Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Opel insignia 1.6 180 vs 1.6 170 hp

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Opel insignia 1.6 180 vs 1.6 170 hp

    Arkadaşlar Merhaba,

    Hali hazırda 2011 Model insigni 1.6 turbo Edition elegance 180 HP kullanıyorum. Genel olarak aracımdan memnunum. LPG taktırdım ancak açıkcası benzindeki keyfi bir başka. İlerleyen zamanda yine bir insignia ile yoluma devam etmek istiyorum. Aracım 85.000 km de. Eğer değiştirirsem ya aynı aracın cosmosunu alacağım ya da makyajlanan kasası 170 hp olanı tercih edeceğim. Her iki aracıda tecrübe eden arkadaşlarımız var ise bu iki kasayı + ve - leri ile yorumlayabilir mi? Örneğin nedendir bilmiyorum ama eski kasa bana daha güzel görünüyor, bir üst makyajlı kasasında sanki çok fazla krom detay var ve boğuyor gibi geliyor. Arka stoplar daha sportif ama krom detaylar biraz fazla gibi. Bunun dışında 180 hp devir çevirme anlamında sanırım 170 den daha iyi. 170 lik olan daha konforlu bir süspansiyona sahip deniliyor. Bu tarz ikisini mukayese edersek fikirlerinizi ve önerilerinizi paylaşabilir misiniz?

