dizelciler toplanmış bakıyorumda ihihi bence sizin gaz tepkime süresiyle alakalı bi sorununuz var Sprint Booster denilen ürün sizin isteklerinize kesinlikle cevap verecek bi ürün ben şiddetle tavsiye ediyorum
sonra bide şu var benim aracım chipli 175 hp dsg passat cc 170 hp kalkıyorum ne dsg nede f1 şanzuman fayda ediyor eeeee dsg ne oldu şimdi hani daha hızlı vides değiştiriyordu alakasız bi konu oldu ama ihihi
Ruhun şad olsun, Allah rahmet eylesin
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
dizelciler toplanmış bakıyorumda ihihi bence sizin gaz tepkime süresiyle alakalı bi sorununuz var Sprint Booster denilen ürün sizin isteklerinize kesinlikle cevap verecek bi ürün ben şiddetle tavsiye ediyorum
sonra bide şu var benim aracım chipli 175 hp dsg passat cc 170 hp kalkıyorum ne dsg nede f1 şanzuman fayda ediyor eeeee dsg ne oldu şimdi hani daha hızlı vides değiştiriyordu alakasız bi konu oldu ama ihihi
mctb
hocam aracın şanzuman yağının değişim durumunu bilmiyoum 1 yıl oldu alalı. servise değiştirelim dedim gerek yok dedi arıza durumunu servise anlattım şanzumancıya göndermemiz gerekir diyor oda 160 bin km deki araçın masrafı 8000 gibi bi rakama çıkarmış
sadece selonoid arıza kaydının bu kadar masrafa çıkacak olması aklıma yatmadı. şimdilik arıza verdiği zaman OBD II cihazıyla ceptelefonuna bağlanıp arıza kaydını silip devam ediyorum. araştırma modundayım.
hunters
hocam. trabzon yoluna kayınbiraderime kullandırdım çoğunu benden çok daha sakin modda kullanır genelde 100 - 130 dolaylarında gittik.
2.0 dizel ilk defa kullanıyorum en uygun yakıt için hızı kaça sabitlememiz gerekiyor bilginiz var mı acaba? fabrika değerimiz 5.2 ama ben henüz o rakamı tutturamadım. 1,6 ford dizelde 4,1 fabrika değerlerini çoğu zaman yakalıyodum. ama insigniada 6.0 ın altına düşüremedim. yüksek hızlarda da 8 litre yi pek geçmiyor. bu araba için de çok olduğunu düşünmüyorum.
Ben de öğretmenim ve Trabzonluyum, Trabzon'da yaşıyorum.
Hocam Trabzon'a geldiğinizde sorununuz geçmemiş olursa Bağkur sanayisinde Opel Adam özel servisine uğrayıp Murat hoca beni yönlendirdi derseniz arkadaşlar ellerinden geleni yapacaktır.
İnşallah kısa zamanda sıkıntınızı çözersiniz.
teşekkür ederim murat hocam. trabzonda otomatik şanzumancı eskiden yoktu benim bildiğim. artık varsa ne güzel ugrarız tabi orda olursanız sizinle de görüşürüz inşallah
teşekkür ederim murat hocam. trabzonda otomatik şanzumancı eskiden yoktu benim bildiğim. artık varsa ne güzel ugrarız tabi orda olursanız sizinle de görüşürüz inşallah
Hocam, bu servisteki ustaların otomatik şanzuman sorunlarından ne kadar anladıklarını tam olarak bilemem. Istersen ustanın tel.ini yazayım arayıp görüş..
Aynı araçtan eşimde var ve ben arkadaşı anlıyorum.
Vites seçimlerinde bazen kararsızlık yaşıyor, özellikle ani gaza yüklenmelerde bir süre kavramada gidip sonra ivmeleniyor; bu biraz alışkanlık gerektiriyor. Bir kaç kez sol şeride çıkıp kaldığım oldu; çözümü ise gaza birden değil kademe kademe yüklenmek. Bu durum 0 km Astra'da da var; yani arıza değil daha çok karakteristik bir özellik (özellik yazınca pozitif bir anlam çıkıyor; problem desem daha doğru olurdu sanırım).
