bize her seferinde sorunun sadece baskı balatadan kaynaklandığını ve değişmesi gerektiğini söylemişlerdi..Bunun hesabını nasıl verecekler çok merak ediyorum.Bitmiş bir volantın üzerine baskı balata nasıl takılır bunun hesabını nasıl verecekler meraktan ölüyorum..Bunca ay bize bu sıkıntıyı yaşatmanın hesabını nasıl verecekler çok çok merak ediyorum....
Ayrıca ilk baskı balata değişiminde bu baskı balatanın bitmesinin sebebinin kullanıcı hatası olduğunada artık kesinlikle inanmıyorum.Aracın volantında fabrikasyon bir hata vardı ve tüm bunlar bu nedenle oldu..
Şu anki balataya baktığınızda sıkıntının nedeninin tamamen volanttan kaynaklandığı rahatlıkla anlayacaksınız.Çünkü balatanın sadece iç kesminin kenarlarında derin çizikler ve ve az olmakla birlikte en dış kısmında yıpranmalar söz konusu.Yüzeyin orta kesimleri tertemiz.Bunun nedenide sorunlu volanttan kaynaklanıyor.Şanzımanı açtığımızda volantın normalden fazla bir şekilde sağa sola oynadığını fakettik.Bunun yanısıra bastırdığımızda aşağıya ve yukarıya oynuyordu.Yani baskı balataya tamamen yapışmıyordu.Bu da bütün gücün balatanın en uç noktalarına binmesine ve dolayısıyla çabukcak bitmesine yol açıyordu...Fotoğraflarada baktığınızda bunu çok net göreceksiniz..
Bu işte kesin olan tek şey ise yeni takılan baskı balatanın bitmesinin sebebinin tamamen opel reis dir.Adamlar kullanılamayacak halde olan volantın üstüne baskı balatayı takıyorlar ve bu tekrar bitiyor..
Değişcek olan parçaların maliyetide 2000 lirayı buluyor.Yine bir sürü masraf çıktı bize maad maad Bunun hesabını sormazsam adam değilim...Gerekli bütün hukuksal işlemleri en kısa sürede başlatacağımdan kimsenin şüphesi olmasın.Bunun yanısıra en kısa zamanda şu an yanımda duran baskı balata ve volantla birlikte Opel Reise güzel bir ziyarette bulunacağımdan da kimsenin şüphesi olmasın...Şu an elimdeki parçalarında fotoğraflarını yakın plandan çekip foruma sizler için koyuyorum..
Sıkıntının nedeni volantmış.Baskı balatayı bitirende volantmış..İşin ilginç yanı ise baskı balata 13.000 km de Reis yetkili servis tarafından değiştirilmişti.Ve bunlar volantın mafolduğu gördükleri halde bunu değiştirmiyorlar ve yeni baskı balatayı(artık yeni mi taktılar yoksa eski mi taktılar bundan da şüpheleniyorum) bu bitik volatın üzerine takıyorlar.Zamanla bu tamamen mafolmuş volant bu takılan baskı balatayı yine bitiriyor...... maad maad maad maad maad maad
Ben ordaki görevlilere ''bakın,aracın başka bir parçasında sıkıntı olmasın ? bu sıkıntı baskı balatayı bitiriyor olabilir'' dediğimde onlar bize her seferinde sorunun sadece baskı balatadan kaynaklandığını ve değişmesi gerektiğini söylemişlerdi..Bunun hesabını nasıl verecekler çok merak ediyorum.Bitmiş bir volantın üzerine baskı balata nasıl takılır bunun hesabını nasıl verecekler meraktan ölüyorum..Bunca ay bize bu sıkıntıyı yaşatmanın hesabını nasıl verecekler çok çok merak ediyorum....
Ayrıca ilk baskı balata değişiminde bu baskı balatanın bitmesinin sebebinin kullanıcı hatası olduğunada artık kesinlikle inanmıyorum.Aracın volantında fabrikasyon bir hata vardı ve tüm bunlar bu nedenle oldu..
Şu anki balataya baktığınızda sıkıntının nedeninin tamamen volanttan kaynaklandığı rahatlıkla anlayacaksınız.Çünkü balatanın sadece iç kesminin kenarlarında derin çizikler ve ve az olmakla birlikte en dış kısmında yıpranmalar söz konusu.Yüzeyin orta kesimleri tertemiz.Bunun nedenide sorunlu volanttan kaynaklanıyor.Şanzımanı açtığımızda volantın normalden fazla bir şekilde sağa sola oynadığını fakettik.Bunun yanısıra bastırdığımızda aşağıya ve yukarıya oynuyordu.Yani baskı balataya tamamen yapışmıyordu.Bu da bütün gücün balatanın en uç noktalarına binmesine ve dolayısıyla çabukcak bitmesine yol açıyordu...Fotoğraflarada baktığınızda bunu çok net göreceksiniz..
Bu işte kesin olan tek şey ise yeni takılan baskı balatanın bitmesinin sebebinin tamamen opel reis dir.Adamlar kullanılamayacak halde olan volantın üstüne baskı balatayı takıyorlar ve bu tekrar bitiyor..
Değişcek olan parçaların maliyetide 2000 lirayı buluyor.Yine bir sürü masraf çıktı bize maad maad Bunun hesabını sormazsam adam değilim...Gerekli bütün hukuksal işlemleri en kısa sürede başlatacağımdan kimsenin şüphesi olmasın.Bunun yanısıra en kısa zamanda şu an yanımda duran baskı balata ve volantla birlikte Opel Reise güzel bir ziyarette bulunacağımdan da kimsenin şüphesi olmasın...Şu an elimdeki parçalarında fotoğraflarını yakın plandan çekip foruma sizler için koyuyorum..
Yorum