Merhabalar,
Kullanmakta olduğum 2.0 Turbo benzinli araçta yaşadığım bir sorun hakkında yardımınıza ihtiyacım var. Sabahları ilk yola çıkışta dik bir yokuş tırmanıyorum. O yokuşu çıkıp yokuş sonunda gazdan ayağımı çektiğimde, motordan takır takır bir ses geliyor. Bu ses araç ısındıktan sonra tekrarlan mıyor ve aracı sıfır olarak aldığımdan beri var. Ancak geçtiğimiz günlerde bu sesi yaklaşık 140 km ile giderken gaza ani yüklendiğimde de duydum ve normal olmadığı sonucuna vardım. Camlar kapalı haldeyken bile gayet net duyulabilen bir ses.
Bunun dışında yine aracı aldığımdan bu yana 100 km üzerindeki hızlardaki ani hızlanma durumlarında araç hızlanıyor, ancak titreme / silkeleme ile bunu yapıyor. Sürekli olarak 97 oktan kullanıyordum, Arkas'taki mekanikçi usta ile görüştüm, herhangi bir sorun gözükmüyor, 95 oktan kullanın dediler.
Ben bu sorunun şanzımandan kaynaklandığını düşünmüştüm, araç bir mi iki vitesmi düşüreceğine karar veremiyor gibi, ancak devir göstergesinden vites değişimlerini net olarak hissetmek mümkün ve orada bir sorun yok gibi.
Edindiğim izlenim doğrultusunda servislere sorunun tam olarak nereden kaynaklandığı konusunda bilgi vermezseniz, kendilerine göre bir yerlere bakıp, sorun yok deyip geir veriyorlar, bu açıdan sizin kontrol etmemi istediğiniz yerlerin bir listesini vermek istiyorum.
Araçla ilgili detaylar şöyle, 2012 model, 21 bin km de, otomatik vitesli, 4X4 değil, önden çekişli.
Cevaplarınız için teşekkürler.
Kullanmakta olduğum 2.0 Turbo benzinli araçta yaşadığım bir sorun hakkında yardımınıza ihtiyacım var. Sabahları ilk yola çıkışta dik bir yokuş tırmanıyorum. O yokuşu çıkıp yokuş sonunda gazdan ayağımı çektiğimde, motordan takır takır bir ses geliyor. Bu ses araç ısındıktan sonra tekrarlan mıyor ve aracı sıfır olarak aldığımdan beri var. Ancak geçtiğimiz günlerde bu sesi yaklaşık 140 km ile giderken gaza ani yüklendiğimde de duydum ve normal olmadığı sonucuna vardım. Camlar kapalı haldeyken bile gayet net duyulabilen bir ses.
Bunun dışında yine aracı aldığımdan bu yana 100 km üzerindeki hızlardaki ani hızlanma durumlarında araç hızlanıyor, ancak titreme / silkeleme ile bunu yapıyor. Sürekli olarak 97 oktan kullanıyordum, Arkas'taki mekanikçi usta ile görüştüm, herhangi bir sorun gözükmüyor, 95 oktan kullanın dediler.
Ben bu sorunun şanzımandan kaynaklandığını düşünmüştüm, araç bir mi iki vitesmi düşüreceğine karar veremiyor gibi, ancak devir göstergesinden vites değişimlerini net olarak hissetmek mümkün ve orada bir sorun yok gibi.
Edindiğim izlenim doğrultusunda servislere sorunun tam olarak nereden kaynaklandığı konusunda bilgi vermezseniz, kendilerine göre bir yerlere bakıp, sorun yok deyip geir veriyorlar, bu açıdan sizin kontrol etmemi istediğiniz yerlerin bir listesini vermek istiyorum.
Araçla ilgili detaylar şöyle, 2012 model, 21 bin km de, otomatik vitesli, 4X4 değil, önden çekişli.
Cevaplarınız için teşekkürler.
Yorum