Merhaba;
Bu konuyu tamamen başımdan geçen ihmal ettiğim bir sorunun nasıl sonuçlar doğurduğunu ve bilgilendirme amaçlı açtım. Aracım 2012 model 1.4 T Opel İnsignia. Forumda aslında baş gösteren bu olayı çok araştırdım ancak herkes farklı sebepler veya çözüm sonuca ulaşmayınca bende çok üzerine düşmedim. Aracımı yaklaşık 1 ay önce satın aldım bundan 2 hafta önceye kadar araçta anlık hararet yükselmesi gibi sorunlar baş göstermişti. 2 ayrı servise götürmeme ve yuvarlak cevaplar aldığımdan dolayı çok üzerine düşmedim. Lakin 2 gün önce düz rampa olmayan bir yolda aracın hararet göstergesi kademeli olarak yaklaşık 130 C kısımlarına kadar çıktı bir anda o sıcaklıkta motoru stop etmek yerine devir daim yaparak hararet düşmesini bekledim lakin çözüm olmadı aracı çekici ile özel bir Opel servisine bıraktırdım. Sabah korkunç manzarayla karşılaştık ihmal ettiğim bu sorun aracın yağ soğutucusunun patlamasından dolayı yağ suya karışmış ve buna bağlı olarak Yağ soğutucu, devir daim pompası, su bidon ve kapağı, termostat, yağ ve antifriz değişimine kadar gitti. Tüm parçalar orijinal GM olacak şekilde yaklaşık 3200 TL tuttu tabii sorun bununla kalmadı ekipmanların değişimi için o anda öğrendiğim yine bir kronik sorun olan turbo manifoldu da çatlak çıktı ve bunun da değişimine karar verdim bu işlem ise başlı başına bir bela sadece manifold orijinal satışı olmadığı için İstanbul İkitelli de bulunan Turbo-cu firmasına gönderdim ve parçanın değişimini bekliyorum. Konu baya bir uzadı bilgilendirme amacım bu tarz bir sorununuz var ise asla göz ardı etmemeniz içindir.
Bu konuyu tamamen başımdan geçen ihmal ettiğim bir sorunun nasıl sonuçlar doğurduğunu ve bilgilendirme amaçlı açtım. Aracım 2012 model 1.4 T Opel İnsignia. Forumda aslında baş gösteren bu olayı çok araştırdım ancak herkes farklı sebepler veya çözüm sonuca ulaşmayınca bende çok üzerine düşmedim. Aracımı yaklaşık 1 ay önce satın aldım bundan 2 hafta önceye kadar araçta anlık hararet yükselmesi gibi sorunlar baş göstermişti. 2 ayrı servise götürmeme ve yuvarlak cevaplar aldığımdan dolayı çok üzerine düşmedim. Lakin 2 gün önce düz rampa olmayan bir yolda aracın hararet göstergesi kademeli olarak yaklaşık 130 C kısımlarına kadar çıktı bir anda o sıcaklıkta motoru stop etmek yerine devir daim yaparak hararet düşmesini bekledim lakin çözüm olmadı aracı çekici ile özel bir Opel servisine bıraktırdım. Sabah korkunç manzarayla karşılaştık ihmal ettiğim bu sorun aracın yağ soğutucusunun patlamasından dolayı yağ suya karışmış ve buna bağlı olarak Yağ soğutucu, devir daim pompası, su bidon ve kapağı, termostat, yağ ve antifriz değişimine kadar gitti. Tüm parçalar orijinal GM olacak şekilde yaklaşık 3200 TL tuttu tabii sorun bununla kalmadı ekipmanların değişimi için o anda öğrendiğim yine bir kronik sorun olan turbo manifoldu da çatlak çıktı ve bunun da değişimine karar verdim bu işlem ise başlı başına bir bela sadece manifold orijinal satışı olmadığı için İstanbul İkitelli de bulunan Turbo-cu firmasına gönderdim ve parçanın değişimini bekliyorum. Konu baya bir uzadı bilgilendirme amacım bu tarz bir sorununuz var ise asla göz ardı etmemeniz içindir.
Yorum