Orjinal yazı sahibi: Georgebest7
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Şanzıman yağı saçmalığı
Collapse
X
-
Tamam da çıkan yağ ilk akmaya başladığında kendini belli eder, çoğu usta zaten açıp bakıp eğer viskositesinde azalma, katılaşma ve yanma olursa değiştiriyor. Ufak bir tapa olması lazım komple boca etmeden önce baktırsaydın, seviyesine ve durumuna göre değiştirtseydin keşke. Kapalı sistem 60 bin km'de aracı sel suyuna falan kaptırmadıysan kolay kolay bir şey olmaz gibime geliyor. O yüzden şaşırıyorum. 250 TL tamam çok büyük bir para değil ama usta kontrol edip çok rahat olarak '' kardeşim yağın iyi durumda değiştirmene gerek yok '' diyebilirdi.Orjinal yazı sahibi: Onurerdogdu View Post
vites geçişlerim çok sertti.birde dediğim gibi okudum araştırdım 40 binde bir diyen var 60 binde diyen var veya youtube videolarında 100 binde açıp çamur gibi akıtan var.kafama takıldı 250 tl karşılığında öğrenmiş oldum ????
Yorum
-
Düz vites şanzımanlarda baskı balata değişimde değiştirildiği için ekstra bir değişim bence gerekmez. Ama otomatik şanzımanda şanzıman yağı 95-98 derecelere kadar ısınıyor ve kavrama aslında yağ ile oluyor. Bu sıcaklıklarda neredeyse motor sıcaklığı zaten. Otomatik şanzımanların daha sağlıklı olması açısından şanzıman yağ değişimi mantıklı geliyor.82 bin kmde değişimini yaptım çıkan yağ yanık ve simsiyahtı. Yenisini koyduk bir değişiklik oldu mu olmadı ama uzun vade de iyi olacağını düşünüyorum. Para sizin araç sizin nasıl isterseniz
.
Yorum
-
Baskı balata değişimlerinde şanzıman yağı değişmiyor mu zaten?
Kaç kişi acaba 100.000km bir baskı balata değiştiriyor?
İstanbul gibi bir trafikde ben max.60,000km kullanabildim baskı balatayı, değişim esnasında da yağını yenilettim her zaman.
Yorum
-
190 binde 1.6 manuel Jetta sattık 20 bindeyken almıştık 10 sene kullandık. Baskı balata orjinaldiOrjinal yazı sahibi: hayabusa View PostBaskı balata değişimlerinde şanzıman yağı değişmiyor mu zaten?
Kaç kişi acaba 100.000km bir baskı balata değiştiriyor?
İstanbul gibi bir trafikde ben max.60,000km kullanabildim baskı balatayı, değişim esnasında da yağını yenilettim her zaman.
1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah
- Beğenmeler 2
Yorum
-
Ben bursada yaşıyorum.dur kalk aşırı derecede yok.60 binde bende balata değiştiren görmedim etrafımda ama dediğim gibi koşullar etkilidir.198 binde astram var onun baskı balatası halen orjinal...Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post
190 binde 1.6 manuel Jetta sattık 20 bindeyken almıştık 10 sene kullandık. Baskı balata orjinaldi
Yorum
-
herkese nasip olmaz 200 bin görmekOrjinal yazı sahibi: Onurerdogdu View Post
Ben bursada yaşıyorum.dur kalk aşırı derecede yok.60 binde bende balata değiştiren görmedim etrafımda ama dediğim gibi koşullar etkilidir.198 binde astram var onun baskı balatası halen orjinal...
Fren balataları da 120 bin falan gider.
1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah
Yorum
-
???? bizde de fiesta var 2011 model 176binde ilk sahibiyiz. Henüz baskı balata değişmedi????. Şanzıman yağıda değişmedi ama aklımda var gidip değiştireyim diye, vakit olmadı.Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post
190 binde 1.6 manuel Jetta sattık 20 bindeyken almıştık 10 sene kullandık. Baskı balata orjinaldi
Yorum

Yorum