Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Gaz kelebeği mi hava filtresi mi?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Gecmis olsun, ben esasen baskiya yag bulastirmislardir diye dusunmustum. Ama sensor olmasina sevindim. Hata kodu vermemesine de ayrica sasirdim enteresan.

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: Georgebest7 View Post
      Gecmis olsun, ben esasen baskiya yag bulastirmislardir diye dusunmustum. Ama sensor olmasina sevindim. Hata kodu vermemesine de ayrica sasirdim enteresan.
      Maalesef sorduğum kişilerde sensör çok büyük arızaya düşmediği sürece arıza ışığı yakmıyor.

      Verileri de düzgün okumayınca araçta bunun hissediyoruz.

      Yorum


      • #18
        Opel araçlarında ancak hasta ölünce arıza ışığı yanıyor

        Yorum


        • #19
          Geçmiş olsun. Çözebildiğinize sevindim.


          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: Kumtanesi View Post

            Ali Bey Merhaba,

            Dün OBD2 cihazımı bağladım. Ön Cama büyük ekran tableti taktım ve 100km yol yaptım. Analiz programını açtım, pistonların basınçlarına kadar izledim.

            Boğaz kelebeğinin verdiği tepkiler ve bobin değerlerine kadar ölçtüm. Artık bu konularda yol katettim. Maalesef servisçi arkadaşlar utansın artık.

            Sorunum yüzde 80 eminim bundan ve arkadaşlarımında başına gelmiş. MAF Hava akış sensörü sanırım.

            Aracın eski sahibine ulaştım devamlı balata spreyi ve birkaç kez hava tutulmuş. Aracı alalı bayağı olmasına rağmen, beyfendi birisiymiş ve aracımın sorununa eğer isterseniz ücretini öderim benden kaynaklıysa size arızalı araç satmak istemem asla dedi

            Arkadaşlarımın da 3000 deviri geçmediği ve 130'u geçmiyorduk MAF sensörünü değiştirince araba çok hızlandı ve 6 ile dik rampayı çıkıyoruz dediler.

            Bu arada aracın bobini GM, Bujiler, Turbo valfleri, Oksijen sensörü, Map Sensörü, Son Katalitik Sensör Aklınıza ne gelirse sıfırı alındı ve aracı resmen yeniledim. Çok yeni tarihte orjinal volant, baskı balata ve bilyasına kadar değişti.

            Hava filtresini yeni olmasına rağmen, en kalitelisini aldım acaba hava mı geçmiyor diye.

            Aracı birşey sınırlıyor, ya hava yetmiyor ya benzin yada aks gibi gücü aktaramayan birşeydi.

            Ancak araştırmalarım sonucu MAF da karar kıldım. Sipariş geçtim orjinal bosch marka 500 TL ödedim.

            Birkaç güne elime ulaşır. Onuda değiştirelim bir tek o kalmıştı.

            Neden maf'a yöneldim derseniz araba ile düzde zorlamadan yavaş yavaş 220 hıza geliyorum. Ama ne zaman gücü hissetmek istesem 3000 veya 3200 devirde kalıyor ve silkeleme yapıyor. Rölanti saatide orada çok sağlam oynuyor araba bağırmıyor bu arada, benden bu kadar maksimum güç bu diyor

            Ali Bey Bu arada;

            Ben ne sorun ile karşılaşırsam karşılaşayım mutlaka foruma döner yazarım. Çünkü ben bilgiyi saklama taraftarı değilim, benim paramdan ziyade keyifsizliğim ve uğraşmalarımı başkaları da aynı sorun ile uğraşmasın derim.

            Bazen bakıyorum, foruma yazmışlar sorunu anlatmışlar sonra gelip sorunu çözdüm arkadaşlar yazmış. Eleştiriyor gibiyim ama, arkadaşa soruyorlar nasıl çözdün diye cevap yok.

            Yardımlarınız için de Teşekkür Ederim.
            Valla sorunu çözen uğraşan paylaşan insanları ben ayrı seviyorum takdir ediyorum. Elinize sağlık takip ediyor olacağım. Birilerinin başına gelen çözüm bulan sorunlar diğerleri için kılavuz ve referans oluyor burada okuduklarım ile çözdüğüm bir çok sorun oldu. Elinize sağlık

            Yorum

            İşleniyor...
            X