inş. sizi haberdar edeceğim. 650 liraya anlaştık zor bela. şehrimizde opel servisinin olmaması çok kötü. adama opel servisi olmadığı için pahalı sattığını söylüyoruz evet diyor :S istersen yaptırma al git ama ekspertiz ücretini öde işçilik öde diyor. servis olmayan şehirlerden gelmek isteyenlere kampanya yapsalar keşke. erzurumu aradım toplam yaklaşık olarak 580 lira istediler 400 km gidiş geliş 120lirada yakıt 700 lirayı buluyor.bu fiyatlara yağ değişimi de dahil.150 lirası yağ bakımı.
olsun kardeşim pahalı da olsa yeterki temiz yapsınlar hakkını versinler gerisi önemli değil. yaptırmasan sorun yok diyip binsen allah korusun motorda daha büyük bir sıkıntı çıksa bu kez daha çok paran çıkacak cebinden.. en azından sıkıntı büyümeden alıp gidebildin arabanı tamire.. şimdi işini temiz yapıp sorunu gidersinler, gerisi önemli değil. Geçmiş olsun
Araba normale döndü yalnız ufak bir ses var onu çözemedim. daha önceden de varmıydı dikkat etmedim. etrafımda insignia da yok ki gidip bakayım erzincanda sayılı diyebilirim.arabam artık benzinli gibi çalışıyor.
sabahları aracım gürültülü çalışmaya başladı ve rolantide iken motor sesi içeri belirgin şekilde gelmeye başladı. benzer sorunları yaşayanlar varmı, çözüm için nerelere baktırmak gerekir?
sabahları aracım gürültülü çalışmaya başladı ve rolantide iken motor sesi içeri belirgin şekilde gelmeye başladı. benzer sorunları yaşayanlar varmı, çözüm için nerelere baktırmak gerekir?
benzer sorun bende de vardı. su pompası değişince sorun çözüldü..
Soğukken Bariz Yapıyor ve Sıcakken Azalıyorsa VVT (Variable Valve Timing) Dişlilerinden Biri ya da İkisinde Birden Bozulma Olabilir. Önceki Aracım Lag 2 de Başıma Gelmişti. Gerçi Onda Sadece Emme Kam Mili Kafasında Bu Dişliden Vardı ve Sadece Bir Tanesini Değiştirme Maliyeti İle Sıkıntıdan Kurtulmuştum.
Bire Bir Bizim Araçların Motorundan Çekilmiş Olanı Bulamadım Ama Turbosuz Bir 1.6 GM Motorunda Yukarıda Bahsettiğim Olayı Çok İyi Görüntüleyen Bir Videoyu Paylaşıyorum. Sıkıntının Bu Olup Olmadığının Anlaşılması İçin Trigger Kayışının Çıkarılması Gerekir.
Umarım Sıkıntı Bundan Kaynaklı Değildir, Geçmiş Olsun.
Temennimiz Zaten Bu Parçanın Bozuk Olmaması Yönünde Keza Yaklaşık 5,5 Yıl Kadar Önce Renault un Kullanduğı Dişliye 450 TL Para Vermiştim. Ancak Şu da Var; Bu Dişli/lerin Görevi/leri Gerektiği Zamanlarda Motorun Daha Güçlü Olmasını Sağlamak, Gerekmeyen Durumlarda da Yakıt Ekonomisi Sağlamak Olduğu İçin Bozuk Olma Durumunda Sadece Ses Yapmakla Kalmayıp Aracın Yakıt Ekonomisi Değerlerini de Bozacaktır.
Kontrol Ettirmekte Fayda Var Diyorum.
Tekrar Geçmiş Olsun.
Yorum