Bende 30 bin bakımına yeni gittim ve gittiğimde balatalarin azaldığını ve değişmesi gerektigini söylediler ve sensör yok mu sorusunu bende sordum ve yok cevabı aldım. Erken degil mı a4 de 35 binde falan onda bir problem yok dedim servisteki arkadasta insignia ağır bir otomobil bu yüzden çabuk bitiyor dedi. Sersor olmaması benide cok şaşırttı pololarda bile var. Aracın ağırlığıyla alakalı olduğu kesin bence markayla alakası yok 520 ninde baltaları 30 binde bitti onuda 30 bin bakımına yeni götürdüm degistirdiler tabi onda sensör var )
Bende 30 bin bakımına yeni gittim ve gittiğimde balatalarin azaldığını ve değişmesi gerektigini söylediler ve sensör yok mu sorusunu bende sordum ve yok cevabı aldım. Erken degil mı a4 de 35 binde falan onda bir problem yok dedim servisteki arkadasta insignia ağır bir otomobil bu yüzden çabuk bitiyor dedi. Sersor olmaması benide cok şaşırttı pololarda bile var. Aracın ağırlığıyla alakalı olduğu kesin bence markayla alakası yok 520 ninde baltaları 30 binde bitti onuda 30 bin bakımına yeni götürdüm degistirdiler tabi onda sensör var )
araçlarımızda maalesef sensör yok, bundan artık eminiz ancak sesli mekanik uyarı mevcut...
Opelin yenilik ve farklılık anlayışı olabilir. Yıllardır cogu arabada sensör var biz bir farklılık yapalım diye düşünüp mekanik uyarı yapalım demişler herhalde Yada kardeşim her şeyi bizden beklemeyin aracınızla ilgilenin anlayısıda olabilir )
Opelin yenilik ve farklılık anlayışı olabilir. Yıllardır cogu arabada sensör var biz bir farklılık yapalım diye düşünüp mekanik uyarı yapalım demişler herhalde Yada kardeşim her şeyi bizden beklemeyin aracınızla ilgilenin anlayısıda olabilir )
fren balata ikaz fişi her balata değişiminde değişmesi gerekiyor bu da her balata değişiminde ortalama 100 tl maliyet demek orta segment olan bu marka bazen kullanıcısını düşünmek için bazı şeyleri eksik yapabilir, fren ikaz fişi olması opel için daha iyi sonuçta yedek parça satarak kar elde eder fakat kullanıcı kitlesini de unutmaması gerekiyor, dolayısıyla birazcık dikkatle bu maliyetten kaçınmanızı sağlıyor
Opelin yenilik ve farklılık anlayışı olabilir. Yıllardır cogu arabada sensör var biz bir farklılık yapalım diye düşünüp mekanik uyarı yapalım demişler herhalde Yada kardeşim her şeyi bizden beklemeyin aracınızla ilgilenin anlayısıda olabilir )
fren balata ikaz fişi her balata değişiminde değişmesi gerekiyor bu da her balata değişiminde ortalama 100 tl maliyet demek orta segment olan bu marka bazen kullanıcısını düşünmek için bazı şeyleri eksik yapabilir, fren ikaz fişi olması opel için daha iyi sonuçta yedek parça satarak kar elde eder fakat kullanıcı kitlesini de unutmaması gerekiyor, dolayısıyla birazcık dikkatle bu maliyetten kaçınmanızı sağlıyor
bu kadar çauk biteb balata için mantıklı bence sensör koymamaları, balata zaten pahalı bide sensör parası olursa.....
O Değilde. Ben Şimdiye Kadar Hiç Bi Arabamda İlk Takılan Balatalırın Fren Tutuşu ve Rahatlığını, Sonradan Takılanlarda Hissetmedim. Balatalar Disklere Alıştıktan Sonra Bile. Neyse Sıkışmış Artk Kaliperlerle Disk Arasına 225 nm. (...!) Tutup Çekecez Artık
evet balata nın uzerinde bi sac var o ses yapmış hasan
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum