Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Motor İçi Benzerlikler Ve Farklılıklar Hakkında

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Motor İçi Benzerlikler Ve Farklılıklar Hakkında

    Merhabalar. Merak ettiğim bir konu hakkında bir süredir araştırma yapıyorum ancak net bir bilgiye rastlamadım. A16XHT(170HP) motor ile A20NFT(220HP) kodlu motorun alt yapıları aynımıdır ?
    • Insignia 1.6 T 170Hp Cosmo+Still Paket
    • Antara 2.0 CDTI 150Hp Cosmo

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: Tamercihan View Post
    Merhabalar. Merak ettiğim bir konu hakkında bir süredir araştırma yapıyorum ancak net bir bilgiye rastlamadım. A16XHT(170HP) motor ile A20NFT(220HP) kodlu motorun alt yapıları aynımıdır ?
    a16xht direk enjeksiyonlu a20nft port enjeksiyonlu aynı değiller. İnternette gördüğüm kadarıyla. a16xht-a16sht ile aynı turbo çapı farklı sanırım. 200 beygir sht olanda.

    Yorum


    • #3
      Aynı altyapıda olduklarını sanmıyorum çünkü XHT ve SHT sıfırdan tasarlanmış motorlar.


      Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

      Yorum


      • #4
        Evet A20NFT motor ile A16XHT tamamen farklı motorlar neredeyse. Silindir çapo krank piston boyu silindir gömleği vs tamamen faklı ancak A20NFT ile A28NER benzerlikleri var. A16XHT ve SHT temelde aynı motorlarmış. Silindir gömlekleri aynı piston boy stroke hacimleri sıkıştırma oranları vs.
        Bunu merak etmemde ki sebep BMW B48B20A (2000CC) motorların hacimleri kısılarak TR'de B48B16 olarak 3.20 ve 5.20'lerde kullanılıyormuş. Bizim araçlarda da böyle bir olaya varmıdır diye araştıralım bilgi sahibi olalım istedim.
        • Insignia 1.6 T 170Hp Cosmo+Still Paket
        • Antara 2.0 CDTI 150Hp Cosmo

        Yorum

        İşleniyor...
        X