Arkadaşlar merhaba, aranıza yeni katılmaktan mutluluk duyuyorum. Çok uzun süredir forumu takip ediyorum fakat kayıt olmak bu güne kısmetmiş.
Dün 2010 model 1.6t 180hp aracımın çekişinde kaçırma gibi bir his hissettiğim için, baskı balata kontrolü için servise gittim. Baskıda problem olmadığı belirtilince, kompresyon testi yaptırmak istedim ve sonuç hüsran.
Buji değerleri:
1. Buji: 9.8
2. Buji 10.0
3. Buji 9.7
4. Buji 10.1
Değerler oldukça düşük geldi bana. Açıkçası çok şaşırdım. araç daha 90 bin kilometrede. Bu değerlerin kesinlikle farklı problemlerden kaynaklı böyle düşük çıktığını düşünüyorum.
Acaba diyorum, silindir kapağından bir hava kaçağı falan olabilir mi? Veya sübap ile ilgili problem olabilir mi? Sübap daha 18 bin km önce çelik sübap ile değiştirildi.
Böyle bir problem yaşayan var mıdır ve çözüm olarak ne yaptı acaba? Çözümü var ise, maliyeti de bir okadar önemli tabi
Sağlıcakla kalın...
Dün 2010 model 1.6t 180hp aracımın çekişinde kaçırma gibi bir his hissettiğim için, baskı balata kontrolü için servise gittim. Baskıda problem olmadığı belirtilince, kompresyon testi yaptırmak istedim ve sonuç hüsran.
Buji değerleri:
1. Buji: 9.8
2. Buji 10.0
3. Buji 9.7
4. Buji 10.1
Değerler oldukça düşük geldi bana. Açıkçası çok şaşırdım. araç daha 90 bin kilometrede. Bu değerlerin kesinlikle farklı problemlerden kaynaklı böyle düşük çıktığını düşünüyorum.
Acaba diyorum, silindir kapağından bir hava kaçağı falan olabilir mi? Veya sübap ile ilgili problem olabilir mi? Sübap daha 18 bin km önce çelik sübap ile değiştirildi.
Böyle bir problem yaşayan var mıdır ve çözüm olarak ne yaptı acaba? Çözümü var ise, maliyeti de bir okadar önemli tabi
Sağlıcakla kalın...
Yorum