Orjinal yazı sahibi: Kara Murat
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İnsignia 1.6T Sidi 170 HP Bujiler
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View Post
Aynı olayı ben de defalarca yaşadım shell nitro da. Bi diyorum tamam yakıt harika, sonraki depoda hiç alakasız saçmalıklar başlıyor. Bundan dolayı son birkaç aydır bp kullanıyorum ve stabil yakıt kaliteli, neyse o yani. Ben şimdilik opet, shell değil bp ile devam ediyorum. Her depoda oktan artırıcı kullanıyorum. Elimdekiler bitince bir depoyu da ojtaj artırıcı kullanmadan bitirecem. Bakalım fark olacak mı?
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: yakar_35 View Post
Oktan arttırıcının linki varmı acaba?@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Bu tür katkılar gerçekten işe yarıyor, ben önceki Megane 3 ST 1.5 DCI aracımda sürekli olarak mazot katkısı kullanıyordum, her mazot alışımda 50 cc kadar katkı ekliyordum ve araçta hem alt devir canlılığı hem de sessizlik/vuruntu anlamında ciddi fark yaratıyordu. Normalde vites küçültmek gereken devir sayısını 200 devir/dak kadar düşürüyordu. Insignia 2.0 CDTI aracımda da bazen kullanıyorum ama DCI kadar fark yaratmıyor, yine de sessizlik ve titreşimsizlik olarak beğeniyorum.
Katkıların 2 kötü yanı var; 1.'si alıştığınızda sürekli katkı ile kullanmak istiyorsunuz. 2.'si ise zaten aşırı pahalı olan yakıtlar nedeniyle yüksek olan yakıt maliyetiniz biraz daha yükseliyor.
SIDI aracımda bir ara enjektör temizleyici kullandım ancak araçta garip bir vuruntu vs yapınca bir daha almadım. Bu oktan arttırıcı çok keyifli olabilir, ben de denemeyi düşünüyorum. Faturayı da Kara Murat'a göndereceğim ihihi
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View Post
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
Bu tabletle kırılabiliyor mu? Pandemi nedeniyle evden çalıştığım için aracımın deposu bu aralar doluya yakın oluyor, bu şekilde dolu olan depoya atarak kullanılabiliyor mu?@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Oktan arttırıcıyı kullandım, etkisi oldu mu emin değilim zira aracı pandemi dolayısıyla evden çalıştığım için ancak kısa mesafelerde ve 7-10 günde 1 kullanıyorum.
Ancak buji değişiminden sonra ilginç bir durum yaşadım. Servisten eve gelirken 2-3 kez ışıkta normal kalkış yapmaya çalışırken sert kalkış yaptım. Sakin bir kalkış beklerken adeta drag yarışı yapar gibi kalktı araç. Bujiden başka bir şey değişmediği için durum buji kaynaklı; taktırdığım buji Champion marka. (Üstünden de Japon malı GM logolu bujiler çıktı, sanırım NGK varmış.)
Yorum
-
Bugün nihayet bujilerin değişimini yaptırdım. Ustam GM için 220, Champion için 120 lira fiyat alınca Champion OE258 modelini taktırmış oldum.
Aracın ikinci yılında bujilerim garantiden değişmişti. O zaman toplu geri çağırma vardı, 2015 yılı olması lazım. Hemen 6 ay sonra 2. yıl bakımında da rutin işlem diye gene bujileri değiştirdiler hasss. Çıkan 6 aylık bujileri saklamıştım ve yetkili servis zorunluluğum kalktığında ustama o bujileri taktırmıştım. Son 3 yıldır ve 40 bin km kadar bu bujileri kullandım. Bugün Champion'ları takınca farkettik ki 2 buji arasında boy ve aralık farkı var. Yenileri hem boydan kısa hem de ateşleme aralığı dar. Anladım ki garantiden değiştirdikleri buji eski seriden. Ne diyim ben bu Opel servislerine maad Buradan Champion'un güncel modelin muadili olduğu sonucunu çıkardım. Hemen aracı teste çıkardık, Başıbüyük rampasında klima açıkken aracın çekişi yeni yağ değişimi yapılmış gibi pürüssüz. Ayrıca gene yokuş yukarı 2. vites ve 10 km hızla motoru bilerek zorladım, LSPI vuruntu sesi çıkarmadı. Dexos 1 Gen 2 yağ değişiminden sonra azalan titreşim buji değişiminden sonra bir miktar daha azaldı. Tabi gene de ilk gün için konuşmak erken. İlk izlenimlerimi paylaşmak istedim. Perşembe İzmir'e git-gel yapıcam, aracın asıl sınavı orada olacak. Deneyimlerimi buraya mutlaka yazarım.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
- Beğenmeler 3
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View PostBugün nihayet bujilerin değişimini yaptırdım. Ustam GM için 220, Champion için 120 lira fiyat alınca Champion OE258 modelini taktırmış oldum.
