vAlla gecmiş olsun hasan nazar bu arabada nazarrrr ihihi
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Konuyla ilgili ben bilgi sahibiyim, ilgili sorunun 3 nedeni var.
İlk olarak araçlarımızın porya yatakları nazik, sorunu yaşamanız için disk değiştirmenize dahi gerek yok. Aynı diski yarım tur çevirip takın por yatağı hemen sıkıntı yaratacaktır. Poryalar sökülüp tornadan geçirilip takıldıktan sonra hiç sıkıntı kalmıyor.
Replika jant kullanımı ve bilezik sorunsalı; evet bileziklere ne yazık ki ülkem satıcıları ve kullanıcıları dikkat etmiyor hatta kutudan çıkan o bileziklere tekme atıp havaya savuranları bile hayretle izledim. oleyy oleyy
3. ve en önemli konu replica jantların kullanımı; içinizden kaçınız (buna ben dahilim) replica jant alırken her birini hassas tartıda tarttırdınız? Ben titremeden şikayetçiydim önceki aracımda ve advan rs gold replica vardı. Arkadaşım gel şunları tartalım dedi , balans ağırlıklarını söktük , tartıya birini koyduk , sonra diğerini aradaki vark 120gr 3. 80gr 4.170 gr bu ne arkadaş angry angry angry , veriyoruz balansa adam yapıştırıyor ağırlığı ama gerçekten balans olmuyor. Evet araç hoplamıyorda frenlemede ve özellikle viraj frenlemede obareeeeyyyyy dedirtebiliyor.
kıssadan hisse , siz siz olun replica alırken tek tek tartın +/- max 50gr fark olmalı fazlasını tolere etmeyin diğer kutuları açtırtın. Orjinal iyidir , candır, ağırdır ama sorunsuzdur
Ben de 17 Opc Replica Kullanıyorum. Odaktan Getirtmiştim TSE li Olduğu İçin. İçinden Bilezik Çıktı Plastik ve Çok Şaşırmıştım Bunların Fonksiyonu Ne Olabilir Diye. Orjinal Jantlarda Bilezik Yok.
Benim Sorum da Şu Olacak;
Bu Bilezik, Jantlar İlk Takıldığında Yerine Tam Otursun ve Somunlar Sıkılırken (Bizimkilerde Somun Var) Somunlar Tam Aksında Dönsün Diye mi?
Yok sa Yüksek Süratlerde Frenlemede Somunların Üzerinden Yük Alıp Disk in Tam Orta Aksına Yük İletsin Diye mi?
İyi Forumlar.
Ben de 17 Opc Replica Kullanıyorum. Odaktan Getirtmiştim TSE li Olduğu İçin. İçinden Bilezik Çıktı Plastik ve Çok Şaşırmıştım Bunların Fonksiyonu Ne Olabilir Diye. Orjinal Jantlarda Bilezik Yok.
Benim Sorum da Şu Olacak;
Bu Bilezik, Jantlar İlk Takıldığında Yerine Tam Otursun ve Somunlar Sıkılırken (Bizimkilerde Somun Var) Somunlar Tam Aksında Dönsün Diye mi?
Yok sa Yüksek Süratlerde Frenlemede Somunların Üzerinden Yük Alıp Disk in Tam Orta Aksına Yük İletsin Diye mi?
İyi Forumlar.
kesin bilgim olmamakla birlikte jant ile aynanın net birbirini öpmesini sağlayıp balans kaçağını engellemek amaçlıdır o bilezikler...
arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, bugun maslakta tornacıda 4 adet bilezik yaptırdık (24 ayar ) metalin yapısını bilmiyorum, ya döküm ya çelik yada alumınyum dur, bilezikler gayet sıkı bi şekilde jant ile göbek arasına oturdu, yoğun trafikte pek fazla deneyemedim ama ilk denemelerimde sorun çözülmüş gözüküyor, bilezik ile yaptığım araştırmalarda ise orjınal olan hiç bir jantta bilezik kullanılmıyor, bilezikler sadece replica jantlarda kullanılmakta, kullanım amacı ise, jantı merkezlemek, sabitlemek, eğer replica jantta bilezik kullanılmazsa o araç asla balans tutmuyor, yani bilezik deyip geçmeyin, replica jantlarda çok önemli bi parça, bu parça genelde plastik olmakta ve plastik zamanla ısıyla beraber erimekte, bu erimeyle tekrar balans bozulmakta, yani eğer replica jantı uzun dönem kullancaksınız kesinlikle metal bi parçadan bilezik yapılması şart, eğer plastik kullanılırsa ya frenlemede yada normal kullanımda balans problemi çözülmüyor, plastik bilezik kulllanılarak yeni takılan bir replica jant ile ilk anda balans düzgün gibi görünsede 2000-3000 km sonra plastik bilezik kendini salarak balansı bozukyor, bilgilerinize...
Hayırlı Olsun. Aklıma Şu Takılıyor. 5 Adet Somun ve Karşılığındaki Jantın Somun Yatakları Frenlemede Kendini Salıyor da, İş Bu Bileziklere mi Kalıyor. Benim de Yaptırmam Lazım.
