merhabalar insignia aracımı alalı yaklaşık 2.hafta oldu.şimdiye kadar bir sorun yoktu birtek sağ arka tekerlekten yavaş giderken sürekli sinir bozucu şık şık bir ses geliyordu bakım zamanı yaptırırım diye düşündüm.Lakin cuma akşamı ağır ağır ilerlerken birden bir vuruntu yaptı ilk aşamada 2 den 3 geçerken gibi algıladım yağmurlu olduğu için patinaja düştü sandım ilk anda umursamadım 10 dakika sonra tekrar yaptı baktım 3.4. vitese geçerken sonra bir daha yapmadı dün de 1 kere daha yaptı şu ana kadar bir daha yapmadı sonra dinlemeye başladım sanki vuruntu yapmasada 4 vitese geçerken hafif geç bırakıyor gibi manuel olarak yaptım herhangi bir sorun yok sizce korkmalımıyım,akinin buna etkisi varmıdır? Hava biraz soğudu malum istanbulda sanki bir tık marşı geç almaya başladı gibi konu hakkında bilgi verebilecek arkadaşlar yardımınızı bekliyorum.Birde araç fazla elektronik malum aracım şu an 91000 söylenene göre 70 bine kadar yetkili serviste işlem yapılmış sonra sanayide bakım yaptırmışlar 85000 de yağ filtreler değişmiş sizce yetkili servise götürmeye devam etmelimiyim yoksa avrupa yakası için işinin ehli her türlü sorunumu makul çözebileceğim bir servis önerebilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
insignia 1.6 cdti 3.vites vuruntu
Collapse
X
-
Kardeş 2 gündür konuya yazan olmamış, neden yazan olmamış biliyor musun; bir sürü yazı yazmışsın hiç bir şey anlaşılmıyor. Eee haliyle insanlarda anlamadığı yazı hakkında cevap vermiyor. Sağ arka teker demişsin, Şık Şık demişsin, 2'den 3'e geçerken olmadı 3'ten 4'e geçerken demişsin. Sen iyisi mi düzelt yazını. Vuruntu nasıl bir vuruntu, araç sıcakken mi yapıyor soğukken mi yapıyor, şanzıman'dan mı geliyor yoksa baskı balata'dan mı geliyor, yazdığından bir şey anlaşılmıyor ki...
-
teşekkür ederim kısaca özetliyim 2.-3 gündür gözlemim 3.vitesten 4.vitese geçerken kasıp bırakıyor sarsıntılı geçiyor çok belirgin değil ama yapıyor o vuruntuyu yapmadı bir daha vites geçişi hissediliyor diğerlerinde sorun yok.En önemli sorunum bu bunu yaşayan veya konu hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Birde iyi bir servis her konuda özelikle yetkili ayarına yakın tavsiyesi olan olursa makbule geçer not : avrupa yakası için özellikle
Yorum
-
2’den 3’e ve 3’ten 4’e geçişler maalesef bende de sorunlu. Buna vuruntu mu deniyor bilmem ama geçişler bana göre çok belirgin ve sarsıntılı. En azından beni rahatsız ediyor. Aracımı 67 bin km de aldığımdan beri böyle. Belki düzelir diye şanzıman yağını 98 ve 100 binde 2 defa değiştirdim ama maalesef değişiklik olmadı. Şimdi vaktim yok. Yaza doğru iyi bir şanzımancıya götürüp tekrar baktıracağım. Şişlide bir yer varmış. İsterseniz yeri öğrenebilirim.
Yorum
-
Enteresan gerçekten. Benim aracımda böyle bir sarsıntı yok. Ancak belirtilere göre aktarma elemanları arasında bir sıkıntı var. Bence şanzımandan önce Baskı-Balata ve Volant 3'lüsünü kontrol ettirin. İş bilen ustalar gerçi önce onları elemine ettikten sonra diğer bölgelere bakarlar ancak iş bilmez ve para göz ustalar size direkt şanzıman inecek diyebilir. Dikkat etmek lazım.
Bana göre bu sıkıntının sebepleri önceki sahiplerinin kullanım karakteri olabilir.
Yorum
-
dün akşam eski bir usta ile görüştüm şahsi görüşüm dedi şanzıman beyninin üstünde yağın geçtiği selenoid denen bir paça varmış bunu kontrol ettirmem gerektiğini söyledi.ikitelli de servis cihazı olan bir usta tavsiye etti aracı gönderdim sabah şu an sonucu bekliyorum.
Yorum
-
ayrıca bu aracı seçmemin temel nedeni dsg lerde yaşanan çokça sorunlardı.Bu şanzıman tipleri sağlamlığıyla ünlü ama makyaj öncesi aisin marka kullanırken her parçası ayrı tamir olabilen şanzımanmış makyaj sonrası gm kendi şanzımanlarını kullanmaya başlamış nispeten daha sorunlu olduğunu ve beyinlerinin tamir edilemediğini söylediler.
Yorum
-
Makyajlı kasalarda da Aisin şanzıman kullanılıyor. Öncelikle şanzıman yağını makine ile değiştirmenizi ve bilgisayar yardımı ile şanzımanı sıfırlamanızı tavsiye ediyorum. Bunlara rağmen vuruntu devam ederse ustanızın dediği selenoidler kontrol edilebilir.
Yorum
-
Uğur bey aynen dediğiniz gibi oldu araç cihaza bağlandı ve sıfır hata gözükmüş tecrübeye çıkınca evet vuruntu var demişler bunu göstermemesi enterasan demişler sonrada usta başının tavsiyesi bunun şanzıman yağını yetkili serviste değiştirsin birde kalibrasyon yaptırsın eğer yine geçmez ise o zaman beyin ve diğer parçalarına bakılır demiş bende buna istinaden c.tesi için servisten randevu aldım bakalım sonucu sizlerle paylaşacağım
Yorum
Yorum