Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

    bildiğiniz gibi debriyaj ve vites sistemiyle ilgili ciddi sorunlarım vardı.son olarak bugün aracı 10 yıldan fazla bir süredir tanıdığımız sanayideki opel opsam özel servisine götürdüm.olanları yaşadıklarımı birer birer anlattım.aracı kaldırdılar şanzıman yağına vs baktılar görünürde bir sıkıntı bulamadılar.gerekli işlemler yapıldı baskı balatanın bitip bitmediğini anlamak için ve balatanın bitmediğini söylediler.ancak vites geçişlerindeki sertlik takılmalar onlarında dikkatinden kaçmadı.baskıda bir sorunun olabileceğini ama bunun ihitmalilini çok zayıf olduğunu çok yüksek ihtimlalle vites kutusundaki sistemde bir sıkıntı olduğunu söylediler.onlar öyle dedikten sonra bende 'yetkili servise ordaki müdürlere milyon defa dedim ben ,bu vites sistemi sadece baskı balatadan ibaret mi başka bir parça yok mu vites kutusunun içinde onlarda bir sorun olmuş olamaz mı diye sordum dedim onlarda bana sorunun sadece baskı balatanın bitmesinden kaynaklandığını söylediler dedim ve opsamdakiler bunun böyle olmadığını vites altında da bir çok parçanın olduğunu ve bunlarında sıkıntı çıkarabileceğini söylediler.açıkçası bende onlara hak verdim.çünkü en baştan beri diyorum vites kutusunun içinde bir sıkıntı var hissediyorum ordaki bir parçada bir sorun var.debriyaj biraz sert ama onlar bunun baskı balatanın bittiğinin göstergesi olmadığını söylediler.orda kazalı bi insignia turbo daha vardı.bask balatasını yeni değiştirmişler orjinal takmışlar.onun debriyajına bastım ve bizimki gibiydi sertti...herneyse dediğim gibi bence sorun %90 vites kutusunun içindeki sistemle alakalı.bunu yetkili servisteki herkese milyon defa söylediğim halde bunun sadece baskı balatadan kaynaklandığını söylemeleri beni düşündürüyor açıkçası.

    sonuç olarak geniş bir zamanda aracı opsama götürcem ve şanzımanı komple sökecekler heryerine güzelce bakacaklar sorunun neyden kaynaklandığınıda belirleyecekler.
    bu arada tüm bu işlemler için benden 1 kuruş bile para almayan opsama teşekkürlerimi sunarım.

  • #2
    Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

    Bizim araçlarda vites geçişlerini sağlan gergi halatları var anlattıklarınıza göre kesin o zaman halatlarda sorun var birde bizim şanzumanlar yanlış hatırlamıyorsam m6 serisi idi bu şanzumanları tamir yerine değişim yapıyorlar neyse inşallah şanzumandan değilde gergi halatlarındandır diyelim ve geçmiş oılsun .



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

      Orjinal yazı sahibi: FacomX
      Bizim araçlarda vites geçişlerini sağlan gergi halatları var anlattıklarınıza göre kesin o zaman halatlarda sorun var birde bizim şanzumanlar yanlış hatırlamıyorsam m6 serisi idi bu şanzumanları tamir yerine değişim yapıyorlar neyse inşallah şanzumandan değilde gergi halatlarındandır diyelim ve geçmiş oılsun .
      fatih abi bu anlattıklarına içime su serptin ama bir taraftanda içime korku saldın inşallah gergi halatlarında sorun vardır ve tüm bunlar bu sorundan kaynaklanıyordur.ancak sorun şanzımandaysa o zaman işler çok değişir.gerekirse noter ve bilir kişi huzurunda orda rapor tutulur ve hukuki açıdan gerekli işlemler başlatılır reis hakkında..birşey daha senin bu dediklerini servis neden demedi bana ? onlara o kadar dedim bakın baskı balatadan başka bir yerde sorun olamaz mı diye.bana aynen hayır sorun sadece baskı balatada.bitmiş değişmesi lazım dediler.sadece bunu söylediler.

      Yorum


      • #4
        Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

        berkaycım geçmiş olsun umarım bi an önce odak a yolun düşerde sorununa akılcı bir çözüm üretirler...
        F30 Sport+

        Yorum


        • #5
          Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

          Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
          berkaycım geçmiş olsun umarım bi an önce odak a yolun düşerde sorununa akılcı bir çözüm üretirler...
          saolasın gökhan abi.bizim yolumuz odak a keşke düşse ama çok uzak bize o nedenle şu an için burda mücadeleye etmeye devam etcez.

