Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

    2.vites 102 km/h
    3.vites 160 km/h

    Benim gösterge hatalı demekki
    2015 2.0 sorento

    Yorum


    • #17
      Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

      Orjinal yazı sahibi: astraowner
      insignia 1.4t 6500 de mi giriyor kesiciye?
      insignialarda 7000 i gören var mı ki ?
      2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

      Yorum


      • #18
        Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

        1.6t 7000 değilmiydi öyle hatırlıyorum sanki?

        Yorum


        • #19
          Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

          Orjinal yazı sahibi: bassoprofondo
          Orjinal yazı sahibi: astraowner
          insignia 1.4t 6500 de mi giriyor kesiciye?
          insignialarda 7000 i gören var mı ki ?
          Var



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #20
            Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

            Orjinal yazı sahibi: faysal
            2.vites 102 km/h
            3.vites 160 km/h

            Benim gösterge hatalı demekki
            Chip ile beraber kesici devrin uzamış olabilir mi abi?
            2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

            Yorum


            • #21
              Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

              Orjinal yazı sahibi: smg05
              Orjinal yazı sahibi: faysal
              2.vites 102 km/h
              3.vites 160 km/h

              Benim gösterge hatalı demekki
              Chip ile beraber kesici devrin uzamış olabilir mi abi?
              Büyük ihtimalle öyledir gibi geliyor banada ben 6500 lerde hiç hatırlamıyorum 7000 veya 7000 e yakın olmalı
              2015 2.0 sorento

              Yorum


              • #22
                Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

                muharrem dsg nin vites değiştirme oranı çok kısa 2. vites 80 kmh de bitiyor hatta yüksek vites oranı sayesinde 2. vites fazla tork sayesinde çabuk bir şekilde 80e ulaşıyor yine dsg nin 3. vitesi bizim ikinci vitesden biraz küçük orana sahip buda vw nin 120 ye çabuk ulaşmasına sebeb oluyor. ama dsg 4 vitesten sonra dsgnin dez avantajı ortaya çıkıyor çok düşük beygir oranları araç gitmiyor tabiri caizse aslında opelin aktarma sorunu yok çünkü ne kadar kötü dişli kullanırsan kullan dişli verimleri 96 ile 99% arası verimle çalışır. sıkıntı opelin ekonomik vites oranlarını 2. vitesten itibaren kullanması buna rağmen iyi kaçıyor makinalar

                http://www.youtube.com/watch?v=kG69-AqBl80#

                bu arada bu 1.4 tsi ve yakıt tüketimine bak 11 lt !!!!!

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

                  Orjinal yazı sahibi: Onat89
                  muharrem dsg nin vites değiştirme oranı çok kısa 2. vites 80 kmh de bitiyor hatta yüksek vites oranı sayesinde 2. vites fazla tork sayesinde çabuk bir şekilde 80e ulaşıyor yine dsg nin 3. vitesi bizim ikinci vitesden biraz küçük orana sahip buda vw nin 120 ye çabuk ulaşmasına sebeb oluyor. ama dsg 4 vitesten sonra dsgnin dez avantajı ortaya çıkıyor çok düşük beygir oranları araç gitmiyor tabiri caizse aslında opelin aktarma sorunu yok çünkü ne kadar kötü dişli kullanırsan kullan dişli verimleri 96 ile 99% arası verimle çalışır. sıkıntı opelin ekonomik vites oranlarını 2. vitesten itibaren kullanması buna rağmen iyi kaçıyor makinalar

                  http://www.youtube.com/watch?v=kG69-AqBl80#

                  bu arada bu 1.4 tsi ve yakıt tüketimine bak 11 lt !!!!!
                  Evet 7 dsg nin avantajı ve saliselerde vites atmanın verdiği kesintisizlik
                  2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

                    + opelde aktarma sorunu olsa hani hep denir ya gücü yere aktaramıyor ozaman neden +160dan sonra opelin eline su döken yok ???
                    çünkü herhangi bir aktarma sorunu yok adamlar düşük hızlarda ekkonomi yap diyor.. üretim tarzı yani

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Araçlarımızın viteslerdeki son hızları

                      Orjinal yazı sahibi: Onat89
                      + opelde aktarma sorunu olsa hani hep denir ya gücü yere aktaramıyor ozaman neden +160dan sonra opelin eline su döken yok ???
                      çünkü herhangi bir aktarma sorunu yok adamlar düşük hızlarda ekkonomi yap diyor.. üretim tarzı yani
                      Opel hafifliğe yönelmiyor bu yüzden kalkışlarda hantal kalıyor ama üst hızlarda rüzgar direncinden dolayı ağırlığın önemi azaldığı için hp gücü ortaya çıkıyor ve insignia nın hp si yüksek olduğundan dolayı farkı açmayı başarıyor.

                      Polo 90 hp dizel ile latitude chip ile 125 hp olan aracı rolling e çıkardık. Polo 170 e kadar rezil ediyor ama 170 den sonra zank diye ibre takılı kalıyor ve latitude farkı açmaya başlıyor.
                      2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X