  • #2
    1.6 t 180 hp bir kere son hız olsun dediğiniz gibi devir çevirme olsun daha hızlı bir araç.170 hp lik araç ise 260 nm tork 1650-3200 rpm arasında veriyor bunun yanı sıra overboost ile 285 nm ye çıkabiliyor.Son hızda geri kalsada ara hızlanma tork değeri açısında daha keyiflidir fakat bir yere kadar sonun da 180 hp in gerisinde kalacaktır.170 versiyonda düşük devirlerde çok daha kolay yürür araba bunu da yüksek torkun düşük devirde gelmesiyle yapıyor.Sidi motor normalde gm in 3.2 v6 motorlarda amerika için ürettiği bir motor modifiyeli haliyle bizim için 1.6 170 hp oldu sonuç olarak teknolojik olarak 180 hp den daha iyidir.Ama ara motor gibi düşünün bujisinden tutunda diğer parçalara kadar kendine özel.Mesela ateşleme bobini bile tek tek satılıyor enteresan özellikleri var böyle.Siz manuel vites kullanıyorsun 180 likte ama 170 de manuel vites zor yok değil ama az dolasyla otomatik performansı sizi memnun etmeye bilir.Konfor olarak evet daha sessiz ve amartisör çalışması vs daha konfora yöneliktir.Virajdan asla kopmaz abartılmadığı sürece ama yatma mevcut.Afl yok afl plus var çok az farklılıklar mevcut.Sonuç tft ekran ve intellilink gelicek bunun yanında bence şahşi görüşüm krom detayları severim ve araç içi bana göre daha güzel önceki kasaya.İçinde baya düzeltmeler mevcut trim sesi daha az mesela,klima kumandalarını testlerde çok eleştirdiler dokunmatik kötü vs zaten çalışma şekli öyle değil parmağınızı koyup üstüne bekliyorsunuz buda bir eksi değil bence.Bunun yanında 1700 tane toplam parçada düzeltme oldu 1600 de olabilir tam hatırlayamadım.Anahtarsız çalıştırma mevcut olacak diğer kasaya göre.Daha güzel daha yumuşak olabilir.Değişikler arasında elektro hidrolik hatırlıyorm önceki kasayı bu kasada direksiyon direk elektrik destekli hidrolik sistem yok buda biraz iletişimi azıcık ama bariz fark yok.Artı çok bence dediğim gibi şahsi görüşüm eksi yönü öbürü gibi çıldırırcasına hızlanıyım 250-260 göremezsiniz.Azıcık daha az yakar oda otomatik şanzımanla olursa ş içi ben 9.5-10.5 arasında ş dışında ise çok değişken 4.8 ortlm da var boş araba tek ş dışı.En son geçen hafta tatil dönüşü 110-150 arası değişken hızlarla 7.5 ortl klima full açık geldim.Sizin elinizde tamenen.Öbür kasada kontrol edemiyordum biraz gitmeye odaklı bırak beni gidecem modunda bir araçtı.Çok daha detay verebilirim özelden.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Horizon star View Post
      1.6 t 180 hp bir kere son hız olsun dediğiniz gibi devir çevirme olsun daha hızlı bir araç.170 hp lik araç ise 260 nm tork 1650-3200 rpm arasında veriyor bunun yanı sıra overboost ile 285 nm ye çıkabiliyor.Son hızda geri kalsada ara hızlanma tork değeri açısında daha keyiflidir fakat bir yere kadar sonun da 180 hp in gerisinde kalacaktır.170 versiyonda düşük devirlerde çok daha kolay yürür araba bunu da yüksek torkun düşük devirde gelmesiyle yapıyor.Sidi motor normalde gm in 3.2 v6 motorlarda amerika için ürettiği bir motor modifiyeli haliyle bizim için 1.6 170 hp oldu sonuç olarak teknolojik olarak 180 hp den daha iyidir.Ama ara motor gibi düşünün bujisinden tutunda diğer parçalara kadar kendine özel.Mesela ateşleme bobini bile tek tek satılıyor enteresan özellikleri var böyle.Siz manuel vites kullanıyorsun 180 likte ama 170 de manuel vites zor yok değil ama az dolasyla otomatik performansı sizi memnun etmeye bilir.Konfor olarak evet daha sessiz ve amartisör çalışması vs daha konfora yöneliktir.Virajdan asla kopmaz abartılmadığı sürece ama yatma mevcut.Afl yok afl plus var çok az farklılıklar mevcut.Sonuç tft ekran ve intellilink gelicek bunun yanında bence şahşi görüşüm krom detayları severim ve araç içi bana göre daha güzel önceki kasaya.İçinde baya düzeltmeler mevcut trim sesi daha az mesela,klima kumandalarını testlerde çok eleştirdiler dokunmatik kötü vs zaten çalışma şekli öyle değil parmağınızı koyup üstüne bekliyorsunuz buda bir eksi değil bence.Bunun yanında 1700 tane toplam parçada düzeltme oldu 1600 de olabilir tam hatırlayamadım.Anahtarsız çalıştırma mevcut olacak diğer kasaya göre.Daha güzel daha yumuşak olabilir.Değişikler arasında elektro hidrolik hatırlıyorm önceki kasayı bu kasada direksiyon direk elektrik destekli hidrolik sistem yok buda biraz iletişimi azıcık ama bariz fark yok.Artı çok bence dediğim gibi şahsi görüşüm eksi yönü öbürü gibi çıldırırcasına hızlanıyım 250-260 göremezsiniz.Azıcık daha az yakar oda otomatik şanzımanla olursa ş içi ben 9.5-10.5 arasında ş dışında ise çok değişken 4.8 ortlm da var boş araba tek ş dışı.En son geçen hafta tatil dönüşü 110-150 arası değişken hızlarla 7.5 ortl klima full açık geldim.Sizin elinizde tamenen.Öbür kasada kontrol edemiyordum biraz gitmeye odaklı bırak beni gidecem modunda bir araçtı.Çok daha detay verebilirim özelden.
      Hocam detaylı açıklamalar için çok teşekkür ederim. Açıkcası manuel araç kullanmayı seviyorum ancak eşimde kullandığı için otomatik olması bir bakıma daha iyi olacak benim için. Lpg bu motorlar için uygulanabiliyor olsada sanırım hem pahalı hem de sorun yaratabiliyor. Açıkcası lpg ile uğraşıla sorunları gördükçe artık bende soğuk bakıyorum artık. Bu arada overboost 180 liklerde de var değil mi? Bu araçla son hız denemesi yaptınız mı hiç? Tabi bir 180 performansı beklemiyorum ama yine de 200 lü hızları görür diye düşünüyorum. Bende sizin gibi dokunmatil klima kontrol kısmını çok takmıyorum. Bence sorun değil. İç konsol daha derli toplu evet katılıyorum. Yakıt tüketimi 180 likten az ise çok iyi. Bu arada o kasanın 1.4 üde aklımda ancak göstergeleri hiç hoşuma gitmedi 1.4 lerin. Önceki kasada hoşuma giden diğer bir noktada spor çift egsoz. O da sanırım sonradan 170 liğe uygulanabilir. Siz ikisinide kullanmış biri olarak hiç 180 liği aradığınız oldu mu?

