Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6 cdtı performans sorunu

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 1.6 cdtı performans sorunu

    iyi günler aracımı 1.5 yıldır kullanıyorum özellikle performansından çok memnundum geçen hafta bir uzun yol yapmam gerekti , araç performanstan düşmüş sanki atmosferik araba gibi gidiyor ayrıca yakıtıda arttı 2 farklı yerden yakıt aldım ama düzelmedi örneğin 120 km/h hız ile igderken 130 km/h a çıkmak istediğimde araç isteksiz önceden böyle değildi sizce sorun nedir birde yakıt katkısı kullanmalı mıyım yardımcı olur mu teşekkür ederim

  • #2
    birde ek olarak bir sorum daha olacaktı aracın bakım süresi yıl olarak doldu yol bilgisayarında yağ ömrü %4 olarak gösteriyor ama km olarak 5.000 km var 5.000 km yi beklemeli miyim şimdi mi yaptırmalıyım bir önceki bakımda usta total yaü koymuştu bunun bir sakıncası olur mu

    Yorum


    • #3
      Sürüş sırasında tekleme, rölantide yükselme, ilk kalkışta normalden daha fazla devirlenme gibi bir durum var mı?

      Yorum


      • #4
        "ilk kalkışta normalden daha fazla devirlenme gibi bir durum var mı?" bu kısmı anlamadım ama rölntide ilk çalıştırmada sarsıntı oluyor biraz ama ama sürüş esnasında tekleme olmuyor aracın üst devirleri bi cansız gibi

        Yorum


        • #5
          Bakımı muhakkak yaptırın. Km ye takılmayın.
          Mondeo 2.0 Ecoboost 240 Bg Selective

          Yorum


          • #6
            "Bakımı muhakkak yaptırın. Km ye takılmayın." ben biraz daha beklyim diyorum ama bir problem olur mu

            Yorum


            • #7
              turbo hortumlarini kontrol edin ufak bir catlak olusmus olabilir.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: ramazan.ısık View Post
                "Bakımı muhakkak yaptırın. Km ye takılmayın." ben biraz daha beklyim diyorum ama bir problem olur mu
                Beklemeyin. Araç bilgisayarına göre 1 yıl süre dolmuş. Bakım yaptırmazsanız sorun yaşama ihtimaliniz artar.


                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: ramazan.ısık View Post
                  "ilk kalkışta normalden daha fazla devirlenme gibi bir durum var mı?" bu kısmı anlamadım ama rölntide ilk çalıştırmada sarsıntı oluyor biraz ama ama sürüş esnasında tekleme olmuyor aracın üst devirleri bi cansız gibi
                  Manuel araçlarda ilk kalkışta debriyaj balatası aşındıysa örneğin 1500devirde ilk hareket sağlarken 2000devirlerde kalkış sağlanabilir. Bu durumu sormuştum.

                  Yorum


                  • #10
                    yağ ömrünü sonuna kadar beklemeyin. Benim aracım için periyot 15000km olmasına rağmen ben 7500km oldumu hemen yağı değiştiriyorum.

                    Yorum


                    • #11
                      Ramazan Bey sorununuz cozulduyse bizimle paylasmanizi rica ederiz.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: hayabusa View Post
                        yağ ömrünü sonuna kadar beklemeyin. Benim aracım için periyot 15000km olmasına rağmen ben 7500km oldumu hemen yağı değiştiriyorum.
                        Sebep? Anlayamadim

                        Yorum


                        • #13


                          Sebep? Anlayamadim[/QUOTE]

                          Tamamen tavsiye... Aşırı beslemeli motorlarda turbonun yağsız çalışması-yağın özelliğini yitirmesi (LPG'li araçlarda daha çabuk bozuluyormuş yağ) risklerini göz önüne alarak ben bu şekilde yapıyorum. Yani her yaza ve kışa girerken yağ,yağ filtresi,diğer filtreleri değiştiriyorum.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: hayabusa View Post

                            Sebep? Anlayamadim
                            Tamamen tavsiye... Aşırı beslemeli motorlarda turbonun yağsız çalışması-yağın özelliğini yitirmesi (LPG'li araçlarda daha çabuk bozuluyormuş yağ) risklerini göz önüne alarak ben bu şekilde yapıyorum. Yani her yaza ve kışa girerken yağ,yağ filtresi,diğer filtreleri değiştiriyorum.
                            [/QUOTE]

                            Bu konuda haklısınız. Çoğu kişi bunu gereksiz görebilir, Ancak benim aracım bile benzinli olmasına rağmen turbodan dolayı her 10.000 km de bakımını yaptırırım. 15.000 bakımını pek beklemiyorum.

                            Çünkü yük turbonun üzerinde olduğundan, önem arz etmektedir.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: hayabusa View Post
                              Yani her yaza ve kışa girerken yağ,yağ filtresi,diğer filtreleri değiştiriyorum.
                              Hocam sizden araba gönül rahatlığıyla alınır
                              Insignia Sport Line 1.6 CDTI 136 Hp AT6

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X