Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia 170 HP cosmo araç geç çalışıyor ve gitmiyor

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia 170 HP cosmo araç geç çalışıyor ve gitmiyor

    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım aracım 2013 model İNSİGNA 170 HP SIDI MOTOR OTOMATİK VİTES.. 101000 km de araçım yetkili serviste külbürtor kapağı değişti sonrasında 300 km gitmeden araç MOTOR GÜCÜ AZALTILDI ve MOTOR ARZA LAMBASINI yaktı. Aracım otomatik viteste 2500 deviri manuel viteste 3000 deviri geçmiyo. Serviste enjöktör değişti bujiler değişti ama değişen birşey yok bilgisi olan yardım edebilir mi

  • #2
    Külbütör niye değişti? İçinde yağ basıncını ayarlayan parçanın ömrü biter ve gazdan ayağınızı çekince ciyaklama sesi gelir. Bundan dolayı mı? Belki kapağın montajını yapamadılar. Arıza koduna baktırınca ne çıkıyor?
    @Murat
    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

    Yorum


    • #3
      Ewet dediğiniz gibi ıslık sesi geliyordu külbürtör kapağının içindeki diyafram patlamış ama araç şu an gitmiyor otomatik viteste manuel vitese aldığım zaman ise yokuşları zar zor çıkıyorum servise tekrar götürdüm 27 gün oldu araç inceleniyor deniliyor şimdi sinirlendim araçlı teslim aldım enjöktörleri değiştirmişler bujileri değiştirmişler ama değişen birşey yok araç aynıOpel genel müdürlüğü ile irtibata geçtim

      Yorum


      • #4
        Geçmiş olsun, en korktuğum, en sinir olduğum durum.

        Bu işe mutlaka bir çözüm bulunması gerekiyor, servislerin yaptığı işlerin hiç bir denetimi yok, çoğu zaman müşteriler binlerce lira ödüyor ama sorunları çözülmüyor. Mutlaka sorunun çözüldüğüne dair müşteriden onay alınması gibi bir sistem getirilmeli. Hele de hayat pahalılığı bu düzeydeyken!

        Yorum


        • #5
          Şimdi araçı psa servis ağı olan uzman karpej'e götürdüm araçta benzin regülatörü ve benzin hortumlarında sorun varmış şimdi ilk olarak elektiriksel olabilir diye soketleri kontrol ediliyor.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ersinakinci View Post
            Şimdi araçı psa servis ağı olan uzman karpej'e götürdüm araçta benzin regülatörü ve benzin hortumlarında sorun varmış şimdi ilk olarak elektiriksel olabilir diye soketleri kontrol ediliyor.
            Motor tarafındaki pompa mı depo içindeki mi?
            Bu arada araçta çıkan arıza kodunu öğrenip burdan paylaşabilirseniz güzel olur.
            @Murat
            2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

            Yorum


            • #7
              Motor üzerinde olan yüksek basınç pompası resmini paylaştım bu parca bozukmuş ve ayrıca bu parça bozuk olan arkadaşlar yarına bir deneme yapacağız daha uygun bir çözüm yolunu sizler ile paylaşacağım
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Yorum


              • #8
                Deneme yapacağımız pompa BMW F30 pompası motorları aynı parcalarını da aynı basınç tutarsa yarına maliyeti %70 düşüyor

                Yorum


                • #9
                  Sonucu merakla bekliyorum.


                  Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                  Yorum


                  • #10
                    Sonucu bende merak ediyorum. Zira benimki de 3 senede 2 kez yüksek basınç pompası arızası yaktı ve söndürdü. Birinde depoda oktan artırıcı vardı. Diğeri de çok soğuk havada sakin yürürken. Sonrasında söndü ama. Yine de aklımda olsun.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ersinakinci View Post
                      Motor üzerinde olan yüksek basınç pompası resmini paylaştım bu parca bozukmuş ve ayrıca bu parça bozuk olan arkadaşlar yarına bir deneme yapacağız daha uygun bir çözüm yolunu sizler ile paylaşacağım
                      Aracınızda lpg var mı? Lpg yoksa sorsanıza servise o pompa nasıl arızalanmış? Neyi yanlış yapmışsınız da zor arızalanan bu parçanın ömrü bitmiş? 7-8 bin liraydı en son.
                      Arıza kodunu öğrenin servisten.
                      @Murat
                      2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View Post

                        Aracınızda lpg var mı? Lpg yoksa sorsanıza servise o pompa nasıl arızalanmış? Neyi yanlış yapmışsınız da zor arızalanan bu parçanın ömrü bitmiş? 7-8 bin liraydı en son.
                        Arıza kodunu öğrenin servisten.
                        Bu sebepsiz şekilde bozuluyor. Opel üç maymunu oynuyor. Dün baktım sitelerde 16-17 bin tl olmuş.

                        Yorum


                        • #13
                          Araçta LPG yok hiç takılmadı bu parca kronik sorunlar arasında bulunuyormuş BMW f 30 pompasını denedik giriş yeri tepeden olduğu için motora denk geldi yandan olana bakıyoruz şimdi benim anlamadığım konu bütün lüxs sınıf arabaların bu parcası 3 7 bin arası iken neden opelin bu kadar pahalı

                          Yorum


                          • #14
                            Onlineyedekparca da 7400 küsur lira. Bi bakın derim.
                            @Murat
                            2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                            Yorum


                            • #15
                              Bugün pompa ile tercibemi anlatayım araca BMW F30 pompasını taktık çalıştırdık araç normale bindi ama bir sıkıntı oluştu pompanın hortum girişi yukarıdan olduğu için hortumu patlattı ama yandan girişli bir pompa bakıyoruz eğer bulursak yarına maliyeti 1500 TL ile halletmiş olacağız

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X