      Yorum


      • #4
        Hocam tektek yanıtlıyım tecrübelerimi 1 sene 180 hp cosmo sonrasında da 2015 den beri 1.6 170 hp cosmo kullanıcısıyım.
        -Manual araç seviyorsanız birşey diyemicem fakat kötü bir şanzıman değil bence üzmez sizi.Sıkıntı şu yakıt tüketimini azaltmak için sürekli üst vites atma eğilimi var yani 60-70 Km hızda düz yolda 6. Vitese atıp 1200-1400 devir de yol alabiliyor.Dolasıyla daha sessiz sakin bir araç.Konfor olarak ilk kasaya göre daha derli toplu trim sesleri daha az ve opelin vectra b den gelen o benim sevmediğim gürültülü amortisör sevdası bu araçta son bulmuş.Klima tuşunda sorun yok testçilerin anlamadıkları istediğin sıcaklığa gelene kadar elini orda tutmak dokunmatik yüzeyde yani sürekli parmaklamaya gerek yok.180 hp ler overboost yok biliyorum.Maks sürat olarak 223 km düz yolda çok rahat ulaşıyor ama katalog verisi 210 otomatik-220 km/h ise düz viteslerde son hız.210 km leri çok rahat zorlanmadan yakalıyor ara hızlanmaları 180 liğe göre iyi ve kesintisiz çok güzel çeviriyor ibreyi ama son hızda tabi geri kalacaktır.Çekişdeki o koltuğa yapışma hissi 180 liğe göre daha fazla,yakışıklılık konusuna gelince tabi bunlar göreceli şeyler Ben makyajlı kasayı daha çok seviyorum. Hız konusunda tek başımayken bu suratleri denerim çok aramam 200 üstünü.Dolasıyla normal bir istekte üzmez.1.4 astra j aracım vardı insignianın 1.4 ünü kullanmadım ama imkan el verirse 1.6 170 hp cosmo alırsanız daha zevkli olur.Yakıt olarak kesinlikle daha az,lpg işi bunlarda sıkıntı hiç bir aracımda lpg kullanmadım dolasıyla bilgim ancak forumlardan kullanan arkadaşlar daha iyi bilgi verir.Egzos işine gelince araçta zaten çift egzos var mevcut difirizörün altında kalıyor yani tamponun altında iki ayrı köşeden yere bakan orjinal çift egzos mevcut anlıyacağınız ilk a kasadaki gibi ama bunlar tamponun arkasında,fakat çok araçta o alt aiyah plastik kısmı değiştirip egzos çıkışı açan gördüm ben orjinalden yana olduğum için dokunmadım yapılmazmk ? Çok kolay yapılır size kalmış.Özetle bana sorarsanız şahsi fikrim kesinlikle 170 hp ama dediğim gibi bu şahsi fikrim sevdiğim çok şey var üstünde krom severim güzel geçişler mevcut,derli toplu,daha sessiz sakin.Fikirlerim bu yönde

