Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.4 ve 1.6 Yakit /performans ve Donanim paketi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: 1.4 ve 1.6 Yakit /performans ve Donanim paketi

    Orjinal yazı sahibi: efemuratt
    Orjinal yazı sahibi: sedat 8266
    Orjinal yazı sahibi: deniz
    benim 1.4 4.000 km de ort 8.1 lt. performan konusunda inan seni tatmin edecektir. iyi kaçıyor yolda. ara hızlanmaları iyi. ama ses konusu. işte beni başından beri rahatsız ediyor. içeri çok ses alıyor.
    Lastiklerin ne ? 18 bridgestone potenza çok ses yapıyordu önleri değiştirdim ses bayağı azaldı .
    hangi marka lastik aldınız acaba? ne kadar ödediniz sakıncası yoksa?
    Benim ön sol lastik yarılınca lastik aradım ama aracın fabrikadan geldigi lastik potenza yoktu ,dolayısıyla
    İki lastiği değiştirmem gerekti . Zaten potenza da açıksası ses ve sertliği dolayısıyla hiç hoşuma gitmedi belki sağlamlığı onun artısı olabilir ama bende başka lastiklere yöneldim. Tabiiki Michellin en iyisi tartışmasız fakat fiyat olarak ta çok tutuyordu. Aracım 12000 km olduğu icin 4 lastik değiştirmek israf olurdu iki lastik icin de michellin den vazgeçtim . Hankook fiyat olarak iyi geldi kullanan arkadaslardanda olumlu görüşler gelince 2 adet aldım . Takalı 4 gün oldu önlerden gelen ses farkedilir sekilde azaldı , lastikler yumuşak oldugundan da arac çukurlarda daha yumuşak gibi geldi bana ben memnun kaldım . Tabii arka lastiklerden gelen ses devam ediyor

    Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
    Şimdi F30 Modernline Sunroof

    Yorum


    • #17
      Ynt: 1.4 ve 1.6 Yakit /performans ve Donanim paketi

      Hanhook ventus v 12 mi


      1,4 turbo.sunroof, necvox navigasyon, beyaz (gitti güzelim cosmo)

      Yorum


      • #18
        Ynt: 1.4 ve 1.6 Yakit /performans ve Donanim paketi

        1.4t 140 hp lik motor bence insignia için gayet uygun bir seçenek, sakin gittiğiniz zaman şehirlerarasında 5 li 6 lı tüketim rakamlarına ulaşmak mümkün, şehiriçinde ise 4 aydır 7.4 lt nin üzerinde bir ortalama tüketim görmedim, start stop özelliği de sadece bu motor seçeneğinde mevcut ve epey işe yarıyor.

        Donanım konusunda edition elegance alacaksanız motorlar arasında herhangi bir donanım farkı yok, sadece 2.0 dizel otomatik vites ile geliyor.

        1.6t 180 hp lik motor çok performanslı aynı zamanda yüksek ortalama yakıt tüketimlerine çıkabilen bir motor, sakin giderek 8-9 lt lik ortalama tüketime ulaşan arkadaşlarımız var ancak genellikle tüketim 10lt civarında.

        özetlersek; edition elegance donanımı sizin için yeterliyse ve ekonomiyi ön planda tutuyorsanız 1.4t sizi fazlasıyla tatmin edecektir, eğer tüketim sorun değilse 1.6 oldukça iyi bir performansa sahip, ayrıca cosmo donanım paketi düşüyorsanız da 1.6 veya 2.0 dizel almanız şart.
        1.4T Su Mavisi + Sunroof Paketi + Landirenzo Omega Kit LPG

        Yorum


        • #19
          Ynt: 1.4 ve 1.6 Yakit /performans ve Donanim paketi

          edition elegance + yeni stil paket + sunroof düşünüyorum. 18 jant, afl ve sunroof ile cosmodan pek farkı kalmamış oluyor sanırım bu start stop sistemi debriyaja basınca arabanın yeniden çalışmasını sağlıyor deniyor. mesela ışıklarda dururken araba stop mu ediyor yoksa çok düşük bi rolantide felan mı çalışıyor. yani yeşil yandığında zaman kaybı olur mu çok? malum türk halkımızın yeşil ışık yanarken arkada 1sn. bile beklemeye tahammülü yok kornaya asılıyorlar hemen. birde sürekli çalış- istop et yapa yapa marş motoru yalama olmaz mı yahu

          Yorum


          • #20
            Ynt: 1.4 ve 1.6 Yakit /performans ve Donanim paketi

            Start Stop sisteminde eğer hava ve motor sıcaklığı uygunsa, araçta yüksek takat isteyen bir ekipman açık değilse, araç kırmızı ışıkta boşa alıp debriyajdan ayağınızı çektiğiniz zaman stop ediyor.

