Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1 Haftada Motor Yağ bitmesi Monifold Turbo Motor Üst Kapak

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1 Haftada Motor Yağ bitmesi Monifold Turbo Motor Üst Kapak

    Öncelıkle Selamünaleykum Aracı Aldıgımızda 168.000 km de ıdı bakımları yapıldı trıger setı motork kulakçıkları ıvır zıvır hersey degıstı yağ kondu 5.500 tl masraf yaptık arac şuan 174000 kmde motorda tekleme rolantıde dalgalanma her vıtesde vuruntu monıfoldda çatlak turbo tam çalışmıyor lpg regultor su akıtıyor motor üst kapak yağ kaçırıyor tabı bunları öğrenmeden once ben sadece katalızor degısıcek dıye bılıyordum gıttım bır egzozcuya açtı baktı motorun üstünde hiç katalizor yok taktırmamiş eskı sahıplerı 1800 tl ye euro 5 katalızor taktırdım oradan çıktım bursa küçük sanayıde opel servısıne gıttım açtılar baktılar monıfoldda çatlak var turboda çatlamiş olabılır değişmelı motor üst kapak yağ kaçırıyor değişmeli contalar bıtmiş değişmeli çelik subaplar yanmiş olabılır değişmeli yanı bana burda rahat bı 7-8 mılyar masraf çıkıyor aracı daha yaptıramadım sormak ıstedıgım varmı benım gıbı bu sorunları yaşayan tavsiye verebılırsenız sevınırım.

  • #2
    Öncelikle geçmiş olsun, siz bu aracı alırken bir ustaya, araç kontrol merkezlerine yada dyno'ya sokmadınız mı ?
    Anlattığınız tüm arızalar araç Dyno üzerinde tam güçteyken mutlaka ve mutlaka belli ederdi. 168.000 km'de araç 174.000'e geldiğinde haftada bir yağ bitiriyorsa,
    bu arızaların belirtileri mutlaka ve mutlaka Dyno'da kendini belli ederdi. Her neyse şahsi görüşlerime gelirsek eğer size verilen rakamlar kesinlikle yanlış yada gittiğiniz usta
    sizi kandırmaya çalışıyor olabilir. Eğer manifold ve turboda sıkıntı varsa, insignialarda manifold ve turbo komple olarak satılır. Sadece bunun yenisiyle değişim masrafı 7000-8000 TL.
    Ha keza aracınız dediğiniz kadar yüksek miktarda yağ yakıyor ve yine bu motor sizden önceki sahibi tarafından rektefe ve segman işlemlerinden geçtiyse ( piston çaplarına müdahale edildiyse ) aracınız 2. segmana girerse sağlam çıkmayabilir. Kuvvetle muhtemel aracınızın motor soğutma suyunda motor yağı mevcuttur bu da contanın yanık olduğu anlamına gelir. Aracınız bu denli yağ yakıyorsa segmanlar da revize edilecek yanma odasına yağ karışıyor demektir. Böyle büyük sıkıntılı durumda olan bir motor çıkarsa işin sonunda sıfır motor alın ya da aracınızı bu sorunları belirterek satıp, zararınızı aracınızı aldığınız kişilere bildirin, olumlu dönüş olacağını sanmıyorum ama denemekte fayda var.

    Yorum


    • #3
      Geçmiş olsun, buradan ben bile çok stres oldum. Umarım en uygun fiyata halledebilirsiniz fakat verdiğinz fiyat çok düşük geldi bana. Sırf turbo 7000 civarında...
      2013 İnsignia 1.6T 170HP Kar Beyazı

      Yorum

      İşleniyor...
      X