          Yorum


          • #6
            Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

            Orjinal yazı sahibi: berkay55
            bildiğiniz gibi debriyaj ve vites sistemiyle ilgili ciddi sorunlarım vardı.son olarak bugün aracı 10 yıldan fazla bir süredir tanıdığımız sanayideki opel opsam özel servisine götürdüm.olanları yaşadıklarımı birer birer anlattım.aracı kaldırdılar şanzıman yağına vs baktılar görünürde bir sıkıntı bulamadılar.gerekli işlemler yapıldı baskı balatanın bitip bitmediğini anlamak için ve balatanın bitmediğini söylediler.ancak vites geçişlerindeki sertlik takılmalar onlarında dikkatinden kaçmadı.baskıda bir sorunun olabileceğini ama bunun ihitmalilini çok zayıf olduğunu çok yüksek ihtimlalle vites kutusundaki sistemde bir sıkıntı olduğunu söylediler.onlar öyle dedikten sonra bende 'yetkili servise ordaki müdürlere milyon defa dedim ben ,bu vites sistemi sadece baskı balatadan ibaret mi başka bir parça yok mu vites kutusunun içinde onlarda bir sorun olmuş olamaz mı diye sordum dedim onlarda bana sorunun sadece baskı balatanın bitmesinden kaynaklandığını söylediler dedim ve opsamdakiler bunun böyle olmadığını vites altında da bir çok parçanın olduğunu ve bunlarında sıkıntı çıkarabileceğini söylediler.açıkçası bende onlara hak verdim.çünkü en baştan beri diyorum vites kutusunun içinde bir sıkıntı var hissediyorum ordaki bir parçada bir sorun var.debriyaj biraz sert ama onlar bunun baskı balatanın bittiğinin göstergesi olmadığını söylediler.orda kazalı bi insignia turbo daha vardı.bask balatasını yeni değiştirmişler orjinal takmışlar.onun debriyajına bastım ve bizimki gibiydi sertti...herneyse dediğim gibi bence sorun %90 vites kutusunun içindeki sistemle alakalı.bunu yetkili servisteki herkese milyon defa söylediğim halde bunun sadece baskı balatadan kaynaklandığını söylemeleri beni düşündürüyor açıkçası.

            sonuç olarak geniş bir zamanda aracı opsama götürcem ve şanzımanı komple sökecekler heryerine güzelce bakacaklar sorunun neyden kaynaklandığınıda belirleyecekler.
            bu arada tüm bu işlemler için benden 1 kuruş bile para almayan opsama teşekkürlerimi sunarım.
            ben 33000 km de baskı balata ve volantı değişmiş biri olarak : bende de eski den varolan sert vites geçme , takılma problemleri geçmedi. bunlar değiştiği halde hala eskisi gibi debriyaj sert ve vites geçişleri kemikli özellikle 1 e atarken takılma oluyor. muhtemelen kutudan .bu bence insignia da kronik sorun.
            benim de savunduğum tez senin başına gelmiş. özel servisler ,orjinal servislerden daha iyi anlıyor.( tabi bu hepsini bağlamaz.genel itibarı ile)
            180 COSMO ,BEYAZ.. 245/45/19 SPOR JANT VE DUNLOP SPORTMAXX 98 Y LASTİKLER.. OPC SPOİLER..   EIBACH PRO KİT YAY SİSTEMİ (3 CM ) ,SİYAH RENKLİ CAMLAR..K&N AÇIK HAVA FİLTRESİ VE İNTAKE KİT

            www.zaferboyraz.com

            Yorum


            • #7
              Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

              izmir surtaştan gültekin abimizinde yorumunu bekliyom bu konu ile ilgili aynı sıkıntının kat kat fazlasını yaşadım kardeşim.bulgaristandan çekiciyle 27000 de biten debriyaj yüzünden lüleburgaz inan otoya gelmek gibi daha da yaramı deşmek istemiyom.geçmiş olsun kardeşim

              Yorum


              • #8
                Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

                ekrem bey
                merhabalar sizin yaşadığınız sıkıntı gerçekten çok zor bir durum birde yurt dışında böyle olayın başınıza gelmesi
                daha da zor bir durum konuya gelince araçlarımızın debriyajlarında (bilhassa 180 beygir)sertlik vardır araçların karakteristik
                özelliği olarak değerlendiriyorum biliyorsunuz,ki sizin aracın tekrar,dan baskıyı değiştirdik tekrar sertleşti 1.6 180 kullanıcıları
                konu hakkındada birşeyler yazacaktır bekliyorum saygılar