            Bu sırada aracın tüm fonksiyonları çalışmaya devam ediyor, eğer aracın kapısını açarsanız, araç boşta belli bir mesafe kayarsa yada takat isteyen bir ekipman devreye girerse araç tekrar çalışıyor.

            kalkış sırasında herhangi bir zaman kaybı sözkonusu değil, aracı vitese attığınız anda motor çalışıyor.

            motor bu durumdan zarar görmemesi için özel olarak tasarlanmış, zaten bunu hissediyorsunuz, motor durup çalışıken kesinlikle zorlanmıyor.
            1.4T Su Mavisi + Sunroof Paketi + Landirenzo Omega Kit LPG

            Yorum


            • #21
              Ynt: 1.4 ve 1.6 Yakit /performans ve Donanim paketi

              Orjinal yazı sahibi: Mobbdeep
              edition elegance + yeni stil paket + sunroof düşünüyorum. 18 jant, afl ve sunroof ile cosmodan pek farkı kalmamış oluyor sanırım bu start stop sistemi debriyaja basınca arabanın yeniden çalışmasını sağlıyor deniyor. mesela ışıklarda dururken araba stop mu ediyor yoksa çok düşük bi rolantide felan mı çalışıyor. yani yeşil yandığında zaman kaybı olur mu çok? malum türk halkımızın yeşil ışık yanarken arkada 1sn. bile beklemeye tahammülü yok kornaya asılıyorlar hemen. birde sürekli çalış- istop et yapa yapa marş motoru yalama olmaz mı yahu
              öncelikle düşündüğünüz aracın kısa zamanda sahibi olursunuz inşallah güzel donanımlar olacak içerisinde Cosmo dan donanım olarak yine de eksikleri olacak elbette ama görünüm olarak birkaç detay haricinde farkı olmayacak. zaten düşündüğünüz Edition Elegance ile Cosmo İnsignia arasındaki farkı da Opel i ve İnsignia yı iyi bilen tanıyan insanlar fark edebilir..

              hayırlısı olsun diyelim.

              Start-Stop sistemi olan İnsignia larda da olmayan İnsignia larda da marş motoru yanması veya zarar görmesi gibi bir sistem yok diye biliyorum zaten 2009 modellerden itibaren, Türkiye ye gelen tüm İnsignia ların bu sisteme alt yapısı var. mesela bizim 1.6 Turbo araçlarımızda ilk çalıştırdığımız an, kontağı açıp ışıkların sönmesini bekledikten sonra sadece anlık olarak anahtarı çevirip bırakma ile çalışıyor yani elimizi diğer araçlardaki gibi anahtarı ittirerek beklememize gerek yok, tek seferde çalışıyor. ama 1.4 turbo İnsignia lardaki Start-Stop Sistemi aracın çalışma sisteminden farklı bir sistem, tamamen yakıt tasarrufunu düşürmek amacıyla tasarlanmış bir sistem..

              trafikte veya ışıklarda aracın elektronik hiçbir ekipmanını kapatmadan yalnızca Auto Stop konumuna alıp aracı bir nevi beklemeye alır. sistem tamamen debriyaja bağlı çalışır. debriyajdan aracı çektiğiniz an araç stop eder ve tekrar vites atıp hareket etmek için ayağınızı daha debriyaja basar basmaz araç anında çalışır ve vitesi atıp kalkmak kalır size

              şöyle düşünün;

              bilgisayarlarımızı açarken açma tuşuna basıyoruz değil mi? işimiz bitince tekrar Kapat seçeneğini kullanarak bilgisayarımızı kapatıyoruz.. tabi açılırken ve kapatırken belirli bir süre geçiyor.

              ama eğer bilgisayarı Beklemede moduna alırsanız elektrikten tasarruf edersiniz, açık programlarınız kapanmaz ve bekleme modundan çıktığı anda tekrar çalışmanıza devam edebilirsiniz bekleme modundaki PC yi tekrar açmak için yalnızca bir kez mauseye ya da açma tuşuna basmanız yeterli oluyor ve beklemede olan bilgisayar tamamen kapalı olan bilgisayardan daha çabuk, anında açılıyor.

              araçlarda da bu sistem tamamen debriyaj aracılığıyla yapılıyor.. Start-Stop Sistemi olan araçlarda da motor tamamen stop etmiyor, elektriği kesmiyor, yalnızca devir saati Auto Stop konumuna gelip aracın motoru beklemeye alınıyor, ve kalkış için vites atmak için debriyaja bastığınız anda araç tekrardan şöyle bir öksürüp çalışıyor ve yoluna devam ediyor

              uzun yazdım umarım yardımcı olabilmişimdir ve sıkılmadan okursunuz.. saygılar

              INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

              Yorum

              İşleniyor...
              X