Merhabalar. Ben bugün üye oldum. En yakın zamanda kendimi tanıtacağım bir konu açacağım.
Benim 2013 model 1.6t 170 hp insignia aracımda p1101 arıza kodu var. Bugün Kayseri yetkili opel servisinde boğaz kelebeği temizlenmesine rağmen sorun düzelmedi. 5 km sonra tekrar lamba yaktı. Ek olarak aracı 3000 ve üstü devirlerde 30 40 saniye sürünce (sıkıştırınca) turbo devre dışı kalıyor ve en yakın servis arızası veriyor. Sizce sebebi nedir?
Sormak istediğim diğer konu ise aracımda vitesi geriye takarken vuruntu oluyor. aracım 57.500 km'de şanzıman yağını değişmelimiyim? Bir usta daha kötüde olabilir daha iyide olabilir yağı değişirsen dedi. Yetkili servis ise eksoz spiralinde çatlak var onu yaptır öyle değiştirelim şanzıman yağını dedi. Ne alakası var dedim vuruntuyu ondanda yapar dediler başlarından sevk ettiler KAYSERİ İNCİROĞLU OPEL SERVİSİ DEDİ BUNU. Sizce şanzıman yağını değişmeli miyim? Selenoidlerden kaynaklı olabilir mi? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
Benim 2013 model 1.6t 170 hp insignia aracımda p1101 arıza kodu var. Bugün Kayseri yetkili opel servisinde boğaz kelebeği temizlenmesine rağmen sorun düzelmedi. 5 km sonra tekrar lamba yaktı. Ek olarak aracı 3000 ve üstü devirlerde 30 40 saniye sürünce (sıkıştırınca) turbo devre dışı kalıyor ve en yakın servis arızası veriyor. Sizce sebebi nedir?
Sormak istediğim diğer konu ise aracımda vitesi geriye takarken vuruntu oluyor. aracım 57.500 km'de şanzıman yağını değişmelimiyim? Bir usta daha kötüde olabilir daha iyide olabilir yağı değişirsen dedi. Yetkili servis ise eksoz spiralinde çatlak var onu yaptır öyle değiştirelim şanzıman yağını dedi. Ne alakası var dedim vuruntuyu ondanda yapar dediler başlarından sevk ettiler KAYSERİ İNCİROĞLU OPEL SERVİSİ DEDİ BUNU. Sizce şanzıman yağını değişmeli miyim? Selenoidlerden kaynaklı olabilir mi? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
Yorum