İyi Sürüşler.
arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, bugun maslakta tornacıda 4 adet bilezik yaptırdık (24 ayar ) metalin yapısını bilmiyorum, ya döküm ya çelik yada alumınyum dur, bilezikler gayet sıkı bi şekilde jant ile göbek arasına oturdu, yoğun trafikte pek fazla deneyemedim ama ilk denemelerimde sorun çözülmüş gözüküyor, bilezik ile yaptığım araştırmalarda ise orjınal olan hiç bir jantta bilezik kullanılmıyor, bilezikler sadece replica jantlarda kullanılmakta, kullanım amacı ise, jantı merkezlemek, sabitlemek, eğer replica jantta bilezik kullanılmazsa o araç asla balans tutmuyor, yani bilezik deyip geçmeyin, replica jantlarda çok önemli bi parça, bu parça genelde plastik olmakta ve plastik zamanla ısıyla beraber erimekte, bu erimeyle tekrar balans bozulmakta, yani eğer replica jantı uzun dönem kullancaksınız kesinlikle metal bi parçadan bilezik yapılması şart, eğer plastik kullanılırsa ya frenlemede yada normal kullanımda balans problemi çözülmüyor, plastik bilezik kulllanılarak yeni takılan bir replica jant ile ilk anda balans düzgün gibi görünsede 2000-3000 km sonra plastik bilezik kendini salarak balansı bozukyor, bilgilerinize...
Hasan ım sorun çözülüp kurtulduğuna sevindim, geçmiş olsun, bizede şart oldu desene
Hayırlı Olsun. Aklıma Şu Takılıyor. 5 Adet Somun ve Karşılığındaki Jantın Somun Yatakları Frenlemede Kendini Salıyor da, İş Bu Bileziklere mi Kalıyor. Benim de Yaptırmam Lazım.
İyi Sürüşler.
kendini salma diye bişi yok aslındada, jant bileziği merkezlemeyi sağladığı için titremeyi kesiyor...
arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, bugun maslakta tornacıda 4 adet bilezik yaptırdık (24 ayar ) metalin yapısını bilmiyorum, ya döküm ya çelik yada alumınyum dur, bilezikler gayet sıkı bi şekilde jant ile göbek arasına oturdu, yoğun trafikte pek fazla deneyemedim ama ilk denemelerimde sorun çözülmüş gözüküyor, bilezik ile yaptığım araştırmalarda ise orjınal olan hiç bir jantta bilezik kullanılmıyor, bilezikler sadece replica jantlarda kullanılmakta, kullanım amacı ise, jantı merkezlemek, sabitlemek, eğer replica jantta bilezik kullanılmazsa o araç asla balans tutmuyor, yani bilezik deyip geçmeyin, replica jantlarda çok önemli bi parça, bu parça genelde plastik olmakta ve plastik zamanla ısıyla beraber erimekte, bu erimeyle tekrar balans bozulmakta, yani eğer replica jantı uzun dönem kullancaksınız kesinlikle metal bi parçadan bilezik yapılması şart, eğer plastik kullanılırsa ya frenlemede yada normal kullanımda balans problemi çözülmüyor, plastik bilezik kulllanılarak yeni takılan bir replica jant ile ilk anda balans düzgün gibi görünsede 2000-3000 km sonra plastik bilezik kendini salarak balansı bozukyor, bilgilerinize...
Hasan ım sorun çözülüp kurtulduğuna sevindim, geçmiş olsun, bizede şart oldu desene
arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, bugun maslakta tornacıda 4 adet bilezik yaptırdık (24 ayar ) metalin yapısını bilmiyorum, ya döküm ya çelik yada alumınyum dur, bilezikler gayet sıkı bi şekilde jant ile göbek arasına oturdu, yoğun trafikte pek fazla deneyemedim ama ilk denemelerimde sorun çözülmüş gözüküyor, bilezik ile yaptığım araştırmalarda ise orjınal olan hiç bir jantta bilezik kullanılmıyor, bilezikler sadece replica jantlarda kullanılmakta, kullanım amacı ise, jantı merkezlemek, sabitlemek, eğer replica jantta bilezik kullanılmazsa o araç asla balans tutmuyor, yani bilezik deyip geçmeyin, replica jantlarda çok önemli bi parça, bu parça genelde plastik olmakta ve plastik zamanla ısıyla beraber erimekte, bu erimeyle tekrar balans bozulmakta, yani eğer replica jantı uzun dönem kullancaksınız kesinlikle metal bi parçadan bilezik yapılması şart, eğer plastik kullanılırsa ya frenlemede yada normal kullanımda balans problemi çözülmüyor, plastik bilezik kulllanılarak yeni takılan bir replica jant ile ilk anda balans düzgün gibi görünsede 2000-3000 km sonra plastik bilezik kendini salarak balansı bozukyor, bilgilerinize...