        Yorum


        • #5
          170 hp lik aracımla otobanda 235 i gördüm. Daha da gideri vardı. Hanım biraz tedirgin olunca ayağımı gazdan çekmiştim o zaman otoban giriş çıkış süre uygulaması henüz gelmemişti. 3 yılı geçti ondan beri 180 i geçmedim.
          @Murat
          2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Horizon star View Post
            Hocam tektek yanıtlıyım tecrübelerimi 1 sene 180 hp cosmo sonrasında da 2015 den beri 1.6 170 hp cosmo kullanıcısıyım.
            -Manual araç seviyorsanız birşey diyemicem fakat kötü bir şanzıman değil bence üzmez sizi.Sıkıntı şu yakıt tüketimini azaltmak için sürekli üst vites atma eğilimi var yani 60-70 Km hızda düz yolda 6. Vitese atıp 1200-1400 devir de yol alabiliyor.Dolasıyla daha sessiz sakin bir araç.Konfor olarak ilk kasaya göre daha derli toplu trim sesleri daha az ve opelin vectra b den gelen o benim sevmediğim gürültülü amortisör sevdası bu araçta son bulmuş.Klima tuşunda sorun yok testçilerin anlamadıkları istediğin sıcaklığa gelene kadar elini orda tutmak dokunmatik yüzeyde yani sürekli parmaklamaya gerek yok.180 hp ler overboost yok biliyorum.Maks sürat olarak 223 km düz yolda çok rahat ulaşıyor ama katalog verisi 210 otomatik-220 km/h ise düz viteslerde son hız.210 km leri çok rahat zorlanmadan yakalıyor ara hızlanmaları 180 liğe göre iyi ve kesintisiz çok güzel çeviriyor ibreyi ama son hızda tabi geri kalacaktır.Çekişdeki o koltuğa yapışma hissi 180 liğe göre daha fazla,yakışıklılık konusuna gelince tabi bunlar göreceli şeyler Ben makyajlı kasayı daha çok seviyorum. Hız konusunda tek başımayken bu suratleri denerim çok aramam 200 üstünü.Dolasıyla normal bir istekte üzmez.1.4 astra j aracım vardı insignianın 1.4 ünü kullanmadım ama imkan el verirse 1.6 170 hp cosmo alırsanız daha zevkli olur.Yakıt olarak kesinlikle daha az,lpg işi bunlarda sıkıntı hiç bir aracımda lpg kullanmadım dolasıyla bilgim ancak forumlardan kullanan arkadaşlar daha iyi bilgi verir.Egzos işine gelince araçta zaten çift egzos var mevcut difirizörün altında kalıyor yani tamponun altında iki ayrı köşeden yere bakan orjinal çift egzos mevcut anlıyacağınız ilk a kasadaki gibi ama bunlar tamponun arkasında,fakat çok araçta o alt aiyah plastik kısmı değiştirip egzos çıkışı açan gördüm ben orjinalden yana olduğum için dokunmadım yapılmazmk ? Çok kolay yapılır size kalmış.Özetle bana sorarsanız şahsi fikrim kesinlikle 170 hp ama dediğim gibi bu şahsi fikrim sevdiğim çok şey var üstünde krom severim güzel geçişler mevcut,derli toplu,daha sessiz sakin.Fikirlerim bu yönde
            Hocam çok teşekkürler

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View Post
              170 hp lik aracımla otobanda 235 i gördüm. Daha da gideri vardı. Hanım biraz tedirgin olunca ayağımı gazdan çekmiştim o zaman otoban giriş çıkış süre uygulaması henüz gelmemişti. 3 yılı geçti ondan beri 180 i geçmedim.
              Siz memnunmusunuz araçtan hocam?

              Yorum


              • #8
                Gerekli açıklamalar yapılmış. Benim ekleyebileceğim performans anlamında şu olurdu; 180'lik motora en yakın olan 170'lik manueldir. Motor üst devirleri pek sevmediği için ters rüzgarda kalırsa 230'u pek geçmiyor. Rüzgar engellemezse 240'ı görüyor. Otomatik her ne kadar performanstan törpülese de yapı gereği üst viteslerde kitlediği için manuele yakın performans veriyor. Şehiriçinde ise daha ağır ve daha fazla yakıyor. Hatta şehiriçinde vitesi manuele alarak birden ikiye geçerken bağırmasını engelleyeni bile okumuştum. Bu arada evet manuel SIDI pek azdır


                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
                  Gerekli açıklamalar yapılmış. Benim ekleyebileceğim performans anlamında şu olurdu; 180'lik motora en yakın olan 170'lik manueldir. Motor üst devirleri pek sevmediği için ters rüzgarda kalırsa 230'u pek geçmiyor. Rüzgar engellemezse 240'ı görüyor. Otomatik her ne kadar performanstan törpülese de yapı gereği üst viteslerde kitlediği için manuele yakın performans veriyor. Şehiriçinde ise daha ağır ve daha fazla yakıyor. Hatta şehiriçinde vitesi manuele alarak birden ikiye geçerken bağırmasını engelleyeni bile okumuştum. Bu arada evet manuel SIDI pek azdır
                  Sizdeki manuel mi yoksa otomatik mi hocam? Ş.içi ort tüketiminiz nedir?