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

                  Orjinal yazı sahibi: drzb
                  Orjinal yazı sahibi: berkay55
                  bildiğiniz gibi debriyaj ve vites sistemiyle ilgili ciddi sorunlarım vardı.son olarak bugün aracı 10 yıldan fazla bir süredir tanıdığımız sanayideki opel opsam özel servisine götürdüm.olanları yaşadıklarımı birer birer anlattım.aracı kaldırdılar şanzıman yağına vs baktılar görünürde bir sıkıntı bulamadılar.gerekli işlemler yapıldı baskı balatanın bitip bitmediğini anlamak için ve balatanın bitmediğini söylediler.ancak vites geçişlerindeki sertlik takılmalar onlarında dikkatinden kaçmadı.baskıda bir sorunun olabileceğini ama bunun ihitmalilini çok zayıf olduğunu çok yüksek ihtimlalle vites kutusundaki sistemde bir sıkıntı olduğunu söylediler.onlar öyle dedikten sonra bende 'yetkili servise ordaki müdürlere milyon defa dedim ben ,bu vites sistemi sadece baskı balatadan ibaret mi başka bir parça yok mu vites kutusunun içinde onlarda bir sorun olmuş olamaz mı diye sordum dedim onlarda bana sorunun sadece baskı balatanın bitmesinden kaynaklandığını söylediler dedim ve opsamdakiler bunun böyle olmadığını vites altında da bir çok parçanın olduğunu ve bunlarında sıkıntı çıkarabileceğini söylediler.açıkçası bende onlara hak verdim.çünkü en baştan beri diyorum vites kutusunun içinde bir sıkıntı var hissediyorum ordaki bir parçada bir sorun var.debriyaj biraz sert ama onlar bunun baskı balatanın bittiğinin göstergesi olmadığını söylediler.orda kazalı bi insignia turbo daha vardı.bask balatasını yeni değiştirmişler orjinal takmışlar.onun debriyajına bastım ve bizimki gibiydi sertti...herneyse dediğim gibi bence sorun %90 vites kutusunun içindeki sistemle alakalı.bunu yetkili servisteki herkese milyon defa söylediğim halde bunun sadece baskı balatadan kaynaklandığını söylemeleri beni düşündürüyor açıkçası.

                  sonuç olarak geniş bir zamanda aracı opsama götürcem ve şanzımanı komple sökecekler heryerine güzelce bakacaklar sorunun neyden kaynaklandığınıda belirleyecekler.
                  bu arada tüm bu işlemler için benden 1 kuruş bile para almayan opsama teşekkürlerimi sunarım.
                  ben 33000 km de baskı balata ve volantı değişmiş biri olarak : bende de eski den varolan sert vites geçme , takılma problemleri geçmedi. bunlar değiştiği halde hala eskisi gibi debriyaj sert ve vites geçişleri kemikli özellikle 1 e atarken takılma oluyor. muhtemelen kutudan .bu bence insignia da kronik sorun.
                  benim de savunduğum tez senin başına gelmiş. özel servisler ,orjinal servislerden daha iyi anlıyor.( tabi bu hepsini bağlamaz.genel itibarı ile)
                  katılıyorum sana zafer abi araçlarımızda kronik bir sorun var ve insanı müthiş derecede rahatsız ediyor bu.ben resmen kafaya taktım bu sıkıntıyı.yakın zamanda opsama götürcem aracı tüm şanzıman inecek.her yeri didik didik edilecek bakılmayan bir tarafı kalmayacak ve bu işlemler sırasında aracın başından da asla ayrılmayacam.şu lanet olası sorun neden kaynaklanıyormuş gözlerimle göerecem ve o anda fotoğraflarıp sizlerle paylaşacam ki bu sorunu yaşayan birçok kişiye yol göstermiş olim.

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

                    Orjinal yazı sahibi: ekremguler89
                    izmir surtaştan gültekin abimizinde yorumunu bekliyom bu konu ile ilgili aynı sıkıntının kat kat fazlasını yaşadım kardeşim.bulgaristandan çekiciyle 27000 de biten debriyaj yüzünden lüleburgaz inan otoya gelmek gibi daha da yaramı deşmek istemiyom.geçmiş olsun kardeşim
                    saolasın abi.yaşadığın sıkıntıda az buz değilmiş.geçmiş olsun hepimize

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Bir türlü çözülemeyen sorun..vites,baskı balata..

                      Orjinal yazı sahibi: mastertech 2004
                      ekrem bey
                      merhabalar sizin yaşadığınız sıkıntı gerçekten çok zor bir durum birde yurt dışında böyle olayın başınıza gelmesi
                      daha da zor bir durum konuya gelince araçlarımızın debriyajlarında (bilhassa 180 beygir)sertlik vardır araçların karakteristik
                      özelliği olarak değerlendiriyorum biliyorsunuz,ki sizin aracın tekrar,dan baskıyı değiştirdik tekrar sertleşti 1.6 180 kullanıcıları
                      konu hakkındada birşeyler yazacaktır bekliyorum saygılar
                      bizde de baskı balata değişti biraz yumuşama oldu değişimden sonra.ancak bir süre sonra dediğiniz gibi tekrar sertleşti.yalnız şunu eklemek istiyorum.baskı balata değiştikten sonra bile vites geçişlerinde olan takılmalar düzelmedi.geçişler yine kemikli olarak devam etti.kısaca tek farklılık debriyajın yumuşaması oldu.

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X