Hasan ım sorun çözülüp kurtulduğuna sevindim, geçmiş olsun, bizede şart oldu desene
arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, bugun maslakta tornacıda 4 adet bilezik yaptırdık (24 ayar ) metalin yapısını bilmiyorum, ya döküm ya çelik yada alumınyum dur, bilezikler gayet sıkı bi şekilde jant ile göbek arasına oturdu, yoğun trafikte pek fazla deneyemedim ama ilk denemelerimde sorun çözülmüş gözüküyor, bilezik ile yaptığım araştırmalarda ise orjınal olan hiç bir jantta bilezik kullanılmıyor, bilezikler sadece replica jantlarda kullanılmakta, kullanım amacı ise, jantı merkezlemek, sabitlemek, eğer replica jantta bilezik kullanılmazsa o araç asla balans tutmuyor, yani bilezik deyip geçmeyin, replica jantlarda çok önemli bi parça, bu parça genelde plastik olmakta ve plastik zamanla ısıyla beraber erimekte, bu erimeyle tekrar balans bozulmakta, yani eğer replica jantı uzun dönem kullancaksınız kesinlikle metal bi parçadan bilezik yapılması şart, eğer plastik kullanılırsa ya frenlemede yada normal kullanımda balans problemi çözülmüyor, plastik bilezik kulllanılarak yeni takılan bir replica jant ile ilk anda balans düzgün gibi görünsede 2000-3000 km sonra plastik bilezik kendini salarak balansı bozukyor, bilgilerinize...
Hasan ım sorun çözülüp kurtulduğuna sevindim, geçmiş olsun, bizede şart oldu desene
arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, bugun maslakta tornacıda 4 adet bilezik yaptırdık (24 ayar ) metalin yapısını bilmiyorum, ya döküm ya çelik yada alumınyum dur, bilezikler gayet sıkı bi şekilde jant ile göbek arasına oturdu, yoğun trafikte pek fazla deneyemedim ama ilk denemelerimde sorun çözülmüş gözüküyor, bilezik ile yaptığım araştırmalarda ise orjınal olan hiç bir jantta bilezik kullanılmıyor, bilezikler sadece replica jantlarda kullanılmakta, kullanım amacı ise, jantı merkezlemek, sabitlemek, eğer replica jantta bilezik kullanılmazsa o araç asla balans tutmuyor, yani bilezik deyip geçmeyin, replica jantlarda çok önemli bi parça, bu parça genelde plastik olmakta ve plastik zamanla ısıyla beraber erimekte, bu erimeyle tekrar balans bozulmakta, yani eğer replica jantı uzun dönem kullancaksınız kesinlikle metal bi parçadan bilezik yapılması şart, eğer plastik kullanılırsa ya frenlemede yada normal kullanımda balans problemi çözülmüyor, plastik bilezik kulllanılarak yeni takılan bir replica jant ile ilk anda balans düzgün gibi görünsede 2000-3000 km sonra plastik bilezik kendini salarak balansı bozukyor, bilgilerinize...
Hasan ım sorun çözülüp kurtulduğuna sevindim, geçmiş olsun, bizede şart oldu desene
sağol abi, en kısa zamanda sanada yaptıralım...
Eskişehir dönüşü
titreme sorunu varmı? frenlemede filan?
Şu an için yokda, ama olacak gibi gözüküyor baksana
arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, bugun maslakta tornacıda 4 adet bilezik yaptırdık (24 ayar ) metalin yapısını bilmiyorum, ya döküm ya çelik yada alumınyum dur, bilezikler gayet sıkı bi şekilde jant ile göbek arasına oturdu, yoğun trafikte pek fazla deneyemedim ama ilk denemelerimde sorun çözülmüş gözüküyor, bilezik ile yaptığım araştırmalarda ise orjınal olan hiç bir jantta bilezik kullanılmıyor, bilezikler sadece replica jantlarda kullanılmakta, kullanım amacı ise, jantı merkezlemek, sabitlemek, eğer replica jantta bilezik kullanılmazsa o araç asla balans tutmuyor, yani bilezik deyip geçmeyin, replica jantlarda çok önemli bi parça, bu parça genelde plastik olmakta ve plastik zamanla ısıyla beraber erimekte, bu erimeyle tekrar balans bozulmakta, yani eğer replica jantı uzun dönem kullancaksınız kesinlikle metal bi parçadan bilezik yapılması şart, eğer plastik kullanılırsa ya frenlemede yada normal kullanımda balans problemi çözülmüyor, plastik bilezik kulllanılarak yeni takılan bir replica jant ile ilk anda balans düzgün gibi görünsede 2000-3000 km sonra plastik bilezik kendini salarak balansı bozukyor, bilgilerinize...
Hasan ım sorun çözülüp kurtulduğuna sevindim, geçmiş olsun, bizede şart oldu desene
sağol abi, en kısa zamanda sanada yaptıralım...
Eskişehir dönüşü
titreme sorunu varmı? frenlemede filan?
Şu an için yokda, ama olacak gibi gözüküyor baksana
kısmet abi, 19" jant olsaydı olma ihtimali çok daha yüksekti...
Yorum