                  Yorum


                  • #10
                    Ben 2012 1.4t insignia da kullandım. Önceki aracımdı. 1.4t ler 1.6t lere göre 1-1.5 lt daha az yakıt tüketiyor derler. Bu makyajlı kasa sidi motor ise daha ağır ve otomatik vites olmasına rağmen 1.4t ye göre 1lt daha az yakıyor bende durum böyle. Yani 1.6t 180 liğe göre 2lt daha az yakıyor diye düşünüyorum 170lik kasanın. Aracı pedal commander orta performans ve manuel viteste kullanıyorum. Şu sıralar çok daha sevilesi bi araç oldu
                    @Murat
                    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                    Yorum


                    • #11
                      Önce makyajlı-makyajsız versiyon farkından bahsetmek gerek; bende hem 2011 model, hem de 2013 model makyajlı versiyon Insignia var; eşimle dönüşümlü kullanıyoruz. Makyajlı kasa bariz biçimde daha konforlu (üstelik benim makyajlı aracım 18" jant, eski aracım 17" jant), daha "premium" hissettiren bir araç. Arkadaşların da söylediği gibi amortisör sesi yok. Trim sesi de yok. Direksiyon da elektrikli olduğu için daha yumuşak ve pürüzsüz; ben konfor sevdiğim için bu da benim için avantaj. Bazıları sürekli yoldaki koşulları hissettiren direksiyonları seviyor.

                      170hp-180hp konusunda bence 170'liklerin neredeyse tamamı otomatik vites olduğundan ve 180'likler de sadece manuel satıldığından; genel olarak "180 hp'lik motor çok daha hızlı" gibi bir algı var ancak Opel'in beyanına göre ara hızlanmalarda SIDI motor çok daha hızlıymış. (Şurada açıklamalar mevcut : https://www.automotiveworld.com/news...-astra-models/) Ben her 2 aracın da manuel viteslerini kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum ama performans olarak hissedilir bir fark olmadığını tahmin ediyorum. Öte yandan SIDI motor dizel gibi 1500 devirden itibaren ciddi bir tork verdiğinden; hem daha sessiz ve konforlu bir sürüş sağlıyor hem de daha az vites değişikliği gerektiriyor ki bence bu da manuel vitesli bir araç için önemli bir avantaj. Yine düşük devirde sürüşe imkan verdiğinden yakıt tüketimi de bariz biçimde daha düşük oluyor.

                      Otomatik vites özellikle düşük hızlarda tam kavrama yapmadığından hızlanmayı törpülüyor; bir de sürekli büyük vites seçince performans daha da törpüleniyor ve manuel vitesten geçenleri üzebilir. Düşük hızlar için yapacak bir şey yok ama erken vites değişimi için manuel mod'da kullanmak yeterli oluyor.

                      Yorum


                      • #12
                        Gerekli tüm açıklamalar yapılmış gerçekten. Şöyle bir fikrim var benimde. 170 ile 180 lik arasındaki performans farkı tercihimi değiştire biliyorsa. Performans için Astra h GTC alırdım arada en az 250-300 kg fark var ve daha ufak oda aynı 180 hp lik motor. Araca lpg siz binilecek ise 170 lik aynı paraya lpg ile bineceğim deniyorsa 180 lik alıp gerekli masrafları yapıp binmek mantıklı geliyor.

                        Ben 170 lik sahibiyim. 180 liğe hiç binmedim. Makyajın getirisi olan görsel kısımlar daha çok hoşuma gidiyor. Ne kadar düz vites sevsem de otomatik şanzımanla kavga etsem de D sınıfı aracın düz vites olmasını çok mantıklı görmeyenlerdenim.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
                          Önce makyajlı-makyajsız versiyon farkından bahsetmek gerek; bende hem 2011 model, hem de 2013 model makyajlı versiyon Insignia var; eşimle dönüşümlü kullanıyoruz. Makyajlı kasa bariz biçimde daha konforlu (üstelik benim makyajlı aracım 18" jant, eski aracım 17" jant), daha "premium" hissettiren bir araç. Arkadaşların da söylediği gibi amortisör sesi yok. Trim sesi de yok. Direksiyon da elektrikli olduğu için daha yumuşak ve pürüzsüz; ben konfor sevdiğim için bu da benim için avantaj. Bazıları sürekli yoldaki koşulları hissettiren direksiyonları seviyor.

