Arkadaşlar aranıza yeni katıldım aracım 2013 model İNSİGNA 170 HP SIDI MOTOR OTOMATİK VİTES.. 101000 km de araçım yetkili serviste külbürtor kapağı değişti sonrasında 300 km gitmeden araç MOTOR GÜCÜ AZALTILDI ve MOTOR ARZA LAMBASINI yaktı. Aracım otomatik viteste 2500 deviri manuel viteste 3000 deviri geçmiyo. Serviste enjöktör değişti bujiler değişti ama değişen birşey yok bilgisi olan yardım edebilir mi
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Insignia 170 HP cosmo araç geç çalışıyor ve gitmiyor
Collapse
X
-
Ewet dediğiniz gibi ıslık sesi geliyordu külbürtör kapağının içindeki diyafram patlamış ama araç şu an gitmiyor otomatik viteste manuel vitese aldığım zaman ise yokuşları zar zor çıkıyorum servise tekrar götürdüm 27 gün oldu araç inceleniyor deniliyor şimdi sinirlendim araçlı teslim aldım enjöktörleri değiştirmişler bujileri değiştirmişler ama değişen birşey yok araç aynıOpel genel müdürlüğü ile irtibata geçtim
Yorum
-
Geçmiş olsun, en korktuğum, en sinir olduğum durum.
Bu işe mutlaka bir çözüm bulunması gerekiyor, servislerin yaptığı işlerin hiç bir denetimi yok, çoğu zaman müşteriler binlerce lira ödüyor ama sorunları çözülmüyor. Mutlaka sorunun çözüldüğüne dair müşteriden onay alınması gibi bir sistem getirilmeli. Hele de hayat pahalılığı bu düzeydeyken!
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ersinakinci View PostŞimdi araçı psa servis ağı olan uzman karpej'e götürdüm araçta benzin regülatörü ve benzin hortumlarında sorun varmış şimdi ilk olarak elektiriksel olabilir diye soketleri kontrol ediliyor.
Bu arada araçta çıkan arıza kodunu öğrenip burdan paylaşabilirseniz güzel olur.@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ersinakinci View PostMotor üzerinde olan yüksek basınç pompası resmini paylaştım bu parca bozukmuş ve ayrıca bu parça bozuk olan arkadaşlar yarına bir deneme yapacağız daha uygun bir çözüm yolunu sizler ile paylaşacağım
Arıza kodunu öğrenin servisten.@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View Post
Aracınızda lpg var mı? Lpg yoksa sorsanıza servise o pompa nasıl arızalanmış? Neyi yanlış yapmışsınız da zor arızalanan bu parçanın ömrü bitmiş? 7-8 bin liraydı en son.
Arıza kodunu öğrenin servisten.
Yorum
-
Bugün pompa ile tercibemi anlatayım araca BMW F30 pompasını taktık çalıştırdık araç normale bindi ama bir sıkıntı oluştu pompanın hortum girişi yukarıdan olduğu için hortumu patlattı ama yandan girişli bir pompa bakıyoruz eğer bulursak yarına maliyeti 1500 TL ile halletmiş olacağız
- Beğenmeler 2
Yorum
Yorum