Fakat yağ değişimi mutlaka yapılmalı, ben yağ değişimi yaptırdıktan sonra şanzımanın tavırlarında ciddi bir rahatlama oldu, vites geçişleri daha az sarsıntılı olmaya başladı.
evet hocam sizin durum biraz daha farklı sanırım. benimkinde öyle bir durum yok gaza köklediğin gibi tutmaya imkan yok. sadece zaman zaman şanzıman servis yazıyor ve kendini sabitliyor
p0986 Powertrain - Transmission - ISO/SAE Controlled Shift Solenoid "E" Control Circuit High
diye bir arıza kaydı veriyor. yabancı forumlarda temassızlıktan bahsediliyor öncelikle. kontağı kapatıp açınca düzeliyor ve bu durumu her zaman yapmıyor ayda bir belki en fazla
Bende de aynı araçtan var benim sorunum da 6.ci vites geçince 70'80 le giderken silkeleme titreme yapıyor manuele alıp 5e alıyorum düzeliyor yani düşük devir 6.ci viteste silkeleme var. Normal daha düşük viteste gitmen lazım derseniz otomatikte buna müdahele edilemiyor manuele almak gerekiyor.
Bu normalmidir yoksa anormal mi? Ayrıca kalkışta bende performansından memnun değilim çok ağır kalıyor ama hızını aldı mi tork yardımıyla iyi gidiyor
mctb
hocam aracın şanzuman yağının değişim durumunu bilmiyoum 1 yıl oldu alalı. servise değiştirelim dedim gerek yok dedi arıza durumunu servise anlattım şanzumancıya göndermemiz gerekir diyor oda 160 bin km deki araçın masrafı 8000 gibi bi rakama çıkarmış
sadece selonoid arıza kaydının bu kadar masrafa çıkacak olması aklıma yatmadı. şimdilik arıza verdiği zaman OBD II cihazıyla ceptelefonuna bağlanıp arıza kaydını silip devam ediyorum. araştırma modundayım.
hunters
hocam. trabzon yoluna kayınbiraderime kullandırdım çoğunu benden çok daha sakin modda kullanır genelde 100 - 130 dolaylarında gittik.
2.0 dizel ilk defa kullanıyorum en uygun yakıt için hızı kaça sabitlememiz gerekiyor bilginiz var mı acaba? fabrika değerimiz 5.2 ama ben henüz o rakamı tutturamadım. 1,6 ford dizelde 4,1 fabrika değerlerini çoğu zaman yakalıyodum. ama insigniada 6.0 ın altına düşüremedim. yüksek hızlarda da 8 litre yi pek geçmiyor. bu araba için de çok olduğunu düşünmüyorum.
söyle bir tahminim var egerki seloneid arizasi var ise alin bir tane kendiniz degisitirin hemen aracin radyatörün önünde 2 tane ince basinc borusu var o kadar 10dk sürmez tahminime göre aracin arizasi selenoid bende astrada aynisi olmustu tam tersi sekilde selonid arizalanip kapali kalmis ve ariza kaydinda hep yüksek basinc gösteriyor ve turboyu devre disi yapip hantallasiyordu sizde de sanirim arizalanip acik kalmis ve turboda basinc olusmadigi icin arabaniz turbosuz dizel gibi hantallasmis hareket etmiyor...sonucta 1700kg araba 130 beygir turbosuz uzun zaman araliginda hizlanip,yokuslarda bayginlik geciriyordur,egerki varsa imkan serviste yada tanidik birinden ayni model arabanin emanet denemek icin selonoid valfini 10dk degistirin öyle deneyin..linkte örnek var 160/hp icin aynisi sari kisimda 2 adet ince boru girisi var.
Yorum