                          170hp-180hp konusunda bence 170'liklerin neredeyse tamamı otomatik vites olduğundan ve 180'likler de sadece manuel satıldığından; genel olarak "180 hp'lik motor çok daha hızlı" gibi bir algı var ancak Opel'in beyanına göre ara hızlanmalarda SIDI motor çok daha hızlıymış. (Şurada açıklamalar mevcut : https://www.automotiveworld.com/news...-astra-models/) Ben her 2 aracın da manuel viteslerini kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum ama performans olarak hissedilir bir fark olmadığını tahmin ediyorum. Öte yandan SIDI motor dizel gibi 1500 devirden itibaren ciddi bir tork verdiğinden; hem daha sessiz ve konforlu bir sürüş sağlıyor hem de daha az vites değişikliği gerektiriyor ki bence bu da manuel vitesli bir araç için önemli bir avantaj. Yine düşük devirde sürüşe imkan verdiğinden yakıt tüketimi de bariz biçimde daha düşük oluyor.

                          Otomatik vites özellikle düşük hızlarda tam kavrama yapmadığından hızlanmayı törpülüyor; bir de sürekli büyük vites seçince performans daha da törpüleniyor ve manuel vitesten geçenleri üzebilir. Düşük hızlar için yapacak bir şey yok ama erken vites değişimi için manuel mod'da kullanmak yeterli oluyor.
                          Hocam detaylı açıklama için teşekkürler. Açıkcası bende konfor tarafı için tercih etmek istiyorum. Zira tamam bu kasa çok iyi yol tutuyor sert olması nedeni ile ancak ben biraz daha gürültüsüz çalışan amortisör ve yoldaki pürüzleri daha az hissettiren bir direksiyonu daha çok seviyorum. Siz her iki kasayada sahip olduğunuzu ve ikisininde otomatik vites olduğunu söylemişsiniz. Makyajsız kasa aracınız 1.6 180 hp değil o halde doğru mu? Çünkü bildiğim kadarı ile bu kasanın otomatik vites seçeneği yok. Yakıt konusuna gelecek olursak eğer şu an kullandığım 180 hp araçtan 1-1,5 lt arası daha az yakacaksa hiç lpg opsiyonunu bile düşünmem öyle binerim. Otomatik belki dediğiniz gibi manuelden sonra tuhaf hissettirecektir ancak eşimde kullanacağı için daha iyi olacak düşüncesindeyim.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: Kara Murat View Post
                            Ben 2012 1.4t insignia da kullandım. Önceki aracımdı. 1.4t ler 1.6t lere göre 1-1.5 lt daha az yakıt tüketiyor derler. Bu makyajlı kasa sidi motor ise daha ağır ve otomatik vites olmasına rağmen 1.4t ye göre 1lt daha az yakıyor bende durum böyle. Yani 1.6t 180 liğe göre 2lt daha az yakıyor diye düşünüyorum 170lik kasanın. Aracı pedal commander orta performans ve manuel viteste kullanıyorum. Şu sıralar çok daha sevilesi bi araç oldu
                            Yani 1.4 makyajsız kasa 1.6 170 makyajlı kasaya göre daha mı fazla yakıyor hocam? Ş.içi ve dışı tüketim değerleriniz kaç litre şu an?

                            Yorum


                            • #15
                              Benim aynı güzergah ve kullanım şekli ile senelerdir böyle. Makyajlı 1.6t önceki 1.4t ye göre 1lt daha az yakıyor evet. Ancak benim değerleri yazarsam gözünüz korkar. Çünkü sabahları iş yerine 5km gidiş, yoğun trafik, dur kalk, yokuş çıkma, ne ararsanız var..
                              @Murat
                              2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X