Merhaba dostlar. 170HP 1.6T İnsignia aracım var. Yağ çubuğunu çektiğimde araç devirden düşüyor ve stop ediyor. Motor içinde bir vakum oluşuyor. Yağ çubuğu bu sebeple zor çıkıyor. Motorun kapak birleşim yerinin orda sağ tarafta yağ kaçağı var. 2 ustaya gösterdim fren vakum contası yağ kaçırıyor dediler. Bununla alakalı bir sorun olabilir mi? Yaşayan var mı? Fikirleriniz ve görüşleriniz nelerdir?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Yağ çubuğunu çekince stop ediyor. Sorun ne olabilir?
Collapse
X
-
ARSLANTAS1923, aynı araç var bende. Yanlış anlama ama araç çalışır vaziyette neden yağ çubuğunu çıkartma gereği duydun? Bunu yapınca motor saçmalamaya başlar, devir oynar ve neticede stop edebilir. Ha dersen ki piston segman kontrolü yapıyorum, üfleme ve duman var mı diye bakıyorum, amenna.@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
- Beğenmeler 1
-
Orjinal yazı sahibi: ARSLANTAS1923 View PostMerhaba dostlar. 170HP 1.6T İnsignia aracım var. Yağ çubuğunu çektiğimde araç devirden düşüyor ve stop ediyor. Motor içinde bir vakum oluşuyor. Yağ çubuğu bu sebeple zor çıkıyor. Motorun kapak birleşim yerinin orda sağ tarafta yağ kaçağı var. 2 ustaya gösterdim fren vakum contası yağ kaçırıyor dediler. Bununla alakalı bir sorun olabilir mi? Yaşayan var mı? Fikirleriniz ve görüşleriniz nelerdir?
Yağ çubuğunun zor çıkması sıcaktan contası yapışıyor ondandır. Ama çok fazla bunu denemeyin derim. Külbütör kapağına sabit bir valf var onun yırtılmasına sebep olabilir diye düşünüyorum. Zaten er yada geç yırtılıp bize bir külbütör kapağı aldıracak.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Dostlar yanıtlarınız için teşekkür ediyorum. Anladığım ve öğrendiğim kadarıyla turbolu araçlarda böyle bir durum oluyormuş. Normalde araç alınıp satılırken yağ çubuğu çekilip üfleme kontrol ediliyor, egzozdan çıkan duman biraz arttı gibime geldi o yüzden bende bi kontrol etmek istemiştim. Ama bu bir sorun değilmiş onu öğrendim. Hepinize teşekkür ediyorum.2013 İnsignia 1.6T 170HP Kar Beyazı
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ARSLANTAS1923 View PostDostlar yanıtlarınız için teşekkür ediyorum. Anladığım ve öğrendiğim kadarıyla turbolu araçlarda böyle bir durum oluyormuş. Normalde araç alınıp satılırken yağ çubuğu çekilip üfleme kontrol ediliyor, egzozdan çıkan duman biraz arttı gibime geldi o yüzden bende bi kontrol etmek istemiştim. Ama bu bir sorun değilmiş onu öğrendim. Hepinize teşekkür ediyorum.1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah
Yorum
Yorum