cok acelem vardı sonra 1 saat geç kaldım nasıl ama haha haha
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
triyer hariç Akın arkadaş doğru söylüyor.triyer konusundada haklı olabilir fakat riske girmeye değermi bence değmez.çünkü eğer sizin o triyer kayışınız ustanız size söylemeden önce kopsaydı o çok güvendiğiniz usta size '' ben ne bileyim değiştirseydiniz keşke zamanında '' diyip sıyrılı verir işin içinden
2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı
50 Bin km de sattım.. 100 TL mazot koyar bitene kadar da kullanırdım, yani devamlı ısığı yakardım..
Mazotun kirli olması olayı eski kamyoncuların deyimidir..
Düzgün yerden alıyorsanız dert edecek bir durum söz konusu değil..
Hem filtre ne diye var..
Ayrıca pompanın ısınması mevzusuna gelirsek..
Elin adamı gidiyor ve bugüne kadar yaptığımız en iyi araba diye İnsignia'yı tanıtıyor satıyor..
Depoda az mazotla arabayı kullandınız diye pompanın arıza yapması size mantıklı geliyor mu hiç..
Bu iş bu kadar basit mi..
Yani otomotiv bu kadar gelişmişken bu işe bir çözüm bulunmadan kullanıcının keyfine bırakılır mı sizce..
Başa dönersek ben 50 Bin km de sattım aracımı ve alan kişi arkadaşı olan bir servisten rapor almak istedi, gittik aldık..
Servis yetkilisinin cevabı..
Araç çok iyi durumda.. Rahat rahat al ve bin oldu..
Size bir örnek daha..
Babamda Passat vardı.. Servisin Triger kayışı için verdiği değişim KM si 80 Bin km..
Bu Km geçerseniz yıpranıp kopabilir diyor..
Piyasada oldukça ünlü bir motor ustası arkadaşı vardı babamın..
O bakardı arabaya kontrollerde..
Ve biz triger kayış setini ustamız değiştirin artık deyince tam 192 Bin Km de değiştirdik..
Her konuda bu şekilde davranın demiyorum tabiki; ama çoğu servis önerisi bizlere para harcatmak için unutmayın derim..
Akın bey söylediğiniz çoğu şeyde çok haklısınız ama Opel en iyi aracımızı yaptık demekle dünyanın en iyi aracını üretemiyor malesef sonuçta kullandığı parçaların çoğu diğer otomobil firmalarıyla aynı ürünler misal ABS sistemi BOSCH,silecekler valeo Teyp Philips v.s(söylediğim markalar tamamen örnek amaçlı farklı firmalarda olabilir.)Ayrıca en iyi otomobilimiz dedikleri araçta daha geçen hafta 30000km balata değiştirdim.(Çok sakin kullanırım yani kullanımla bi alakası yok) hele bi akü kutup başı sökme takma varki her derde deva maşallah
anlaşıldı ustanız yeterli donanıma sahip.ama 2011 yılında firmamıza alınan renault laguna aracın 30 küsür binde triyer kayışı kopartmasından sonra ben bu konuya biraz daha hassasım açıkcası.sonuç itibari ile her araç aynı sıkıntıyı yaşayacak diiye bir durum söz konusu olmasa bile temkinli olmakta fayda var. sizin gibi bir ustamız olsa belki bende ona güvenerek hareket edebilirim ama malesef yok
2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı
50 Bin km de sattım.. 100 TL mazot koyar bitene kadar da kullanırdım, yani devamlı ısığı yakardım..
Mazotun kirli olması olayı eski kamyoncuların deyimidir..
Düzgün yerden alıyorsanız dert edecek bir durum söz konusu değil..
Hem filtre ne diye var..
Ayrıca pompanın ısınması mevzusuna gelirsek..
Elin adamı gidiyor ve bugüne kadar yaptığımız en iyi araba diye İnsignia'yı tanıtıyor satıyor..
Depoda az mazotla arabayı kullandınız diye pompanın arıza yapması size mantıklı geliyor mu hiç..
Bu iş bu kadar basit mi..
Yani otomotiv bu kadar gelişmişken bu işe bir çözüm bulunmadan kullanıcının keyfine bırakılır mı sizce..
Başa dönersek ben 50 Bin km de sattım aracımı ve alan kişi arkadaşı olan bir servisten rapor almak istedi, gittik aldık..
Servis yetkilisinin cevabı..
Araç çok iyi durumda.. Rahat rahat al ve bin oldu..
Size bir örnek daha..
Babamda Passat vardı.. Servisin Triger kayışı için verdiği değişim KM si 80 Bin km..
Bu Km geçerseniz yıpranıp kopabilir diyor..
Piyasada oldukça ünlü bir motor ustası arkadaşı vardı babamın..
O bakardı arabaya kontrollerde..
Ve biz triger kayış setini ustamız değiştirin artık deyince tam 192 Bin Km de değiştirdik..
Her konuda bu şekilde davranın demiyorum tabiki; ama çoğu servis önerisi bizlere para harcatmak için unutmayın derim..
Birde bendede 2006model passat vardı.Sizinkide aynı modelse zaten passatlar zincirli sistem kullanıyor bende 120.000km aracımı satmıştım değişmemişti belki 200.000km bile gidebilir,yani servis size zaten 80.000km de değişin dedi acaba
Yorum