Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

    2011 model, 40,000 km aracımda son 3 aydır rolanti devrinde problem yaşıyorum. Aracı ilk aldığımda rolanti devri 800 idi ve sabit duruyordu. 3 ay önce, rölantide devir saatinde oynamalar başladı. 1-2 hafta sonrada oynamalar iyice arttı. Daha sonrada arada rölantide 1,000 devire çıkmaya başladı. Bir süre 1,000 devirde sabit duruyordu ama bu esnada araçta titreşim ciddi anlamda arttı. Bu problem motor sıcakken de yapıyor.

    3 hafta önce tatile çıkmadan aracı Beşiktaş Dolmabahçe deki Gerçek otoya verdim. Rölanti devrindeki ayarsızlığı farkettiler. Ayar yaparız diyerek teslim aldılar. Ertesi gün aracı, şirketten başka bir eleman aldı. Ben ilk kullandığımda rölanti devrini 700' e düşürdüklerini farkettim. Tatilde yaklaşık 2,000 km yol yaptım. Ayarsızlık problemi yine nüksetti. Rölanti de çoğunlukla 1,000 devirde çalışıyor.

    Araçta taşıt tanıma var. Sürekli Shell den euro dizel alıyorum.

    Bu problemi daha önce yaşamış sürücüler tecrübelerini paylaşırsa ve bu arazıdayı çözebilecek servis ismi konusunda yardımcı olabilirse çok sevirim.

    Herkese iyi sürüşler
    2011 Model 2.0 Cdti, (160 HP), Cosmo İnsignia

  • #2
    Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

    Yardımcı olabilecek kimse yok mu
    2011 Model 2.0 Cdti, (160 HP), Cosmo İnsignia

    Yorum


    • #3
      Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

      buna benzer bir sorun forumda daha önce yaşanmadı. Başka bir servise gösterin. Örneğin Odak Opel

      Çözüm hakkında bilgi verirseniz seviniriz.
      Geçmiş olsun.
      2010 Opel Insignia 1.6 T Cosmo + Hakim Gri + Flyaudio DVD/Navigasyon/Turn Push

      Yorum


      • #4
        Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

        Aracınızı klima açıkmı kullanıyorsunuz yaz döneminde.
        [IMG width=500]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/nester54/IMG_5063-Kopya.jpg[/img]

        [move][b]Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, hiç kimse yardım edemez. PESTALOZZİ

        Yorum


        • #5
          Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

          Klima açıkken bende de aynı durum söz konusu. Kışın 800 lerde olan devir yazın özellikle çok sıcaklarda klima açıkken 1000 devirde duruyor. Klimayı kapatınca 800 e geri dönüyor. Daha önceki arabalarımda sadece anlık tüketim değeri artar ama rölanti devri değişmezdi. Fazla kafama takmadım bir sarsıntı ve kararsızlık göstermediği için ama çaresi varsa ben de bilmek isterim.

          selamlar
          2.0 cdti 160 hp AS

          Yorum


          • #6
            Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

            Klima açık olduğunda devir 1000 ve sıkışık trafikte olduğunda 1000 lerin üzerinede çıkabiliyor, daha sonra klimayı kapattıktan kısa bir süre sonra 800, 900 lere dönüyor, bana görede normal bir durum geliyor, araç hem sıcakta, trafikte, klima açık ve o ağırlıkta olduğu için.
            [IMG width=500]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/nester54/IMG_5063-Kopya.jpg[/img]

            [move][b]Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, hiç kimse yardım edemez. PESTALOZZİ

            Yorum


            • #7
              Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

              Yaz kış %100 klima açık gezdiğim için bundan kaynaklanabileceğini düşünmedim. Rölanti devir değişim klima açıkken de oluyor.

              Daha önce uzun süreli dizel araç tecrübem olmamıştı. Akşam eve dönerken ara klimayı kapatıp deneyeceğim.

              Sonucu bildiririm.
              2011 Model 2.0 Cdti, (160 HP), Cosmo İnsignia

              Yorum


              • #8
                Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

                Son günlerde sıcak hava ve klima dolayısıyla bende rolantiyi 1000devir ve üstü görüyorum, hatta yakıt sarfiyatımında bu sebeple arttığını düşünüyorum son zamanlarda
                *İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.

                http://i1239.photobucket.com/albums/ff517/agyagar/bmw/61A2578A-358B-4144-BB24-07115DC89457_zpsy87xnswe.jpg

                BMW F30 320i ed M Sport 40th Year Edition 205+ Hp

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

                  Orjinal yazı sahibi: whiteagle
                  Son günlerde sıcak hava ve klima dolayısıyla bende rolantiyi 1000devir ve üstü görüyorum, hatta yakıt sarfiyatımında bu sebeple arttığını düşünüyorum son zamanlarda
                  + 100
                  [IMG width=500]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/nester54/IMG_5063-Kopya.jpg[/img]

                  [move][b]Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, hiç kimse yardım edemez. PESTALOZZİ

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

                    Aynı olay benim aracımdada var son bi kaç gündür aracım 2011 2.0 cdti 130 klima açıkken motor devri 1000 devirde ve bazen üstünde çalışıyor klimayı kapatınca eski haline düşüyor bu bi arızamı yoksa normali böylemi serviste 100 km uzaklıkta

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

                      Klima devreye girdiğinde veya araç fan açtığında devir yükselmesi normal.Ancak sürekli 1000 devir ve devirde oynamalar var ise hava akış metresini ve gaz kelebek boğazını kontrol ettirmenizi tavsiye ederim.Daha önce böyle bir problem yaşayan kişilere tanık oldum.Ayrıca fan müşürünüde kontrol ettirin eğer arızalıysa ve fan sürekli devredeyse buda sorun yapabilir.Yakıt sisteminden kaynaklı herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 2.0 160 HP dize otomatik aracımdaki rolanti devir problemi

                        bu devir yükselmesinin normal olmadığına kanaat getirdim. fren sistemim ile alakalı bir sorun var ve ne olduğunu yarın öğrenicem.
                        ancak o fren sisteminde bozulan şey her ne ise, artık klima açıkken devir yükselmesi olmuyor. sanki pompa gibi.

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X