2014 1.6AT 170 hp aracımda 120 km de gelen servis uyarısı ve aracın 90 lira kadar kendi kendine düşmesi gibi çekiş kaybı gibi sorunları oluyordu.
Boluda ustalar bilgisayara bagladiginda turbo basıncı düşük uyarısı aldılar ve turbo basınç sensörünün değişmesi gerektiğini söylediler.
Araçta hızlanırken silkeleme rölantide titreme de oluşmaya başladı. Turbodan güvercin sesi gibi ıslık öter gibi sesler geliyordu ara sıra.
Güvenmedim ilk önce Opel Değere sordum 10 gün sonrasına 420 TL ücretle ariza tesbit randevusu verelim dediler kabul etmedim acil diye.
İstanbul EA Opel Servise gittim. Erdoğan bey; eski 20 yıllık yetkili servis şefi; motor diyaframı kaynaklı bunlarda kronik sorun dedi değiştirdi ve bütün sorunlar çözüldü. Turboyu da etkilediği için diğer ustalar sorun orada sanmışlar. Eğer turbo sensör değişimi olsa belki en son turbo değişimine kadar giderdi işler.
Diyeceğim usta var usta var... Ve bu modelde diyafram aklınızda olsun.
Boluda ustalar bilgisayara bagladiginda turbo basıncı düşük uyarısı aldılar ve turbo basınç sensörünün değişmesi gerektiğini söylediler.
Araçta hızlanırken silkeleme rölantide titreme de oluşmaya başladı. Turbodan güvercin sesi gibi ıslık öter gibi sesler geliyordu ara sıra.
Güvenmedim ilk önce Opel Değere sordum 10 gün sonrasına 420 TL ücretle ariza tesbit randevusu verelim dediler kabul etmedim acil diye.
İstanbul EA Opel Servise gittim. Erdoğan bey; eski 20 yıllık yetkili servis şefi; motor diyaframı kaynaklı bunlarda kronik sorun dedi değiştirdi ve bütün sorunlar çözüldü. Turboyu da etkilediği için diğer ustalar sorun orada sanmışlar. Eğer turbo sensör değişimi olsa belki en son turbo değişimine kadar giderdi işler.
Diyeceğim usta var usta var... Ve bu modelde diyafram aklınızda olsun.
Yorum