Selamlar , Ankara'dan Adapazarına Beypazarı gezisinden dönüşe geçtim , Nallıhan'a 50 Km kala " Akü şarj devresi arızası " uyarısıyla birlikte akü ışığı yandı , bu halde 50 km geldik tam Nallıhana girişe 5 km kala akü eco moduna alındı uyarısı ilebirlikte dikresiyon taşgibi sertleşti ve benzinliğe kadar bu şekilde geldik , benzinliğe girergirmez tüm ışılar yandı , ve araba stop etti. Saat 22:00 gece ve ailem araçta ... Çok kötü bir durumda kaldık , bayramın arefesinde .. Usta bulduk geldi baktı burada bunun yapacak adam yok dediler..Tesadüf benziklitde bekleyen Çekici ile anlaştık .7 binTL ye bizi Adapazarı Karasu'ya getirdi.. Burada KArasu sanayi de elktrikçinin önüne gece bırakıp eve gittik. Sabah Oto elektrik ustası Şarj dinamosunu söktü ve üzerindeki Diyot ve konjektör - kollektör bu iki parçasının yandığını parçanın da adapazarından geleceğini söyledi..Parça geldi taktılar ve yola çıkabildik... Psikolojikmi bilmiyorum ama çekişim ve vites geçişlerim daha bi güzelleşti sanki... İki gün sonra ise Çanakkale 'ye gittik , Şehitlik vs gezdik Tekirdağa gidtmek için geliboluyu dolşamayalım paraylı yola girelim dedik , yolda harika bir yol , çok az viraj var ve 120-160 arası bastım geliyorz bir anda motor ışı yandı ama bir uyarı çıkmadı , arabam çekişten düştü, sonrasında Tekirdağda 1 saat parkedip bekledik , çaılşırında motor takviye ( turbo ) göstergesi %18 den başlarken 30 -100 olup dengesini yitirmişoluğunu gördüm , açtım baktım bir hata yok ama yokuşlarda bayılıyor , şimdi bu hale kaldı , ikaz ışığı yanıyor ama başka sorun yok ... Bkalım bayram sonrası Nisa oto Hüseyin abiye gideceğim , sanırım sensör vada valf problemim var... herkese iyi yolculuklar dilerim.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bayram Tatilinde yaşadığım sorunlar
Collapse
X
-
Öncelikle geçmiş olsun çözümü bizlerle paylaşırsanız sevinirim. Aklıma sadece değişen parçaların aynı özellikte olmadığı fikri geliyor . Keşke Tekirdağ iken standart kutupbaşı sök tak çözümüne bi baksaydınız . Çünkü hiç alakası olmayan sorunların çözümü bu olabiliyor
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Karaali View PostÖncelikle geçmiş olsun çözümü bizlerle paylaşırsanız sevinirim. Aklıma sadece değişen parçaların aynı özellikte olmadığı fikri geliyor . Keşke Tekirdağ iken standart kutupbaşı sök tak çözümüne bi baksaydınız . Çünkü hiç alakası olmayan sorunların çözümü bu olabiliyor
Yorum
-
Tekrar Selamlar , Servis e gittim , bağladılar bilgisyara ve MAP sensörü hatası vermiş , Manifolt basınç sensörüymüş ..Hatayı temizlediler..usta değiştirmeyelim kullan bir tekrar olursa gel bakalım bir yerden hava almış dedi. Şu an bir hata görünmüyor , akşam Silivriye gideceğim ,zorlayacaım bakalım durumu paylaşırım.
Yorum
-
Selamlar , Map sensörü hatası yazıyor , hata kodunu göremedim ekranda , zaten usta devlet sırrı gibi tak tak tak basıyor klavyeye siliyor hatayı.. Bugün Yeni bir Map sensörü takıldı. Sensör ile 100 km yol yaptım abartarak bastım bıraktım birhata yok şimdilik , Bu arada çekişe bir güzellik gelmişve vites geçişlerim daha net olmuş.. Gaz tepkisi arabada fişek olmuş sanki ... Garip bir şekilde hantallığıda gitti , umarım ayno sorunu tekrar yaşamam.. Usta nın yorumu ise şöyle , Sen Şarjdinamosu değiştirince ilk çalışmada gelen yüksek voltaj ( 15V ve üzeri ) Map sensörünü bozmuştur..Yorumu böyle şimdilik aynı sorunu yaşayan arkadaşlara umarım yol gösterebilir.. Gelişme olursa paylaşacağım.
- Beğenmeler 1
Yorum
Yorum