Arkadaşlar merhaba,
2009 model 2.0 CDTİ insignia aracım var. Aracımda sogutma sıvısı uyarısı alıyordum. Genleşme kabı kontrolünde, sıvının gerçekten de düşük olduğunu görüyordum. Forumda daha önce bu sorun tartışılmış, ancak benim sorunum aralıklar ile devam ettiği için bu konuda biraz size danışmak istiyorum, hem de sonraki kullanıcılar için arşiv olsun istedim.
Aracimda sogutma sıvısı eksik uyarı ilk çıktığında, su beklemekten bıktığımda, bulunduğum ildeki özel servisteki tanıdık bir ustaya götürdüm. Egr kapağının çatladığını söyledi. Sanırım 2020 idi, bu işlemi yapınca, sorun düzeldi. Ancak, aynı sorun yaklaşık 9 ay önce tekrar meydana geldi. Usta bu sefer, genleşme kapının değişmesi gerektiğini söyledi, bu sefer fazla sürmedi sanırım 3-4 ay sonra tekrar aynı uyarı çıktı.
En son geçen ay, aracımı yine aynı ustaya götürdüm, bu sefer emme monifoldu çatlak degistirilmeli dedi. Gerçekten de, emme monifoldunun olduğu yerden şakır şakır su akmıştı. Onu da değiştirdi, bu işlemin bana maliyeti 21.5k oldu. Ancak sorun yaklaşık olarak 300-400 km yol aldıktan sonra tekrarladı. Emme monifoldu bölgesinden yine sıvı kaçağı var. Şimdi merak ettiğim konu şu, bu sorun ustadan mı kaynaklanıyor, yoksa tamir gereken bir parça mı var oralarda.
Açıkçası nakit olarak 21.5k verdikten sonra aynı bölgede sorunun iki hafta sonra tekrarlanması benim canımı sıktı. Ustaya atarlanmayı planlıyorum, ancak bu tür durumlarda bu doğru mudur, size de sormak istiyorum.
2009 model 2.0 CDTİ insignia aracım var. Aracımda sogutma sıvısı uyarısı alıyordum. Genleşme kabı kontrolünde, sıvının gerçekten de düşük olduğunu görüyordum. Forumda daha önce bu sorun tartışılmış, ancak benim sorunum aralıklar ile devam ettiği için bu konuda biraz size danışmak istiyorum, hem de sonraki kullanıcılar için arşiv olsun istedim.
Aracimda sogutma sıvısı eksik uyarı ilk çıktığında, su beklemekten bıktığımda, bulunduğum ildeki özel servisteki tanıdık bir ustaya götürdüm. Egr kapağının çatladığını söyledi. Sanırım 2020 idi, bu işlemi yapınca, sorun düzeldi. Ancak, aynı sorun yaklaşık 9 ay önce tekrar meydana geldi. Usta bu sefer, genleşme kapının değişmesi gerektiğini söyledi, bu sefer fazla sürmedi sanırım 3-4 ay sonra tekrar aynı uyarı çıktı.
En son geçen ay, aracımı yine aynı ustaya götürdüm, bu sefer emme monifoldu çatlak degistirilmeli dedi. Gerçekten de, emme monifoldunun olduğu yerden şakır şakır su akmıştı. Onu da değiştirdi, bu işlemin bana maliyeti 21.5k oldu. Ancak sorun yaklaşık olarak 300-400 km yol aldıktan sonra tekrarladı. Emme monifoldu bölgesinden yine sıvı kaçağı var. Şimdi merak ettiğim konu şu, bu sorun ustadan mı kaynaklanıyor, yoksa tamir gereken bir parça mı var oralarda.
Açıkçası nakit olarak 21.5k verdikten sonra aynı bölgede sorunun iki hafta sonra tekrarlanması benim canımı sıktı. Ustaya atarlanmayı planlıyorum, ancak bu tür durumlarda bu doğru mudur, size de sormak istiyorum.
Yorum