Konunun tatsız yerlere gitmesine gerek yok. Herkes bilgi ve tecrübe paylaşımı için burada. Sakin olmanızı tavsiye ederim.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Konunun tatsız yerlere gitmesine gerek yok. Herkes bilgi ve tecrübe paylaşımı için burada. Sakin olmanızı tavsiye ederim.
Hocam arkadaş çıktı geldi konuya durduk yere salça oldu.
kendisine tercihlerim konusunda fikrini sormadım.
inatla ve israrla fikrini empoze etmeye çalışıyor.
çatlar patlar bla blaa
Tercihimizi yapmışız neyin peşinde açıkcasi anlayamadım.
açıkçası tereciye tere satmaya çalıştığını ima ettim ama anlamamakta ısrarcı.
forumun selahiyeti bu şahsın susturulması-uzaklaştırılmasi gerektiğini düşünüyorum.
neden mi ilk mesajindan itibaren sorunun çözümü uzerine fikir-tespit beyan etmek yerine
sürekli konuyu sulandirma farkli yerlere çekme peşinde.
Forumun selayeti gereği mi ???? ne yazmışım ben yahu bu kadar içerleyecek. Admin arkadaşlar yukarıdaki yorumlarımı okuyarak gereğini yapabilir. Konuna yorum gelmesini istemiyorsan konu açmaman gerekmez mi? Küfür mü ettim? Hakaret mi ettim? Aksine soru sordum cevap alamadım. Şuan da sokak ağzı mesajlarla tarafımın forumdan uzaklaştırılması öneriliyor, cidden komik ????
ilk yorumumun ilk cümlesi "ben olsaydım yazılımı kaldırırdım". öneri cümlesi değil mi? Sonraki attığım yorumlarda da tezinize karşı tez sundum. Yorumunuzu merak ettim. Önce eğitim seviyenizle beni ezmeye kalktınız (-ki hakkımda fikrin varmış gibi), şimdi de salça, uza vs. kelimelerle kendi balonunuzu patlatıyorsunuz. Abartısız söylüyorum foruma açılan konuların %60'ını okudum, sırf yeni birşeyler öğrenir miyim diye. Binlerce konu açılmış yorum atılmış, kabalıkta ve basitlikte açık ara öndesin. Senden de birşey öğrendim "bir forumda nasıl davranılmaz". Bunun için sana minnettarım kardeşim. Konun senin olsun, iyi yoldasın aynen devam et...
Arkadaşım anlamak mi istemiyorsun yada ben mi anlatamıyorum.
hala yazılım-lpg vb durumlara takılmış durumdasınız.
1. bu hatayi yazılım yaptırmaz
2. bu hatayı lpg yaptırmaz.
3. kompresyon testini yaptim
4. kapak conta testi yapıldı.
5. map-maf sensorleri sağlam (gerek yük altında gerekse rolantide sağlıklı ölçüm veriyor)
6. bobinler sağlam (A16let motordaki gibi kütük değil tekli bobin)
7. vuruntu sensöru saymiyor (vuruntudan sonra kontak kapatmadan kontrol edilmesi gerekir)
8. kanisteri kontrol ettim bunun yetinmedim kanister kutusunuda kontrol ettim (benzin deposu yaninda ustunde sunger var toz toprak nedeniyle tikanma yapabilir)
9. oksijen sensoru normal sartlar altinda saglikli olcum yapıyor.
10. stft ve ltft %5 range araliginda seyrediyor.
11. herhangibir ariza logu bulunmamakta
12. silkeleme cok kisa surmesi map-maf-bogaz kelebegi gibi degerleri anlik oynatmasi nedeniyle
tespiti zor.
13. Motor uzun sure yatmadan tekrar etmemesi nedeniyle tespit etmem uzun vadeye yayildi.
ama siz hala birsey satmaya çalışmanız nedeniyle ve bunun gereksiz ve yersiz olduğunu söylediğim halde
Hala anlamamakta israrci olunca
argo üslupla bu isi noktaladim.
14. acaba yapar mi diyerek turbo selenoid valfi vakum pompasi test ettim.
15. turbo wastegate basinc tüpündeki membran zamanla sıkışır ve rahat hareket etmez yada katlanır.
diyerek onuda yağlayıp kontrol ettim.
çift yönlü test ettim.
Aynı durum bende de oluyor arada. Ama bu durum sanki rölentiyi araç toparlamaya çalışıyor ama şanzıman soğuk ve yağsız olduğundan oluyor diye düşünüyorum. Yani gaza basmaz rölentide viteste yürütmeye uğraşırsanız dediğiniz gibi hafif sallıyor. Bunu bi süre bekleyip 2 dk aonrasında vitese aldığınızda yapmıyor. Yani bendeki durum bu şekilde. Aynı şeyden bahsediyorsak tabi.
tam otomatik tork konvertörlü şanzımanlar da
hidrolik problemler nedeniyle (yüksek-alçak basınç) selenoid valf kaynaklı
vurma-silkeleme problemi yasatabilir
bu durumlarda ki hissiyat sanki gelip arkadan birisi vurdu gibi tarif edilir.
sizin yaşadığınız durum rölantiye ilgili
motor once fakir karısima kaciyor stop etmeye meyillenice karisimi zengilestiriyor.
sanzimaniniz tamamen arızalida olsa
iletim hidrolik yağ vasitasiyla sağlandığı için.
rolantiyi bozamaz.
Konunun silinmesine yada üyelerin cezalandırılmasına neden olacak bir paylaşım görünmemekle birlikte konuda gayet detaylı ve faydalı bilgiler paylaşılmış,
Forum kültürüne bu bilgilerin paylaşılması uygun düşer.
Ancak yazılı ortam olması sebebiyle bazen duygular düşünceler gerçek anlamında aktarılamayabilir veya taraflar yanlış anlayabilir, yazılı iletişimin negatif yanı budur.
Saygı sevgi çerçevesinde paylaşımlarınızın devamını dileriz
Konunun silinmesine yada üyelerin cezalandırılmasına neden olacak bir paylaşım görünmemekle birlikte konuda gayet detaylı ve faydalı bilgiler paylaşılmış,
Forum kültürüne bu bilgilerin paylaşılması uygun düşer.
Ancak yazılı ortam olması sebebiyle bazen duygular düşünceler gerçek anlamında aktarılamayabilir veya taraflar yanlış anlayabilir, yazılı iletişimin negatif yanı budur.
Saygı sevgi çerçevesinde paylaşımlarınızın devamını dileriz
Yazılanları okudum da, sanki iki arkadaş bir araya gelse güzel anlaşabilecek, çok şey paylaşacaklar ama yazılı olunca zıtlaşmışlar. Yapmayın ağalar, memleket zaten karışık
Böyle bilgili arkadaşlara bayılıyorum . Bol bol yazın, okumak ve bilgi edinmek çok önemli. Forumdan çok şey öğreniliyor. İleride aynı sorunlarla karşılaşacak arkadaşlara yardımı dokunacaktır.
Yazılım konusunda da , bilgili ,işinin ehli yerlerde yaptırmanız ve araç için gerekli rahatlatmayı da yapmanız takdirde uzun yıllar sorunsuz kullanılabilmektedir.
Yorum