Parçayı çıkardığımdan beri araba resmen kendine geldi eskiden 3.viteste bayırda bayılan araba şimdi 4 hatta 5 te bile bayırda devirleniyo. Eskiden bayır çıkarken çekmiyodu motor ısındığı için şimdi uçuyo. Ayrıca şehir içinde hararet ibrem hep 92 de gezerdim hiç 90 olmazdı bugün şehir içi 50 km kullandım arabayı zorladım rampa çıktım trafiğe girdim bir kere fan açmadı ve 90 da çakılı kaldı 92 ye bile çıkmadı. Opeli mahkemeye vericem vallahi o parçayı oraya koyduğu için arabanın contasını yakıcaktım o parça yüzünden
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İnsignia ön panjur tamamen kapalı
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: Karaali View PostBayramda dediğiniz güzergahtan bende Çanakkale ye gidip geldim . Gidiş gece dönüş gündüz şeklinde.dönüş yolunda bir kez 105 e yaklaştığını gördüm, Bursa’da kaza vardı uzunca bit süre adım adım gittik o zaman artmıştı ,benzine geçtim subaplar bari soğusun dedim .hava aşırı sıcaktı dönüşte .hız olarak genellikle 150 civarında klima otomatik modunda 21 dereceye ayarlı şekilde geldim . Bir daha öyle bir hararet artışı gözlemedim. Bu konuyu okuyunca bende baktım geçenlerde dediğiniz gibi minnacık bir alan var lakin , plakalının altında bulunan kanallarda mı kapalı ona bakamadım . Radyatör sinek böcek vs den zarar görmesin diye alttan mı havalanıyor acaba düşündüm .
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Benim araçta ızgaranın alt ikisi açık üst iki kapalı. Acaba o üst iki de açılabilir mi ki?1.6T Cosmo Panjur.jpgBalıkesir-2009-1.6T Cosmo
Yorum
-
Çünkü bazen termostata gelen esnek boru kelepçesinin oradan ve nadirende olsa termostattan çıkan "T" şekli ile genleşme kabına giden geri dönüş hortumunun, termostata geçmeli olan kısmından kaçırıyor. Daha rahat serinleyebilir çıkabilirse.Balıkesir-2009-1.6T Cosmo
Yorum
Yorum