Aracın ikinci yılında bujilerim garantiden değişmişti. O zaman toplu geri çağırma vardı, 2015 yılı olması lazım. Hemen 6 ay sonra 2. yıl bakımında da rutin işlem diye gene bujileri değiştirdiler hasss. Çıkan 6 aylık bujileri saklamıştım ve yetkili servis zorunluluğum kalktığında ustama o bujileri taktırmıştım. Son 3 yıldır ve 40 bin km kadar bu bujileri kullandım. Bugün Champion'ları takınca farkettik ki 2 buji arasında boy ve aralık farkı var. Yenileri hem boydan kısa hem de ateşleme aralığı dar. Anladım ki garantiden değiştirdikleri buji eski seriden. Ne diyim ben bu Opel servislerine maad Buradan Champion'un güncel modelin muadili olduğu sonucunu çıkardım. Hemen aracı teste çıkardık, Başıbüyük rampasında klima açıkken aracın çekişi yeni yağ değişimi yapılmış gibi pürüssüz. Ayrıca gene yokuş yukarı 2. vites ve 10 km hızla motoru bilerek zorladım, LSPI vuruntu sesi çıkarmadı. Dexos 1 Gen 2 yağ değişiminden sonra azalan titreşim buji değişiminden sonra bir miktar daha azaldı. Tabi gene de ilk gün için konuşmak erken. İlk izlenimlerimi paylaşmak istedim. Perşembe İzmir'e git-gel yapıcam, aracın asıl sınavı orada olacak. Deneyimlerimi buraya mutlaka yazarım.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View PostBugün nihayet bujilerin değişimini yaptırdım. Ustam GM için 220, Champion için 120 lira fiyat alınca Champion OE258 modelini taktırmış oldum.
Aracın ikinci yılında bujilerim garantiden değişmişti. O zaman toplu geri çağırma vardı, 2015 yılı olması lazım. Hemen 6 ay sonra 2. yıl bakımında da rutin işlem diye gene bujileri değiştirdiler hasss. Çıkan 6 aylık bujileri saklamıştım ve yetkili servis zorunluluğum kalktığında ustama o bujileri taktırmıştım. Son 3 yıldır ve 40 bin km kadar bu bujileri kullandım. Bugün Champion'ları takınca farkettik ki 2 buji arasında boy ve aralık farkı var. Yenileri hem boydan kısa hem de ateşleme aralığı dar. Anladım ki garantiden değiştirdikleri buji eski seriden. Ne diyim ben bu Opel servislerine maad Buradan Champion'un güncel modelin muadili olduğu sonucunu çıkardım. Hemen aracı teste çıkardık, Başıbüyük rampasında klima açıkken aracın çekişi yeni yağ değişimi yapılmış gibi pürüssüz. Ayrıca gene yokuş yukarı 2. vites ve 10 km hızla motoru bilerek zorladım, LSPI vuruntu sesi çıkarmadı. Dexos 1 Gen 2 yağ değişiminden sonra azalan titreşim buji değişiminden sonra bir miktar daha azaldı. Tabi gene de ilk gün için konuşmak erken. İlk izlenimlerimi paylaşmak istedim. Perşembe İzmir'e git-gel yapıcam, aracın asıl sınavı orada olacak. Deneyimlerimi buraya mutlaka yazarım.
Bende hala değiştiricem. Champion buji deneyelim bizde Uzun yol testinden sonrasınıda bekliyorum. Benzinli araçlarda buji cidden çok fark ediyor.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
HaniBanaDemiş , gelişmelerden mutlaka haberdar edin. Bu bahsettiğiniz bujilerle lspi denemesi kaç kez yaptınız? Emin olmak için defalarca denemek şart çünkü. Bu bujilerden kullanan başka arkadaşlar varsa onlar da paylaşımda bulunursa güzel olacak.@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
- Beğenmeler 1
Yorum
Yorum